Cumu benefiziu di a critica, anche si hè chjago?

A critica sempre annoys us. Sia da esse una materia di sente ciò chì ci sò "bianchi è fluffy". Ma si ùn avete imparziatu à distingue entre a critica amica è amica, ghjustu da l'inghjusti, serà difficult to build any relationship with others. In fattu, chì hè critica per noi? Questu hè un disprezzu forte o dubbite in a motivazione di i nostri azzioni, è ghjè u nostre dirittu di accunsentà o micca. Inoltre, unu deve esse pussutu di truvà un sonu accuminciatu in a critica è l'utilizanu per u so bonu. A critica da l'amici hè u più preziosa di a vita. L'assicuremu, sò in certi modi cum'è noi. U prublema hè chì una nota amica ùn pò micca esse ghjustu à u tempu (un amicu ùn ùn si prisentarà a ceremimia è agisce cù a vostra manera d'ombra). La maggiuranza di noi cuntene i nostri ore, invece di accettà calmamenti l'critica è l'utilizanu.

L'amichi ùn pudemu parlà parechji anni dopu à un discorsu casuale, per esempiu, annantu un casu veloci troppu in una zitella chì ùn cunnosca micca veramente nulla. È solu dopu à parechji anni sò cunvintu quantu un amicu dilicatu, insin'à i so dubbuli, era ghjustu. L'amici anu bisognu à esse risuscitatu, a so critica hè a più constructiva. O ok, amichi pò esse listessi, ma critica da i genitori hè assai difficiule.

A maiò parte di e raccordi anu orientatu per vincular u valore l'urdinazioni di i paisani è i zitelli. Dà una banda - rispettu per l'opinioni di i genitori, à l'altru - u dirittu di campà a so vita. Ma hè quì u zuccaru generale di u significatu di a rilazioni di u zitellu adultu chì ùn hè ancu falatu in marasmus senile. U cunsigliu hè simplice - mette in u so locu. Quellu chì, se ùn avete micca, cunnosce e prublemi di vita di a vostra mamma, puderanu cumprènni a cuntrastanza di qualchi postu di u vostru babbu! A critica da parte di i vostri parenti pò esse preghjudiziu, sguassi, ma persequiteghja claramente l'aiutu - per avete qualcosa bè. Fighjendu à i vostri ochji, si puderanu capisce a so preoccupazione, per esempiu, in cunnessione cù a so passatempi per run in a sera per una "cervida" per via di mugs di cervexa. E dumandate sè stessu, ùn vulete piglià u sicondu dopu una tazza in u caldu stanu? L'invernu Asli, seguitene e mantene i qualchì votu di vodka per un centu? Avà, qualcosa, è a prolongazione di a vita di qualche prublemi iniziale, i genitori ti puderà sculaccià davanti à l'ochji. Fate capisce di capì, per via, voi hè oi genitori o prestu seranu elli, è i listessi pretensjonijiet, ma già cù a vostra lingua seranu spegate da a suttamettimentu di i vostri figlioli di qualchì età. Una bella anecdotta: "A mamma castate à a so figliola per esse faciule faciule, in u so avete, u cumpurtamentu:" Sò in a vostra età ... ". A so figliola interruzza: "... In i vostri anni ... In i vostri anni ... Sì, in questu anni hà digià statu un annu è mezzo!". Honor è elogi à i genitori, ponu esse signalatu qualcosa negativa in i vostri pusitivi abituali, in a vostra percepzioni, esse, state à sente, ùn fracete, media ora pensate à ciò chì era intesu (dopu, ùn era micca state), è facenu cunclusioni.

À u travagliu, a critica avissi adupratu apprupriamente, ùn pò micca esse perciatu automaticamente, à u scuru. Da una critica sana à intriga, un passu. Se u partitu criticu ùn mancu fà difficiuli per a cuncertazione di e rimarche, è ignite parolle cumuni cum'è "Questu hè micca bè cumu", ùn hè micca valutu à entra in contruversa. Ùn ùn vi conduite micca à qualcosa per voi. Quì pudete recommandà una risposta succorsu in esencia, perchè l'avversu ùn caccia micca à i vostri parole è ùn principia micca per untwist una nova volta di accusazioni. Fate qualificà micca i résumite non-objettivi. Ma se a critica hè bella, ùn averite micca, a critica sana hè un incitantu à a vostra crescita, anikak ùn hè micca una minaccia. Haganely admit l'error, affaires à dimustrà a vostra cresia, chì rinfurzà a vostra reputazione.