Choker-necklace universal: sorpresi exquisite da Yana

Quellu chì, se no una donna, sapere di a misteriosa magia di a ghjallina: i preziosi talismani sò capaci di trasfurmà ancu u vestu simplice, vultendu Cernitura in a notte di a riggina. À a vigilia di a splutazioni di i vestiti di a donna, Yana Raskovalova inviteghja i donni di a moda à u mondu di a magia d'indica creata da u putere di a so imaginazione.

Yana in a so campa di publicità di a marca

Brushes tassel - un autografu elegante di una leone secular, chì celebra i so creazioni. E micca in forma di i vignetti di i sultani, assuluta da i chjassi d'oru è argillo in miniatura è sopr'à una punta punta, sò un signu rinuvatu di stile è qualità di Yana. I spinetti invariabilmente fiat in anelli volumètrici di marca, braccialetti è coltivii, cirannuli cù spiagnoli di spiranzii, rubini, sapfiri è diamanti.

A prufila photo di Tassel line in u situ Web di Yana

Ùn senza u logu di a ghjarcha è i novità di a cullizzioni di primavera di i brand - fashion chokers. I accustà cunghjetti sò un tributu à a nova tendenza di catapura, originalmente reinterpretata da Raskovalova. U Choker from Yana hè un transformatore cumpostu da trè parte: coltivi cù alleoli pulitichi, ribbon di satin e borlas. U shooting, agghiuncennu e muzziculi, pudete aduprà a dicurazione cum'è un coltello, bracelet, aghjuntu à u mantellu, cintura o bagu. A paleta di u culore ùn hè micca menu diversu: u tonu hè cumposta per perli, opal rosso, turcu, labradorite è calcedonio.

Delicate shades of pastels - per i femini refinati

Calcidonia rossa è rubini - suluzione efficace di culore