Chickenpox durante u gravidenza

Ùn ci hè pussibile di dì cun certezza assuluta chì grandi chances per aghjunghje a varice durante a gravidanza. Invece ancu però hè pussibule di fà alcuni pronti. Siccome parechji novi di 10 pirsuni cù a varicallu hè u zitellu, u risicu di cresce sta malatia hè significativamente aumentata, chì hè naturali, cun cuntattu cuntinuu cù i zitelli.

In quantu à i dati recultu di statistichii, in e pregnant women, a varicule hè osservata in 2-3 cungressu per quattru mila donne. Ùn importa micca li chickenpox prima o micca - in a maiò parte di i casi, a futura mamma hà a prununzia di l'infezione, chì ùn guarantisci micca una regurgenza di a varugia. Avà hè digià cunnisciutu chì u virus di a malatia mutate è l'antibodies acquistate dopu chì una persona hà avutu varicesu di a varicchia, ùn pudere micca travaglià - a medicina ùn hà mai noteu casi d'infezzione ripetuta cù a varugia. Allora ùn hè micca scunvutu per esse un pocu assicuratu.

Caratteristiche di varice durante a gravidanza

Sta malatia infizziosa hè in e donne chì ghjè incinta, cum'è qualsiasi altra persona. U fattore di gravidanza ùn privassi u ciclu di a varità. In ogni modu, l'agentu viru di a malatia pò esse una amenaza vera à u zitellu, anche micca in a manera chì i femine in imbarazzione generale. A forma di a minaccia hè dipustuta da a forma di u cursu di a malatia è u tempu in u quale u paci hè culpitu.

I più periculosi sò i primi simane di gravidanza, è l'ultime before delivery. In quantu à i primi termini di a gravidanza, tuttu hè bellu evidenza - in questu pezzu l'organi di u babbu sò strutturati, perchè qualsiasi malatie è preparazione ponu influenzà dinò u prucessu. Cù uitu à u circondu speċitivu à l'agentu virali causativu di a varicchia, pò ancu influenzallu a cortica cerebral, deve cicatrises à a zucca di u babbu, causanu una ipoplasia di limba, microftalmia, cataracti, causanu un tardiu in u sviluppu di l'organizazione di u zitellu o cuntribuiscenu à u sviluppu di u sindromu convulsivu. In ogni casu, in fatti, a probabilità di sviluppà i patologii è deformità in a varicedda ùn hè micca particularmente grandi - in u pianu, ùn hè micca più d'un percentu. L'avvinti è u fetus fetali sò più frequenti. Sì l'infizzione hà fattu in un periudu di quattordici ghjorni, a probabilità di questu hè 0.4%, finu à vintimimi settimani - 2%, dopu à quandu a pocta chjera à u cero. In ogni casu, in l'ultimi ghjorni prima di nàscita, u risicu novu s'incerrenda significativamente, alcuni à massimu di trè ghjorni prima di nascita è una settimana dopu à partitu.

In quantu u cursu di a malatia, cù l'aparicio di complicazioni in a mamma è l'attache di una infezzjoni secondaire, u risicu per u fetu cresce. In ogni casu, cumu l'anu citedu, u gravidenza stessu ùn hè micca cunsideratu un factor aggravante.

Cosa da fà, sì stà malatu cù a varicchia

Prima di tuttu, ùn importa ciò chì hà dura, ùn sia micca! Rischi in casu di a malatia di a varice durante a gravidanza ùn anu micca diffirenti da i risichi di qualcuna altra persona. A prisenza di a malatia ùn hè micca una occasione per l'abortu. Simply you need to pass additional tests, as well as sottoglie diverse studii chì seranu assignati da u vostru duttore. Pò esse un analisis e una ricerca cum'è HGH-markers di patologia prenatal, chordocentose, chjera di a biòpsia, amnocentesa.

Per pudè minimisà u minimu risicu di u fetu, a donna pregunnita hè amministata una immunoglobulina speziale. Per u trattamentu, l'aciclovir hè generalizatu è, per a sogliu di prucezione, i lozii di calamine sò usati.

Sì l'infizzione hè in u periodu più periculusu (trè ghjorni prima di nascita o una settimana dopu), l'attività di i medici seranu più attivu, postu chì u zitellu pò esse natu cun una malatie congénita, chì in a maiò parte di prublemi prudughjenu fermamente, cù numerosi cumplicazioni. In questi casi, i medichi tendanu à retardà a partenza per un momentu, almenu per parechji ghjorni. Inutili, u natuvulu hè injectatu cù l'immunoglobuline, è poi hè amministratu un cursu di antiviru.

U virus-eccitore pò passà per a barrera di a placenta, perchè u natuvolu pò ancu avè l'antichi.