I pieni platti di a cucina ucraina


Sè vo visitate u Ucrania, puderà prestu a cura di u "slice" di e tradizione gastronica di i pòpuli di u mondu. Per u colazione, pudete serve vareniki cù ciliegie. Per lunch - miso soup in un sushi bar. È à a fine di u ghjornu - un pezzu di baklava maroccana cun tea menta. Tutti pò esse diventate un gastone oghje - cucina naziunali hè assai populari. Intantu, mi vulete mette in u magicu u mundu Gogol è i platti piacè di a cucina ucraniale urghjinaria. Vi parvaraghju ciò chì i più prudutti di a cucina ucraina necessariamente pruvà à pruvà.

In u nostru età di l'Illuminismu, assai persone si cumincianu à seguità di dieti, chì in tempu contradicenanu u nostru corpu. Ma hè a tradizione alimentaria naziunale chì sò i più correcti. Cù unu caveat: per una persona nascita è viglia in una località dida. U menù "populari" hè sempre equilibratu, i cumminzioni di prudutti sò ricuncati nantu à i seculi. Pigliate, per esempiu, cucina georgiana cù a so abbundanza di carne. Pruvate di manghjà un pappnase di chahokhbili o un parellucciu di schiffi di mutton shish kebab - un manghjone, francu, pisanti. I Georgiiani resolviu questu problema! Piglionu a carni cù un raghji di verdura fresca (taglioli, coriandru, estragu) - prumove l'assimilazioni di platti di carne. E vìviri ancu vinu russu seccu. Attualiza a produzzione di l'enzima digestiva pepsina. E esempii simili sò in ogni cucina naziunale. Tuttavia, questu ùn significa micca chì oghje piacenu gastrunomi oghje si deve esse "registratu" nantu à a nostra tavola, perchè e catene alimentani sò furmati nantu à trè ghjinirazioni.

In altri palori, si avemu da presentà a nostra dieta una esotica per a savonezza di passion o lulia-kebab, da esse solu i nostri babbi seranu assimilati ideali. Cusì à custruisce a vostra dieta hè megliu in tradizzioni slave. E i piacimenti culinarii esotica se benefichecanu se l'avemu manghjatu di tempu à u tempu, in i vacanze. Cù ciò di cumincià à cunfurterà cù l'appruvazioni in u Giappone Giavanese è a cucina marocaina, è dinò di e tradizione eseguita di i cocchi ucraniano, avemu da dì.

Ùn pudete micca spotazzate a farinata cù latte

Sembra: tuttu hè familiar: o panzone hè u sicondu pane, più vegetali staggichi è, sicuru, un pezzu di grassu. In ogni casu, i nostri antenati anu sappiutu bè cumu fà cambià a simplicità alimenta in una medicina vera. Ucraini partenu à manghjà cori! I tradizioni di a panificazione di a cucina ucraina anu una spiegazione pratica. U labore Campagnolu hè assai intensivatu in energia, è l'inguerni à u cinturione mediu sò longu è friddi. Prima di a hostessia ucraina, era una difficultà aduprata: per alimentate di più più positivamenti è à u listessu tempu u più prezzu. So borsch nascenu, dumplings, dumplings, pancakes, stewed vegetables. Tutti i tipi di pignau - scherzu, ceboninu, civosa, millet - occupanu sempre un locu onore nantu à a tavola di i nostri babbi. I vermicelli di avena sò generalmente cunsiderati seconda pane. In i tempi di a vendita dolce, era salvata: u salvatu hè stata trovata, finamente moltu è cuttati oghjettate. L'avena sò ricche in vitamini vitali, in più, questu croup hè più di a mità custituitu di fècheru, chì hè digestionatu da un pezzu u tempu hè digeritu. Cusì, per un pezzu u tempu, u sentimentu di sazietta ferma. In u modu, l'avena era rispittuata in Zaporizhzhya Sich - è e leggje nantu à a forza è u putere di i Cossacks anu subbitu à questu ghjornu!

Ogni campu hà a so propiu tempesta

In a cucina eslava, ci sò assai cult, rituali - per esempiu, o pancetti di tripa o sourcenu sò stati preparati per Shrovetide, pezzi è pane di meli è - per u Salvadore. U culunariu uccidintali hè "staggeru" - in l'invernu a dieta hè duminata da più platti calori è grassimi, pickles, in a stagione calza - legumi in a materia prima o stewed. Ancu i nostri babbi in u veranu manghja l'okroshki, l'alpaca, a botvinya (soppa fredda cù kvass cù ciuffra, nettles, sorrel, cipudioni è pezzi favi). In u giugnu-lugliu, era quandu u tempu di ravagini: sumenti, ravane nativu, parsnips, beets servitori cum'è u platu principaru (fucalu in un fogghiu cù aromi piccanti), è cum'è una insalata (in questu casu eranu usati vechji legumi) è ancu posti (stewed in u napulonu di u meli o ravane - solu delicious). A strada, nantu à i desserti. U zuccaru biancu ùn era micca dispunibile per i pirsuni cumunu accustomati finu à u XIX sèculu. Per quessa, l'alimentazione era endulizata cù u melatu è u fugliatu nantu à i so basa, frutti cuncini è boni cunfitti di frutti cuncini è savurosu. Lamponi di raspberries, blueberries, fragole, ciliegie, è pirasi, pate salvatichi eranu cocchji in u melu è, sicondu, in un forno. U viburnu hè stata tormentata a notte sana in un pappu d'argilla in u fornu - stu puddinu era salvatu da i friddi, antichi è ghjovani. Ubidu favuritu di ucraini Uzvar (compota di perezi secchi, manzili, prugna) - questu hè un veru dispiacente di vitamini è microelementi!

Perchè u porcu "faciule"?

Per discutà nantu à a gravità di a cucina ucraina ùn hè micca solu. Dopu tuttu, videndu à tempu nantu à u tavulu borsch cù pampushkas, carpini, carni carne, draniki cù mushrooms è vareniki pò esse solu per i vacanze. In a vita di u ghjornu, una o duie pratiche sò generalmente serve per un manghjatu. Inoltre, i ingredienti di i piatti cumprenanu perfetta tutti l'altri. Per esempiu, un paru di seculi fa, vareniki in a maiò parte di e famiglii campagnoli sò stati preparati da a farina integrale - ci sò più sustanziali utile in questu. Inoltre, cù cumpunimenti exclusivamente vegetale: cherry, col, nettle, oxalic. Hè sempru: a massa saturateghja, è a fibra di vegetale aiuta à digià! Pigliate u spindrum - un puddaru di porch, stufatu cù l'arbureti. I cumpunenti bisogni di stu platu - cipolla (cuntene l'acidu necessariu per digià a salamaria), cume a kvass di fagottu (include sustanzi enzimati chì aiutanu à friddu u grassu).

A strada, u grassu, cusì amata da ucraini, hè un pruduttu dieteticu, ùn ùn sia micca ricuperà da ellu. Sì, sicuru, ùn mancianu micca cù pane biancu o patati di fritteri. Salo reduci u nivellu di colesterolu in u sangue è - chì hè particulari in u circondu pervenutu - ùn accumule micca radjunuculi. In ogni modu, solu frescu grassu, micca affumicatu o salitu, hè d'utilità è micca più di 15-20 g per ghjornu.

Miracle furnace

I nostri antenati cottu in u modu più savore - in u fornu. Prima di mette in nutizie, u focu hè cale. Comu u cunsideratu, u pianu pari a languidiscenu in u soiu stessu. Ci hè un ingrannu cusì delicious! Inoltre, i vitamini in u fornu ùn sò micca distrutti, cum'è succorsu quandu ebbe durante a cocciuta. Siconda, a cunsirvazioni di sustanziali utili è cuntribuiscenu à i piatti fatti di u material environmentu friendly - arcus. Paga è attentu à a forma di i macchi per foglie in u fornu: anu da cumincià levemente ghjira. Grazie à stu pranzu "veni" u più veloce, hè più ghjucatu. A patata hè ancu furnuta in u fornu: cù una buccia, nantu à i frutti di pane, perchè u putassiu hè guardatu in u verdu. In u vechju ghjornu, i vegetali stofa sò stati prefabbrikati principalmente di oliu d'oliu (hè stata trovata da i mercaderi). Girasole è mustarda si sparghji in u Ucrania solu in u XVIII sèculu.

Tradizzioni di i culturi

L'aromi scurtati è eterni curingi sò spessu usati in preparazione i più prudutti di a cucina ucraina. Per esempiu, a kvass hè stata coccia micca solu in pane o pateanu, ma ancu in mandunate è foglie, nantu à i cranberries è calina. Cum'è un cunditu, l'usu di cipolle, l'agliu, u cumin, i zucchetti, i varietori di pepite, com'è u timore, l'amori. U clover di prato hè sempre scorda è marinatu in parechje famìglie. Tradizionalmente in l 'invernu sò stati servuti cù insalati. E stagni rossi è fiorite di i fiori ci sò aghjuntu à a farina. U saccu di u pastore (in ucrainu "gritsiki") hè aghjuntu à insalate, caldi, pickles. È l'ortiga pò esse manciata tutta l'estiu. Hè aghjuntu à u verde borscht è insalata. In modu, avemu una ricetta bisogna per beriberi: mettite i foglie di nettie cù l'acqua furiosa cù l'ovu e cipolla fina, stagione cù crema agria.

Botvina: u gustu di l'estiu

Aghju offerta u prantu u più anticu di ucraina. Questa zuppa avi assai vantaghji. Hè perfettamente refrescante è rejiminate in u caldu di u veranu. Hè riccu in "vivu" vitamini. Hè calore bassa - a vostra cintura ùn amminca micca nunda! Avete bisognu: 1 litru di kvassu di pani, 250 grammi d'espinacchi è sorrel, 2 pepini, un munzuni di cipuleti foddi è anu, rossu assai rossi, 250 g di pisci friddi (sturiuni, salmuni o pikeperch).

Spinach è sorrel cook separately, grind in a blender. Imbuligheghja cun pepino finamente picatu, cipolla è aneto, aghjunghje granchi à u gustu. Pieni i vegetarii cù u kvass. Quandu servise nantu à una tavola nantu à un pianu separatu, fate u pesce cutto, l'adornate cù l'arbe.