Cura da a cura nantu à i ghjinochji

A volte, sò i ghjinochjati chì pò darà l'età di a donna in l'eventuali chì ùn avete micca piglià e misure approprje. Dopu tuttu, i ghjinochji sò da esse attentzioni suficiente, forsi ancu di più di u restu di u corpu.


Rughjetti è i coli sò posti di u nostru corpu chì si trovani in l'area di strette parti. Hè sceltu chì i posti sò più pocu raru, postu chì ci sò parechji glándulas sebacies. Per quessa, un numeru insuffisente di glándulas sebacies faciule posti più vulnerevuli è esposizione à u sole, u ventu, i cambiamenti di tempurà sò più intensi. Sutta l'effettu avvintu di l'ambientu, e culu di a pilone tornanu a furia, facenu a zona di a pelle più oscura e scannata.

Call the resistance of skin cells to irritants externes with the help of intake adicional di vitamini such as A and E, chì sò sappiutu di rivolvingle flaking.

Avoidu puffiness di i ghjinochjati è di spende u salinu da e articuli pò riceve un rimediu assai utile: scaccià in una licenza una cefaria, un limonu, a mità di l'arradela di l'api. In this mixture, hè necessariu di aghjunghje l'u melatu, in quantità di dui à trè zucchioli. Per dannose intruduce hè necessariu in a mattina, nantu à un stomacu vacanti per una cullizzioni.

Piglià una cumulazione cumu serà megliu aiutu à prutezzione di a pelle da l'internu. L'area cavu ancu deve esse sustinutu da l'esternu per mezu di diversi modi destinati à cura di i ghjinochje.

Arringu cun l'aiutu di cosmichi

I prudutti di i cosmezzichi, cum'è criatorii di mudellu, prestu una assistenza indispinuta in questa situazione. Dopu tuttu, ponu migliurà a texturizazione di a pelle, aiutà à restaurà l'elasticità, perchè anu un locu spéciale.

Semu devi esse ricordati chì in i zoni di i ghjinochje sò a pelle hè più sicura, perchè ùn hè micca cunsigliatu per u sapunicu nurmale, perchè hà un efectu di secredu. In casu chì ùn pudete truvà una strumenta specializata per l'area di u corpu di u corpu, pudete ancu aduprà preparazione chì hè stata cuncessu per a fàccia. I ghjucati deve esse purificati cù schouxi purcinu chì sò dritti per a pelle seca è sensitiva. Hè ricunnumintatu aduprà una simane una settimana di un muvrevule per rinunzà i celeri morti di a pelle chì accumenu a furmazione di a furmazione di caghesi petuni. Dopu d'appruvà a machja, hè necessariu d'aplicar una crema hidratante o nutritiva.

Pulita suavetta cù l'aiutu di rimedii talati

U ligamenti di i ghjinochje è i ghjunghje pò esse caliu da scorciglione a tintura d'eucalyptus. A sta tintura ponu esse preparata cum'è manera: in un medio litru di vodka per insistia à dui simuli, trè zuppi di eucalyptus, perdurà per se spiegà a suluzione. L'usu di tintura deve esse prima di andà in lu lettu, frendu in i articuli di i ghjinochji. Dopu stu prucessu, i ghjinochji sò da esse caliu, vistutu per a notte cù belli. Cù l'aiutu di tali azzioni, i salti sò sopra.

Un effettu effettue hè ancu esercitatu da a radica di u swamp, chì anch'ella anu da esse affundatu in l'area di u ghjinochju. A suluzione hè preparata insisti in un medio litru di vodka, in un locu fridesimu, da quasi trè simani.

Per sguillà a pelle di corpu, u metuu avè aiutà aiutà. Hè obligatu di mischjà u zitellu di limonu cù l'oli vegetale, cù una proporzioni di l'una di deci. Dopu à a misura hè appiicata à l'area di u ghjinochju, si deve stà mantene da vinti minuti. Dopu ci hè necessariu di lavurà u ghjinochju cun acqua calda è aduprà una capa di nutrittiva crema cù una tessitura grassa.

Ogni omu sapi chì u salottu di salitu prumove l'aiutu insubbabbilitu in cura di i coddi, i ghjinochje, à i pedi è di e parte di u corpu. Cù l'aiutu di i celeri di a pelle di u meliticani di u meliticiu, e dopu a prima appricazzioni, a pelle sarà più gustosa è più piacevule à u toccu. È dopu à qualchì tempu, dopu l'usu regula, i sfracicati di e pelle scuru ani lighted. A mezcla utilizata hè prestu cum'è siguenti. 100 grammi di u melatu è di a tassa di sal, ci anu aghjunghje una cucurrucina di l'oliu Castor. In questu mutazione, pudete ancu aghjunte l'olii essenziali chì vi aiuteranu, pudete ancu puru l'oliu chì, cafe, basatu à e vostre preferenze. U risultatu hè usatu cum'è un scarabu. Dopu l'usu, hè necessariu d'utilizà una crema grassa cun u effettu nutrizionale. A crema chì cuntene a cera di a cera di a cera di a furia creà una film protettiva specifica chì prutezarà u siccà.

Cunsiglii per a cura di a volta di i ghjinochji

Hè scunnisciutu chì un batassu eccessivu hà da esaltà per a pelle, è questu hè ancu per a coghju in l'area di u ghjinochju.

A peddi rossu di i ghjinochje si deve esse squate di pompa o zucca di limonu, è ancu u zuccu di crabe.

U zitellu di limonu tene a capacità di blanarè e so parte scura da a pelle, è ancu u zuccu di cucuzzuli è u extract extracte.

In casu chì a cundizione di a pelle in l'area di i ghjinochja hà una dimora imparita, piglià un mese di mantenimentu regulatu per restaurà. A fine di stu periodu, serà abbastanza solu di mantene a furmazione ricunnisciuta cù l'aiutu di parechji mascare è scrubi chì sò aplicati una volta di simana, è i moisturizers sò usati, circa duie volte a simana.

Arringli di l'aiutu di l'esercizii fisichi

Regula nantu à i musculi è l'articuli di i ghjinochji hè una grandi carica, perchè sò una parte integra di quasi tutti i muvimenti. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì i ghjinochji puderanu soffrenu è sguardu inferitu.

A nostra tarea hè di aiutà i ghjinochje cù l'aiutu di certi eserciti fisici simuli.

Esercitu n ° 1

A pusizioni iniziale - aghjustemu i nostri pedi, i nostri mani riposanu nantu à i ghjinochje extra. Cumentu l'esicuzzioni di i movimenti rotacionale, in ogni parte si deve esse realizatu da 15-20 mozzione nantu à quattru assicurazioni.

Esercitu n ° 2

Questu eserciziu hè simile à l'annunziu preeviu, ma quellu chì sò quessi sò assai spargugliati.

3. Esercitu

Hè necessariu, insondi à qualcosa, per elevà a qualità di nadivyanosto. Cumincià à dàchuli è afficcià u spinu aproximadamente 15-25 volte volte.

Exercise 4

Ricerca nantu à un certu sustegnu, avemu principiatu tramuntie nantu à i medichi, avissimu stà nantu à una perna. Allora andate à a prossima passata. L'esercitu hè fattu 15-25 volte per ogni vaghja.