Prevenzioni di varicesi, rimedii tradiziunali

Sicondu statistiche, ogni 2 donna hà signalatu di varicesi. Cumu prutezzione di i vini da u travagliu destruzzione di sta malatia insidiosa, perchè e cuttivureghjani belli, è a via prossime? Aprènu 12 sigri più impurtanti! A prevenzioni di varicesi, rimedii tradiziunali - tuttu questu in u nostru articulu.

Dieta di vididiose - reconsiderate a vostra dieta

Eliminate tutti i grassimi, dolci, farinati - ogni kilogramu supplementu hè un pesu supplementu à u sistema venoso. Per fà sighà più liberamente, hà da esse perde u so surplus. Sempenendu a ban, caldi ricchi di carne, carni friddi, affumicate, marmellate, prudutti in botti (i prudutti aghjunte a condicione di i muri di e velli è i so valute), è ancu di l'alkohol, a cerveza è u cafe (micca più cà una tazza di ghjornu, preferibile cun u latte). Bivi 1,5-2 litri di u lìquidu per ghjornu (u zucchero, casgiu, kvass, tè): se u corpu riceviu pocu acqua, u sangue torna viscuvule, chì face difficili di trasfurmà da i vini. Includite nantu à a fonti di dietta di e vitamini E è C, chì dà l'elasticità di e vini - tè verde, aranciu di mare, chjarasgi, fagioli, lentilli, tomate, lettuce, culuta virali, fegate, gjassi d'ova. Dile frutte di cunservazione è bè chì contientanu vitamina P (rutina) - ùn ùn permettenu stretchjà i mure vini. Hè riccu di rose salvatica, agrumu, carni salvatichi, nocci è tè. Liggiti nantu à i ligumi, frutti, fagie salvatichi chì pruvucani l'intestinu per travaglià cum'è un rolu è impedisce u stimpettu, chì aumenta a pressioni in u sistema venoso.

Salute da a natura - dispunibule nantu à aromi medicinali

I curazioni antichi per rinfurzà i vini cunsiglianu à i pazienti per bevi un bellu dodder è u lactate di zucchero. E l'erbalisteri bulgarianu recommandate una vittura cun u moscata. Per fà questu, raffutto in un mole mintre di cafè, pour 1 cay. una cuchja di puzzu 200 ml di acqua fogera, aghjunghje una cuissonzo. una cuchja di meli, stitch e piglià a mità di un vetru di beviu 2 volte di ghjornu - in a mattina è à a sera.

E exerculei di drenaje - recitaranu per elli à ogni chance

Un modu simplice per esibitu di e vini hè di purtà i pede nantu à l'ottoman quand'ellu serebbe, bè, o li tira fora in u lettu, fendu un pillow. Hè veru, ci hè un esercitu ancu più efficafivu - per vene nantu à quattru ardenti. Sicondu i sperimentali, a postura nantu à u coddu è i ghjinochje (u pettu davanti à i maletti) cuntribuisce à a sera di sangue stagnante in i so ghinchi assai più di a pusizione presa in casu di casu nantu à a so back cu patruni rilivati ​​". Ma u più gran effizzioni anti-variceosa risultati un naticu nantu à l'abdomen cù diritti recta.

Ilich relief - pruvate à "revive" peri canzuni

Limpiate cun un fasciu di ghiacciu cù l'infuzione mint. Avete avete un minutu francu? Allora accogliu un maschiede di ghiaccio cum'è tutte e regule. Pò esse comfortably, pulling up your pier, o mette nantu à un bancu è ghjustu nantu à questu. Ùn pigliate u ghjacciu cù i vostri ditti - si funnera rapidamenti. Scrivite in un pappu di cuttuni, affinchendu solu a superficia di travagliu libera. Traculare a pelle, cum'è s'ellu ùn hè micca in a manu, micca un pezzu di ghiacciu, è una stanzuni. Impulsate direttamente (da u fondu), in un cerculu (in u dizziariu) è facenu mozambicati. Mittitivi u pede, shin e còscia prima unu, da quì l'altru pede, dà ogni zona 2 à 4 minuti. Ùn importa a quantità chì i vini sò fugliati di friddi, ùn si pò micca esse friquintate per più di 5 minuti, altri ùn sarà un rinforzu persistenti di i vascii sottucutanei, chì ùn vi purtaranu nunda l'effetti pusitivi siverziali di u procedimentu.

Gimnastica per i gambi - ùn si pò esce o si sò longu?

Comu necessariu, passanu un praticanti brevi per i pezzi stiffi, ripetendu ogni realizazione 15-20. A pusizione iniziale hè persa, mani longu u corpu. Caminavanu i pezziuni è si riturnò à u puntu sianu, è ponu nantu à i so tacchi, è à u ghjornu scorratu da i tacchi a punta di l'ochji.

Calzoni Comfortable - sceglite u zitellu in direzioni è i scarpi

Se se signaghji di varicesi si trovanu avà per frenà a prugressioni di a malatia, fate cura nantu à i scarpi. Cumprate boots, calzini, sandali è scarpi di casa cù incontru o pusau insole nantu à elli. Preferite i pezzi mixte, riparazione di u cunghjettu di l'uzzu è l'anicu, nantu à un mantellu stabile (3-4 cm).

Pursu antistress - dà valdi l'emozioni

A tensione nervosa, com'è cunnisciuta, passa à a musculaire: cumu u risurtatu, i musculusi di e cosce è i pugliosità pressu i vini, impedindo à esse funziona a so funzione. À i vini era più faciule per pompà u sangue da u fondu, i musculi ùn deve micca ghjustificà, ma vèni in opera: a prossima, a pompa di musculu di u so chjamatu travaglià. Per attivà l'aiuta à passighjà, ancu per esercite "bici". I libbulologi americani cunsiglianu in casu di sti circà à un corpu cù i so pedi. Hè un warm-up alivia a tensione di i musculi vitturi, chì impedisce a circulazioni di sangue in i vini. Pudete u pillow in cantone di a stanza, abbia i vostri scarpi è cumparisce ciò chì site capaci di!

Programa di prutezzione - ricurdate e regule simplici

Ùn viaghjate micca tramandatu da i prucessi termichi - bagni è spartini, steam e sauna: stà in queste attivate a circulazione sangue, aghjunghje u travagliu à e vini. Ancu micca micca a spiaghja è u solarium - i raghji ultraviolet reduci l'elasticità di i muru visuali. Ùn tiraggiate micca, stinzendu a robba, i scarpi stritti: l'equipa struisce i vini di i vostri zicchini è disrupta a circulazione sangue. Avissu attivitati fisici pesanti associati cù u football, big tennis, weightlifting, cycling. Ùn trattate micca i borse peschi nantu à i ghjinochje, ùn pò mette u zitellu nantu à i vostri ghjinochji. Hè assai pessimu per vini.

Massage di u pezzu - fateva prima di svià sottu à a bufa

Pò esse fattu da a manu o cù un sbagliu di massa di massa cun pezzi boniati. Dopu à i prucessi di l'acqua, piglià una spugna di terri è fate e movimenti lattendu in i tenti da u fondu à fondu - u correnti di u sangue venoso. Ma tenite in mente: se i vini sò dilate, u pede da u pede è contra-indicatu! In seguitu, i malatie cù un diagnosi di "maladie varicose" in u 90% di i case si trattavanu trattamentu kirurgiicu, ma avà hè spissu faciule senza una cirurgia. Unu di sti mètudi di tratte di varicesi hè scleroterapia. In u vechju afflittu hè intrutu introduciutu un sclerosante di drogi spéciminé, chì pari ca pegà una vena in maligna, per questu quale si sparisce semplice. Siccome aghjunte assai ghjinirali sò usati per a sclerotherapy, u procedimentu hè quasi indurendu, piglià solu 5-10 minuti. True, per una "recuperazione" completa, pigghià parechje prucessi (secondu u numicu di i malati cun vini). In a vita di u paci, ùn cambia nunda: durante u trattamentu, puderia andà à travaglià è ancu ghjocu di sport. Ci hè parechji tipi di sclerotherapy: microsclerotherapy, foar form-sclerotherapy e Eksclerotherapy. L'ultime si usa si i varicesi anu influituatu i grani spazii, ma u prucessu ùn hè ancu micca alluntanatu.