Perchè qualcunu femine sò tendenu à esse bella, mentri àutri ùn avete micca?

Quandu da a casa, avemu mandatu una lettera à u mondu nantu à sè stessu, in quale ti dumandemu di trattà in un modu o altru. U missagiu hè u nostru corpu, a ropa, a rilazione è l'espressioni. Parechji donne à u listessu tempu cunsultanu guidà a marafet, selezziunà selezziunatu robba, pruvate à circà l'ochji di l'altri cusì attenziale (per quessa, ovviamente sopra à i metudi di "bellezza guidata"). Altri, à u cuntrariu, pusonu nantu à un jeans tagliati di 10 anni di età è un ghjungegionu stinnitu, ùn ùn vacil à parechje davanti a ghjente chì ùn hà micca capiddi assai limpi è senza sapore di maquillaje. Ciò chì vulete dì à noi stessi à questu modu? In u Giappone, u polu di dentisti: e donne ponulonu à i medichi per fà un sonrisa di u ziteddu di u ziteddu, in quale u fangs tocca, ma micca assai elegantu, andonu. A sensibile à un adulescente d'adolescente cose da quattordeci dazzi, ma dopu u pagamentu pudete esse sicuru - successu per l'omi hè garantitu. Hà succorsu: per l'amuri di u genaru di l'anime, e zitelli, simili à i zitelli, attruvamu l'attitudine masculina. Quale sera avete guessu chì ancu i denti, quasi sempri cunziddiratu unu di i signori di una bella donna, saldanu da a moda?

Ma, forsi, u fattu hè chì i figlioli ghjovani ùn sò micca dopu a bellezza. Sicondu parechji siclioti, bellezza è toccu ùn sò in modu cunconnattu, inolté, sò in parechje persone. Toca - hè cute, cute, nice, cosy. Tuttu chistu hè più prubabile assuciatu cù i zitelli. Bellezza hè determinata da a predazione, aggressividad, sexualità, modelli, taglie è tag di moda. E questu hè già u mondu adultu.

Sicura chì hè. Ma u toccu di a donna giapponese, creata cù l'aiutu di dentisti, hè sempre mischera cù a parte di predazione è astuzia: u veru goale di sti zitelli ùn hè micca di vede bè, ma per attruisce è attrae.

Fora di u Giappone, a moda di u gustu uriginale ùn hè micca sviluppatu (ancu s'ellu hè impussibile rinuncà) è in altri territorii a bellezza tradiziunale per queste locu hè regnata: in un locu - una cinta finta è un bòtecho altru, in un locu - impositu libri anca è cellulite, in un locu - un anellu in u lip. E a più bella di a donna, u megliu, in teoria, deve esse campatu: a bellezza hè spessu usata com'è strumentu, cum'è una chjave chì apre u porte à una terra magica. Ùn hè micca solu di molti di ammiratori è di unione prufessiunale - studiologi sociologichi confirmanu ch'elli vulianu fà amici o cumencianu un romance cù a gente bella, sò più prubabilisate per esse ghjucatu, pardunonu assai.

Utilizamu a nostra biddizza com'è un uttellu, avemu assicuratu chì hè in modu: avemu selezziunatu e vistiti chì si vanu à noi, avemu a culori di i radichi di capelli, ghjocà sportu è si pusendu nantu à una dieta per a priservà a proporzioni eleganti di a figura. In ogni casu, pudete cuntinumente a puliricci è aghjustatu l'utillità finu à chì si spende, o pudete, à u cuntrariu, puteva in una curva è vedi indifferenti cum'è si svolve cuparti da u polu.

Busto cù cambiassi
Change your appearance now is not difficult, there would be money. E resulte chì per un amicu distanti per fà liposuction - quasi comu semprici di cugliunzià i renti. I riti suciali sò buzzing, discussioni di a cunvegazione di duie ditulini seculari scritti in un articulu chì hà divuziatu cumuni di l'opara di un cirujanu plasticu svizzeru è hà cridutu chì era indecente per vede più vechja di 27, ancu s'è vo site già 58. Ùn ci hè nunda ridiculu quì. Fans di i pubblicazioni "giallo" sò bè ​​cunnuscenu di u sufrimentu di i nostri attrici è di i cantori chì anu organizatu una nova giovane cù un scalpel: facci chì pareanu più cunfrui, chì persighjani ritentendu un sonaghju, parolle chì dopu uni pochi bleuschi si rifiriscinu à circà sè stuccatu. tuttu u mumentu per usà e grizzu ... Ciò chì tormentu?

Tuttu per farisa u tempu. Stuck in youth. Ùn vive micca, ùn sentite micca una grande parte di vita, saturata cù altre gioia, micca assai simile à a giovana. Per sperienze è sperienze quelli alegri di a secunna mità di a vita, unu deve a saviezza, a sutilezza, a sensibilità è a gran capacità di sentenu. I ghjovani si senti afdati, ma quelli chì sughjenu di mantene in ellu di u ghjovanu, perde sta capacità. Cumplicità di u corpu, quandu a faccia accumenza di parechje maschile - dopu à i plastichi, botox è solu perchè emozioni forti pruvucani l'apparenza di armi.

Botox è emozioni sò cunnessi. Queste injections personnes do, pruvate d'amparà e consiguienti di manifestazione di i so emozioni, per avellinassi di sguassà di a vita. Qualchi studii suggerenu chì u botox ùn solu limite a capacità per esse l'emozioni, ma ancu influenza a so capacità di pruvene. È un omu pruvatu a so manera di ùn sughjurnà è ùn ne ùn senti micca nunda in tuttu, hè seguitu u percorre incorrecte.

Dopu qualchi serata di cirugia plastica hè u timore di a vieja è di morte - invece di ricanuscià o à pensà à l'altru, e donne a speranza di vive per sempre, frà l'amatori è di u carnaval, chì ùn ne maiere subduce. È per ùn perde micca in ellu, duvete sempre sempre ghjovani.

Impussibile fascinazione cù a cirurgia plastica, cunnessu cù u desideriu di corriggerà a natura chì cuminciò cuminatu (per esempiu, per sughjettà un bumpkin in u nasu o fate l'ore di l'uce fratele), ma cù un tentativu di fà un corpu ideali è una face impeccable, pò ancu esse una risposta à i genitori chì sò troppu Volia di u so ziteddu, sunnannu chì a so bellezza è e so cumpetenze l'avissi da l'amore è u rispettu universale.

I parechji puderanu radicà una idee per esse ideale, è questi aspettattivi sò primu perciuti in relazione à u corpu, l'apparenza, è solu difende à tutti l'esferi di a vita umana. Allora pruvate di risolve i so prublemi, facenu fantasii persunalizate a realità, ma affetta à u zitellu. Quandu una zitella sviluppa, pesa tuttu a so vita da a so inferiorità, da l'incapacità di campà à l'ideale. In cunziguenza, prova à migliurà, prima di tuttu, in un livellu fìsicu, per invià numerosi operazioni plastichi, sò più probabili.

Meno corpu
In a battaglia di bellezza, ci sò ancu avversi - quelli chì ùn anu micca guardatu. Quandu u desideriu di esse attrattivu si sparisce, puderia dì chì à u mumentu ùn vulemu micca fà nunda in tuttu - nè cose cumpagnie ragno, nè ci nè supportu, nè flirtu, cambià nunda in a nostra vita o avè successu successu. Quandu una persona "pèrdite" ellu stessu o ùn hà micca forza morale è fisica. Tuttu energia si passa à qualcosa cosa, per esempiu, per risolviri i prublemi di relazioni oghji pà pare o relazioni femminili-masculi. Quarchi cosa vene in parechji, induve si sviluppau una mergulazione sana di partenarii. À u listessu tempu una di elli pò disolvià in l'altru è viaghjà a so vita per ellu stessu, scurdate cun ellu stessu, cessatu di esse cunnuscenza di e so propria nicissità. L'esperienza negativa di e relazioni cù l'omi, pò ancu guidà à u fattu chì a donna cù a so figura repele i quelli chì vulete cumunicà cù ella.

L'apatia, indiferenza à l'apparenza, è di tuttu u mo pudrezzu, pò esse signe di depressione o una malatia iniziale. Dopu trattatu, l'intaressi in ellu stessu torna. Ma ci sò altre casu chì una donna ùn si ponu esse bella, assicurendu è d'altri ch'edda li piace micca scurazione è baggy, è chì u pilu di unghji diffirenti è di u largu diffesu hè normale. A donna cum'è s'ellu ci informa: "Ùn vede à mè! È se vede, vultate vicinu!" Puderete amparà è per a gravità, argumentendu chì unu deve amà l'ànima, micca u corpu, è sottu à u bravatu bellu scrivutu bicycles cum'è: "Una donna decente ùn spuntarà cù una manicura stannata". Una donna ideale hè stata manicure. E mani di tzia ùn sò micca messini - è tuttu! E ci seranu sempre una persona cum'è cusì propiu chì sustene a so parolla cun un votu d'appruvamentu o una documenti altri.

Sources of dislike per a so aspettu, micca natu cù l'statu timpuraniu di u nostru corpu o l'umore, sò oculati in a zitella. L'ochji di a mamma sò u primu specchiu in u quale u zitellu pudarete vede stessu è leghje ch'ellu hè cumpresu è amatu cum'è ellu, cù tutti i difetti è i difetti. Questa hè a forma di l'imaghjini positivi di sè stanu furmatu. Sì a zitella avia un cunflittu cù a so mamma, chì l'accettà a so feminità seria cumplicata. Per esempiu, a so bellezza è u successu pò esse perceivedu da una donna com'è triunfu supra a mamma, chì implica un punenti imaginariu da a so parte o un sensu insoportable di culpabili per a sera ripulsione.

Demu un signalu
Qualessu tipu di missaghju corpusale chì duvemu à u mondu, chì duvemu vulete? Pujate di i scarpi cù tacchi è una poca leve, avemu a attrachjà l'attinzioni di l'omi, allughjatu da a casa in un sacchetti di furatura, pruvatu d'amparà da i sights d'altri populi. À u listessu tempu, pudemu esse sbucciati se nè nunda részcite à a fiorità o à u lipsticku rossu: a vuluntà d'esse bella volte compirano da esse troppu profundu in noi, resta inconsciente, è sinceramenti averemu perchè l'unicu strumentu di a nostra biddizza micca travagliatu - hè raffinatu cumu si deve, hè smarratu quantu hè necessariu. Allora qualcosa?

L'imaghjina chì creamu cun una scelta cusì diliziosa di robba, scarpi, sacchetti è altri accessori hè direttamente incontreziu à l'altri, è si rifirisce a quantu una persona voli vede in l'ochji di l'altri. E i manifestazioni di a corporalità - poses, gestures, espressioni faciale, movimenti - trasmettenu infurmazioni di noi più veritativi à l'altri perchè sò più difficult to control. Per esempiu, l'aria di i labbra hè assulutamente micca sottumessu per l'omu. Questu hè, anu decisu "per esse bellu" è d'applicà un pocu di sforzu, ùn sarà micca pudè attruvarà l'attenzione senza un spiritu internu. E ancu s'elli pare avemu in u spìritu semplice bello - un incantu, micca una zitella! - quelli chì ci vedanu in l'attitudine elegante è cù un pruduttu make-up, puderanu apprezzà u nostru gustu, ma anu più à pocu, capiscenu mentri a raghjungi: "Ciò chì tocca repelle". Allora u so inconsciente si leghje u nostru, in quale troppu un rigalu forti di relazione è vendetta per quellu chì hà abbandunatu, è còllera, è una cessione di e relazioni, pò amparà. Perchè ùn cunnisciutu averebbe cunniscenza per esse cunnisciutu, salvu chì una persona per questa data hè a so propria razze, ùn hè micca particularmente ligata à a simpatia, l'amici è l'amore.

A quale, in fattu, avemu da indirizzà i nostri signali, i nostri vuglienti per esse bella? Semu a rimpiazzà u cuncettu astrattu di "u mondu", induve un certu messagiu hè indirizzatu, da a persone persone à quale vulemu vulete dì qualcosa. Prima di tuttu, hè una storia d'emozioni internu è d'esperimenti trasmessi da a lingua corpu cunnisciutu à ogni persona di nascita. U primu esperimentu di sta cumunicazione avemu avutu in a zitiddina prima, è i signalazioni mandati à u mondu in l'adultu ùn sò micca assai diffirenti di chiddi chì u zitellu envia à a mamma: "Morsi, sò scantatu, ùn sientou micca necessariu" o "Sò felice, amore Sò in armunia cù me è u mondu ".

Cum'è un criaturu, in u ritornu avemu un rispunsumu, vulemu esse cumpresu è intesu. In un sensu, hè a ricerca per l'assulutu assolutu è senza valutà, chì, almenu in prima vista, hè problematicu per scuntate in u mondu appraisal.

Pudete, per suprattuttu, sfida à stu mondu di stopping cleaning shoes è segretamenti, chì spiega chì u bonu prìncipi hà vistu a nostra ricchezza spirituali. Ma questu hè un gran rischiu: hè tutte e cose, quandu e mani sò nuvole, è a manicure hè bonu, è in l'ochji ùn credi micca: "Avà vi darà a mo moverjera eterna, ùn importa ciò chì dura". I prìncipi, sottu quellu sguardi hanu agocu, sò ancu persone. I love it when it's beautiful. È ùn solu ùn si ricerete sempre di a scusa sanu di Leo Tolstoi: "Hè sorule chì una fantasia completa hè chì a bellezza hè bona".