Chì Wang disse nantu à V. Putin: crede o micca?

Questu hè cumu u munnu u travagliu, chì i prufeti invariabilmente aparentanu in questu, chì sapanu più nantu à u futuru chì l'oghje, è perchè a ghjente hè stata fatta, ùn devenu sempre bisognu di prufeti chì prumminte un futuru cuntentu. Sta funzione di l'omi genera assai spekulazione nantu à u tema di a prufezia di i so domesti famosi è clarividenti. Vanga famosa hè quasi u vitturi più citatinu, chì e pruspettivi sò spessu difuminati per piace u regnu rigulari, i tendenzi politichi o attitudini populari. Avà solu laziu o indifferenti ùn discute micca ciò chì Wanga hà dettu nantu à Vladimir Putin, Russia, u so postu in l'arena internazionale è u cuncettu di a pratica straniera.

Cridite o micca - l'scelta hè persunale. Ma prima di risaltà a prufetessa búlgara à u rangu di saint per preputenzi optimistichi per u paese o a malidizioni per pronti veri, si devi esse ricordati chì a profezzia di Vanga sò spessu di una natura alegurica, per quessa a respunsabilità per a so fiducia sò cun l'intrattenenti chì ciascunu e so misty images.

A "scrivennia" profética di Vanga

A maiò parte di quelli chì si ncontranu cù u vidiristru búlgaro, nota a peculiarità di i so predichi. L'imàgini chì anu avutu in visioni, trasmessa, cum'ellu vidia è spessu sottu una connexione logica. Vanga hà stata cumunicata parodiki, è l'avvene chì hà parlatu annunziate in a so testa, una volta, perchè u passatu, u presentu è u futuru fusionu in una sola foto. Ella stessu ùn puderà micca sempre esse precisamente - a so visione avia già accadutu o u so postu in u futuru, per micca di chjamà quelli chì cullonu u cifru à i so parolle è ùn pudianu spettaculu l'epica di a prufezia.

Parechji ricercàtori di u fenomenu di Vangi sò inclinati à crede chì u cuncettu di u tempu per ella hè cunnizziunata. Per quessa, quelli chì palesanu tutte e predicazioni di prufezia com'è signu di u futuru sò erunu. Allora, u scrittore soviitu Valentin Sidorov in u so libru "Lyudmila è Vanga" (1992) richiamò: "In certu aghju da parlà di l'institutu in quandu travagliava. Questa hè l'antica casa di Herzen nantu à a Tverskoi Boulevard. Vanga dici: "Viu un monasteru vicinu à ellu". Ma ùn ci hè un monasteru in tuttu u distrittu. Questu hè - Wang era equivocatu. Invece, mi ricordu chì, prima di a rivoluzione in u vicinatu cù l'istitutu u Monastru di Passione era veramente localizatu ".

Vanga: a gloria di Vladimir

I predichi di Vanga spessu implicati a Russia, a so vita spirituali è pulitica, è ancu i capipasenti di a URSS è di a Russia, chì a venuta à u putere avia anticipatu cù una precisione impressesiva. In u 1979, Vanghelia predice un novu regulu di u statu, chì hà un significatu fatalu per tuttu u sughjettu: "Ùn ci sarà micca una guerra (parleremu da a Tercera Guerra Munniali). In 6 anni u mondu cambiassi. L'anziani capi ùn saldanu l'arena pulitica, seranu rimpiazzati da novi. Una nova persona palesa in Russia "(V. Sidorov," Lyudmila è Vanga "). Hè stata sei anni in 1985 chì MS Gorbachev hè divinutu u capu di a URSS. Spent Vanga è Boris Yeltsin sò tutti i termini di u so guvernu.

Tutti issi successi sò fatti fatti fatti chì sò faciuli di verificà. Ma hè Vanga precisamente in i preti di a prutizioni chì anessinu à a situazione pulitica attuale in u paese, è chì vedi cum'è u so capitu? Certi circaru attribuiscenu à a profezzia chì prufitizanu a prosperità di Russia durante u regnu di Vladimir Putin, e seguenti parolle di Vanga: "Ùn ci hè forza chì puderà abbandunà a Russia. Russa sarà sviluppu, crèsta è crescenu forte. À u stessu tempu, Vanga hà specificatu chì ùn era micca quellu chì hà dettu, ma San Sergiu. A prufetaille hà aghjustatu da ella stessu: "Tuttu u funnu cum'è fiasca, solu un stà senza tàvule - a gloria di Vladimir, a gloria di Russia. Ghjunti assai sacrificatu. Nuddu pò esse a firmà a Russia. Tuttu ciò chì hà da piglià da u so modu è micca solu per surviglià, ma sarà u maestru di u mondu ".

Desira o real?

Svetlana Kudryavtseva, cumincennu queste struzzioni di u visione búlgara in u so libru "U fenomenu di l'Vanga," hè cunfidenza chì questi paroli ùn ponu micca bisognu di creazione. In ogni casu, certi autori chì anu impegnati per scopre a previsioni pulitica di Vanga crede chì sò sughjetti di interpretazione obligataria. Allora Viktor V Svetlanov, l'autore di l'articulu "Vanga Spartuta Russia Putin", suggerisce intelligenza per a prufezia cusì: "In u 1979, quandu Vanga hà espresiu a so visione di u futuru di Russia, nudduu sapia chì Rússia seria regnata da u presidente. Ci era un'altra amparera di l'insignamenti di Vladimir Lenin o da a influenza di u Cristianesimu, spargugliatu da u prìncipi Vladimir. Eppuru ùn ci hè ragiunate per crede chì era di u futuru reguli Vladimir, chì farà a Russia u capu di u mondu.

In u sustegnu di sta versione, Viktor Svetlanov cita un antru vanga predica à u guvernu icònicu di Putin, chì in u lugliu 2016 pubbricau u semestre "Misteri di u XXesimu seculu" intitulado "Prufeta di Vanga di Putin: Russia Sarà Regula u Munnu!" E so parolle eranu: "In A Russia avarà un novu capu, rigurà per un tempu assai longu. U paese cumencia à ricustruisce l'antica Unionia Soviètica, ma in una forma diferenta. Stati eslavici, chì per un certu tempu si alluntananu di Russia, tornanu torna d'una volta. Russu ùn hà micca apartu a via di riformi chì devenu à u crescenu di a so forza è di a prusperità ... "Se crede chì i predichi di Vanga, è più importantemente - l'interprete di a so lingua alegurica, hè Vladimir Putin chì guverta a Russia à a prosperità, unisce tutti i pòpuli Slavi è tutti i paesi invechji rinuvuli di u mondu. Cusì sò! Ma, sfurtunatamenti, in Russia da tempu immemorial, a credibilità di qualsiasi capitu hè impermanente. Sergiu di Radonezh disse din meticulously: "... hè solu necessariu di riturnà u carru cù pane, è l'amatu ùn cride (u prìncipi) per una ora. Hè necessariu di perdienti temporale a purse è i fratelli sò degni è ellu sceta hè pronto per scambià a maraviglia Grazia per un cintesu di quarcunu. Anu ancu dinò: "Qualcosa chì i to servitori anu scandutu". Per di ghjornu è di a notte ùn precisanu micca a gràzia, ma u benestità di u corpu.