Età per creà una famiglia

Ci hè un momentu in a vita quannu l'amore sia accunscente cum'è primitivamenti, si va à una nova etapa nova - u stadiu di novi relazioni - famiglia.

Qual hè l'età per una famiglia? Chì hè megliu cà principiu o matrimonii tardi?

Ogni sapiutu chì i matrimonii iniziali di u nostru tempu ùn sò micca particularmente bè. Quandu i parenti vicinu prupone cunvince una parella in amore per posponà a so grandiose venture, pruvate di trasmette à i so menti a essenza di a vita di a vita di a famiglia.

I sicilioti ùn cunsiglianu micca una vita di famiglia senza prima di l'età di vinti. U fattu hè chì una persunalizazione per l'adulte chì hè statu fattu, annantu à u genulu masculinu o femminile, hè suggeritu per sapientia. Mentre chì a "immatura" a pirsità sempre hè statu attrae da a libertà, micca solu in pensamentu, ma in l'accusazione è a vita. È a maturità finanziaria hè un affare seriu.

Inoltre, i ghjovani chì sò longu cunzidieti à l'adulti, affruntate a prima rilazioni romantica, spessu confundenu l'amore veru cù passione. E di custruisce una famiglia di una passione, cum'è sapete, ùn hè micca abbastanza. Pocu dopu a matrimoniali, l'occhi bianchi sò sfraccinati da a rutina ghjurnata: coccia, lavà, limpieza. Cumbattinu cù studiu o travagliu. Dopu qualchì parechji mesi, esposi è mariti sbistenti anni d'anni, cù una speranza cambiata, richiamà u nidu di u babbu crescente, l'alza in u club di notte è l'abbundanza di tempu libbira. I matrimonii tempi assai spessu finiscenu in u divorziu, ma à una età età, hè difficiule di realizà a caghba di i prublemi familiari, chì porta à freccia di disputa è divorziu.

Parechje persone pensanu chì hè necessariu di casu è inizià una famiglia à l'età quandu i dui capiscenu chì l'amanu à l'altri. È quandu avete una educazione, fà una carriera, cullà nantu à i vostri pedi, forse ùn avè amatu à tuttu. Iè, è e richiesti à a so secunna parte mettenu annantu à l'anni o oghje.

Di sicuru a famiglia, per ogni individuu. Qualchissia hè aghjà prestu per un attu seriu da l'età di l'anni di e divinità è l'instinctuale maternale cum'è un geyser forte, è qualchissia à l'età di trenta hà cumpurtamentu cum'è un zitellu. Sicondu i psiculoghi, l'età più ottimali per u matrimoniu per una donna hè 23-26, è per l'omi dopu à u 25, quandu ellu ùn avia disprezzatu, hà truvatu un travagliu è fermu nantu à i so pedi.

Probabilmente micca cusì impurtante, quantessu hè, hè impurtante per creà una famiglia affidativa. Dicenu chì una famiglia forte hè in moda. In i tempi antichi, un omu è una zitella pruvatu di cambià per esse maritatu o ghjustu o maritammi. In a nostra societat moderna, assai attenti hè pagatu per l'apparenza. Avemu pruvatu attruzzà suficillente, cumunicà assai è se sèmu in cumunicazione, almenu qualcosa pratiche, ellu sta scelta sta persona. Ma a natura di a cosa hè seriosa è l'avemu a capiscenda quandu a vita di a famiglia. E cum'è sapete, u carattere hè aggradatu è hè chjaru chì, à vint'anni, ùn hè micca stata perfeccionata. Questa hè una di i lotti di lugliosità di u primu matrimoniu. Ma, anche di e so miseria, i tempi matrimonii sò i so boni pożittivi. Per principià, a vita di a vita di a famiglia forza di i cagioli per crecià abbastanza rapidamente. Aghjunghje una mentalità flexibile, per a decisione di difficultà. Facilità fisica per u nascita di un zitellu.

E forsi ùn ci hè micca definitu in età per creà una famiglia, cumu per l'amore. E in usu, l'amore hè diversu, i sentimenti differenti è e famìglie sò diffirenti.

Ah, s'ellu ci era una formula per creà una famosa famiglia, in quale puderia simplificà l'età di u futuru maritu è ​​mòglia. E i calculi di sta formula ùn anu micca fatta fatta tra fate distruttente è vite. Forsi, assai prublemi puderanu librarii di l'umanità è a vita ùn saranu micca cum'è un puzzle micca muntatu.