Tips per crià i zitelli

I nostri cunsiglii per crianza di i zitelli chì l'aiutanu à capisce u vostru zitellu è decide ciò chì hè megliu per ellu.

U so Figli addiventanu aggressore

U mo figliolu di 1,5 anni hè sempre cummattutu in u duminiu, pigliendu qualcosa di i zitelli, pressu à elli, forsi anu chjappà. Aghju fattu sempre cumuzioni, ma ùn manca. Ma in a famiglia avemu qualchì relazione amica. Cumu hè vene da? E chi avissi a fari?

Per un zitellu sotto 2 anni, u mondu sanu hè cunsatte sola di i so brami! Iddu sinceramente ùn capisce chì l'altri populi anu ancu i so brami, necessità, chì anu sentitu ancu qualcosa. Per quessa, u zitellu puderà trattà e persone cù a ghjente cum'è cù un ghjocu di bear-push, tira. Ùn capisci micca per chì ùn avete micca scangatu per un ominu, ma punisce Dima, quale ellicò. Avete ragiulatu, avemu bisognu di observazioni à u zitellu, spiegà cumu si pò esse. E per separà i cumbattenti à a tribunale hè ancu necessariu. Ma l'aspittàvvi di risultati immedane ùn vale a pena: tuttu hè u tempu. À u tempu, u zitellu chì capisce chì ùn pò micca toccu à l'altri.


Quandu u zitellu dice un sonnu

U mo figliolu hè 4 anni. Ricumentu accuminciau a diri chi ellu sùbitu di terribbili lighjini, hà cuminciatu à teme à u scuru. Ùn sapete cumu fà esse attu, fazzu a luz di notte nantu à a notte? O pè forza u so figliolu per sopr'à u so scantu di a bughjura?

I prutezzione di i zitelli spessu occuru, è ghjè una pienezza chì i genitori ùn sò micca sempre attaccatu impurtanza. I teme ùn venenu micca da nimu: forsi quarchi cosa era affettu, scantu, ecciteghja, hà surprisatu u zitellu, è ellu hà dettu u ghjocu, hà dettu un caratteru di fantasia? Pò esse cum'è i pratichi di vita - parental disputa, scandali, dolu è pèrdite, è avvenimenti ordinariu è fenomeni cumuni in mente di l'adulte - un viaghju à reste, à una dacha, una movie chì u zitellu vide. Ricurdativi, pudete micca u figliolu chì u sintinu è u vostru maritu anu sessu? Questu, puru, puderia influene u temu di u zitellu. Pregu u so figliolu ciò chì hà moltu. Questu permette à truvà da induve i porsi è aiutanu à u vostru figliolu liberate di elli. Scurdate di u rituali di vanu à dorme, accuminciò a luci di notte, dite à u caprettu un conte di fata per a notte, abbracciate, permettenu ch'ellu sia tranquillu à prossimu. À u tempu, ellu ferma i so meditazioni di a zitiddina.


U ghjattu hà da esse postu per dorme ...

Avemu un gattu per un bellu pezzu, è a figliola u ricurdeghja da u nascita. A ghjova hè vechja, assai malatu, u veterinaru avìssenu cunsigliatu di putitu à dorme. Ma cumu per dilla à a vostra figliola annantu à questu? Forsi quì hè megliu dì chì u catu scappau?

Hè megliu dicu à a verità tutta di a malatia è u sonnu di u cat. In modu, i picciotti spessu ùn conta micca a morte com'è terribili chì noi, adulti. Questa nova, sicuru, pò causà lacrimi, histeria, isolamentu o l'absenza di una reazione esterna. Ma u principale hè chì avete a sapè a vostra figliola à l'ora di a perdita. Hè impurtante chì ella abbiamente a so pezzu di u gattu, chiancianu cu voi. Dopu tuttu, per l'sperienza di dulore, a perdita hè impurtante per ùn avè campatu, per ùn andà in un sè stessu.


Hè cusì un mess!

A figliola, 11 anni, si sparghjia à scatterari tutto di tuttu u spaziu - robba, cunfitturi di dulce. Ùn era micca cumportatu cusì! Cumu serà?

Stu cumpurtamentu hè tipicu per l'adulescenti - questu hè una di e forme di prutesta, disubbidenza. Piglianu à a to figliola chì ùn vi micca solu in l'appartamentu, ma a famiglia sana, è almenu, per quessa, unu deve devenu mantene bè. U settore, in quale ghjornu per a pulizia in l'appartamentu serà a risposta di a fimmina, è quandu. E stabilisce cusì misure chì pigliate si u cuncettu hè spizzatu da a figliola. Ma tù stessu stessu duvete a manteniri puru! Dopu avè spartutu u "territoriu", a figlia avarà da esse l'indipendenza, quale l'amichi sò in sònniu.


Perchè ellu riceve nantu à a fioritura di a so mamma?

A mo figliola di 4 anni ùn m'hà micca me passà un passu. Ùn vogliu micca a sviluppà e classi senza me, chianciennu, dicendu chì sò paura, è i maestri eranu contru à a mo presenza in u gruppu. Chì deve fà?

Cume ferma a zitella cuntattate l'altri paesi apparti questu? Puderanu micca. Forsi questu perchè ella hè persa in u squadra di i zitelli, ghjera circà a vostra supportu. Inoltre, pruvate d'intende esse, sò pronte per falla u zitellu? U vostru figliolu dimustrà i vostri porsi? U nostru amuri noi chì pruvate spressione nostra emozioni. E ùn avete cunfidu di u maestru chì hà una figliola? Sì cusì, sente cunsiglii di u maestru: sit si sottu à a porta è vene à a prima chjamata.


Visitaranu avè è aviu

I paisani viaghjanu fora di a cità è spessu assumete i capi di naziunale è i vacanze per elli. Ùn aghju micca, ma dopu à u ritornu di i me aviani, dui di i mo figlioli di trè è ott'anni si eranu impari: capricci, histerefichi, risentimentu versu mè. Chì deve fà?

Pò dassi chì i zitelli sò assai attraversu un cambià di postu: a prima separazione da voi, dopu a siparazioni di l'aviani. Appena, hè questu un grand stress per elli, ma ùn anu cuntu. A situazione hè probabbilmente agravata da u fattu chì e so dui, è a tensione chì si ponu trasmettini à l'altri. Chì hè a suluzione? Va a l'anziani cù i vostri figlioli. È o ancu chì i genitori vi venite à voi. Cù u figliolu maiò puderete pruvate à parlà di core à core: chì chì sente quandu ellu viaghjà, perchè quant'ellu si spende l'ora, ùn miss? Chì ci fa piglià offense? Allora vi luce chì ellu ci sò altre manere di risultà a tensione, chì inevitabbilità hè da parting.


Protegite u vostru figliolu da ... un maestru!

U mo figliolu era dislike di un maestru. Credu chì ella sottestimatu specificizzioni i so valutazioni, trova difendenza cù u so cumpurtamentu. Andà à ella per capisce? O immediatament si chjese à u maestru di ghjustizia o u direttore?

U vostru travagliu santu in queste cunghjunsalli per a criazione di i zitelli hè di sustene l'interessi di u zitellu. Certu, avemu bisognu à a scola. True, a gestione di a scola ùn pò micca esse cunnuscenza di a situazione à tuttu, è vi farà longu annu prima di sorte. Dopu, assai prubbabbili, prima u primu da a solidarizazione intaressuali, u dirigenti piglià a parti di u maestru. Hè megliu per parlarè prima cù u maestru di ciò chì esattamente hè malatu di u cumpurtamentu, u sapè? Li dete l'esempiu chjamati di cumpurtamentu maleu è dicenu quale un studiente successore sapere di sapè oghje. Questu manera ti vi mostrarà chì a situazione u cresce, chì ùn avete micca da fà sballugna per ella, è chì site prestu per l'azzioni cumunità da u maestru-parente per aiutà à u zitellu a righjunghje boni risultati. Chì u maestru ricumandemu a littiratura, stabiliscerà u tempu per retueite da u travagliu. Ma s'è vo ùn sentate micca u desideriu di u maestru di cooperà cun voi, dopu cuntattate l'amministrazione di l'a scola è pruvate à risolve u prublema à questu livellu.


Ùn andemu in lu kindergarten!

A mo figliola andò à u kindergarten. Dopu nun ha statu ricanusciuta: hè capriciosa, senza rimannuna, spessu chiancennu. Dice "Ùn vogliu micca fà turnà in l'ortu!" Chì deve fà?

I signali avete chjamatu in i cuncretti per a criazione di i zitelli è caratteristiche di u cumpurtamentu di u zitellu in un statu di stress. Pruvate di cambià u gruppu, u kindergarten, ùn porta micca a vostra figliola. In u giardinu deve esse un psicologu chì aiuta à adattà à i principianti. Intunate chì in u tempu u zitellu s'appriva à u giardinu, truverete l'amichi.