Cumu surviglià a morte di un zitellu

A volte in i nostri viti ci sò trageddi. Tutti sò mortali, è ùn ponu esse micca evitati. Perchè un figliolu, ogni unu di i genitori saperia chì a vita dopu a morte di u zitellu ùn hà micca firmatu. Ma cumu per surviglià a morte di un zitellu?

À questu puntu, bisognu di u sustegnu, forza è forza di u spiritu. A morte di un ziteddu hè una gran perdita per ognunu di noi, ma hè doppiu difficiule quandu avete capitu chì avete perde una parte di a vostra vita.

Hè necessariu di pruvà distracté da stu dulori è avè realizatu a gratuitousness di a perdita hè determinata da a priurità di vita. Per fà questu, avete bisognu di distribuisce e cose di u zitellu à refugghi sociale. E in memoria di ellu stessu è i so parenti necessani deve un pocu caru à i corazon buisson. Avete bisognu di fà cù e fotografici.

Cambia a vostra attenzione è cura à un altru figliolu in a famiglia o à i grandi, se tenete unu. Un piacè di cunsulazione pò esse truvata da fà qualcosa. Pruvate occupà a vostra manera cun quellu chì ùn hà micca pruvatu di fà prima, per quale ùn era mai tempu tempu. Ùn abbianu micca a cresia avutru o tenevi in ​​una nova religione, pò esse un final lamentable. Sì avete sentu forte, pigliate un zitellu da l'orfanamentu. Dopu à a casa, ci venenu una festa è per quellu zitellu, è per voi, à quellu chì pudete restitu l'amore inzucatu è in u futuru serà un supportu per voi.

A persone chì stava survivatu à a morte di u zitellu restu sola cù questa pena. I circundaranu seranu quì è aiutà, ma evitendu di parlà di morte. U sensu di sustegnu chì anu da esse ridutu à a 2-tesina "A vita si sviluppa," "Sia forte".

Per cuntrullà u vostru statu mentale, avete bisognu di cunnosce i stages di u dulore. Chì aiuta per aiutu à capiscenu, sese tene un tardu in quellu chì hà da turnà à i prufessiunali.

U primu stadiu hè u shock and numbness

In questu ùn pudete micca accede a perdita è ùn credi micca in ellu. A ghjente si cumportanu di modu diversu, friddighja di dulore, pruvate a si scurdate in funerali organizzatu. Una persona ùn capisce micca nimu è per quessa ch'ellu hè quellu chì hè. E da i prucessi di massaggi, tinture calmanti aiutanu. Ùn si ferma sola, se pudete, chianci. Questa stage dura 9 ghjorni.

Stage of negation

Dumenu finu à 40 ghjorni, chì ghjè digià a vostra perdita, ma a cuscenza ùn pò micca accettà. Duranti stu piriu, i pirsuni sèntenu a voce è i passi di u zitellu alluntanatu. Se ellu hà intesu, dumandate ch'ellu vinite à voi, parlate cun ellu in un sognu. Ricurdativi, parlanu d'ellu cù amichi è famiglia. Duranti stu piriu, i lummi freti sò cunsiderate a norma, ma ùn deve micca durà duranti ghjorni. Se esta cundizione ùn si passanu, bisognu à vultà à un psicologu.

U prossimu prossimu dura finu à 6 mesi dopu a morte. Duranti stu piriodu vene u cussinu di u dulore è l'accettazione di a perdita. Hè tandu diventate, dopu intensificatu. Doppu 3 mesi avà una aggressione "Hè abbandunatu" è u sensu di culpabilità "Ùn pudia micca salvà", l'aggressione pò esse traslassate à l'statu, à amichi di u figliolu, à i medichi, questu hè normale, ma hè necessariu chì l'aggressione ùn mancanu fora e sti sentenzi ùn diventenu più predominanti.

Qualchidunu survitori duranti l'annu dopu a morte di u zitellu. È se pudete gestionà a vostra pena, invece sti sentenzi ùn saranu micca cusì aghjustatu cum'è in u ghjornu di a tragedia.

Se avete avutu tutte e tappe, à a fine di u seculu annu, u prucessu di luttu hè cumpletu. Ùn scurdate micca di u zitellu fallecido, ma apprendre à vende senza ellu, a tristezza micca sempre esse accumpagnata da lacrimi. Avete da incertezzi per a vita, novi scopi è novi piani. Ùn importa micca quantu dulore è avissi vulutu fari qualcosa cun mè stessu, ricordate chì ci sò parechje à quale sì uveru. Avete bisognu à piglià a cura di elli per elli. Avemu vi ghjustificà, perchè hè più faciule per a morte.