Cumu ricunnosce a mossa di un omu

Sicondu a ricerca, u sex fair si pò stucciate circa cinquanta volte à u ghjornu, presenta un sessu forte - finu à settanta! Ma ricunniscenu a menti ùn hè micca cusì difficiule. A cosa principal hè d'apre a l'ùacchi! Se u vostru interlocutore "bathèsni in i mentari è falzà", vedi ciò chì dice, in quantu e so espressioni ferries e gestiti.


Cusì, avete un primu vistu è ellu chjamà à un ristorante acuminanti. Tuttu hè propiu fine: basta in i cumplimenti di u vostru cumpagnu è fighjà dettu a manera chì ellu parechje micca vuluntariu, si espone in i megliuselli: hà un travagliu excellentu, hè l'ànima di a cumpagnia, amarà i zitelli è l'animali ... Sona alla fairy-tale beautiful to be true. Hè propiu chì hè cusì, in fattu: u psicologu Wade Rowatt hà truvatu chì u 90% di preferitu di minta nantu à a prima data, è in i primi 10 minuti in u mumentu, ghjucanu duie volte. Certi di i seduttori facenu tuttu ciò per u benefiziu di i so contraparted. Cusì, avemu specializatu è appiccicate, donne. L'omi, invece, sò i mentri di motivi egoistici. Ma u scopu principali di l'ingannimentu nantu à i dui i bandei hè di pruduce l'imprese nantu à u socie.

Traitori Silenciosi

Solu 35% di a nostra cumunicazione succede per parolle. Tutti l'altri cumpunenti - gesture, posture, espressioni facial è tutti non avemu micca capaci di gestite deliberatamenti. Tutte e mentri, com'è regula, sò accumpagnati da certi signali, chì sò alimentati in modu involutariu di u corpu è chì, dopu un pocu furmazione, ponu leghje. Ma à u principiu, hè necessariu d'amparà trè ricetti simplificabile.

Prucessu generale . Avemu bisognu à seguità u cumpurtamentu di un omu. Questu si sitate silentamente o cambia a so pusizioni di u tempu à u tempu? Hè bisognu à dumandassi trè dumande simpatiche: induve ellu ci vole à esse vacanze, chì musica preferisce u listinu. E dopu avè bisognu à esse dumandata da una question-trap: "Surely, hè assai difficiuli di esse u capu? Cumu passate u vostru ghjornu di u ghjornu? In casu u so cumpurtamentu cambiatu, ellu hà cuminciatu à esse nervu è à u so travagliu li mentri!

Quistioni principali . Hè necessariu di dumandà questi dumandesi, nantu à a quale hè chì un cavalier onestu ùn hà micca vistu un tructu brutta, è un seduttore serebbe per esse chjesa. Per esempiu: "Aviu bisognu i vostri cunsiglii. U mo amicu cù a zitella hè una relazione seriosa, ma ma chistu, ùn ùn manca di scuntrà à qualchissia cù a so back. Cumu possu cuntinuà à cumunicà cun elli? L'elettu sinceru dà una ricunniscenza sensu, è a piatusa si sentenu sorgiunatu "nantu à u caldu" è cambiassi brusgià u so cumpurtamentu: ellu hà da esse nervuus, a vargogna ghjucà.

Identificazione di minati . Durante a conversazione, deve dettu chì avete rillamente a ricunquistà a minzogna. Se ellu stessu u periculu di esse espunutu, in u mumentu di u prossimu "pinnuluni nantu à l'aricchi di noodle" hà bisognu d'esse nervu: fasgianu, fugliale cù un dettagliu di a vestitu, "muremate e mure" (pusendu l'uggetti nantu à a tavola entre l'interiors).

Pile di minacci

In regula, a ghjente di parlà spessu, ma scurdamu rapidamenti. Per l'histoire inude, in a maiò parte di i casi, i fraude sò ammucciati - utilizendu i tecnichi seguenti, un pò definisce una tipicità:

Specifieria di dati . U seduttore face di a storia, scurdate di ricullà e dettagli. Per esempiu, u vostru signore hà presu truvatu cun amicu in una cafe, ma suspetta chì era quì cun u so novu empleu. In casu di dumandà una pregunta di u pianu: "U vostru nova secretariu era cun voi?" - ùn avè micca ghjustu a verità. Hè necessariu di entre in una conversazione obligata è dumandate à l'omu in una materia di unni eranu sughjetti, ciò ch'elli eranu tenint è chì u so amicu avia disfuntatu. Sì bisognu di vede cun queste dettu, ellu stessu: ellu ponderu a risposta per un pezzu. Ci hè più cusì cunvince chì hè ghjuridiu.

A violazione di cronulugia . Se u vostru signore hè sempre vedutu cum'è secretariu, ellu rigalu nantu à una platter, a storia sviluppata nantu à i prestiti. Avete da cumincià à interessà à i dettiti, pruvà à stà in questa sezione. Spicchendu i detti, avà deve esse fatta da esse nervu è i sintomi di e menticuli sò diventati. Sì avè vistu cumu cù un amicu, in ogni momentu di a storia, una frase pò so ": Ùn avemu micca affumicatu cù un amicu datu i so cigarettes stanu bagnati in u vinu ... ".

Emozioni brillanti . U mententi narrà una storia prublema, u scurdate di fà spiegà u sensu. U paludante di a verità ricorda micca solu i fatti, ma ancu l'emozioni chì anu spirantatu in questu momentu.

Differenzi sinifikanti . Spiega in u tipu: "Strange, ma ùn ricurdate", "Ùn sò micca sapè", probabbilmente, parranu d'onestu. Una storia fictitiosa hè alleata in modu persistenti, per quessa ùn cuntene micca lacunelli in i ricordi.

Verificate a voce . Circa u 70% di i scuppelle parranu in parechji spezii, in particulare donne è zitelli.

A risposta fatale

Nuddu sustene chì hè megliu quandu u sposu passa se face. Ma s'ellu hè pussibile attraversà una parolla, sottu sò scritte significati scritte:

"Naturally not!" - nunnaturali accentia a fiducia.

Ripetizione di quistione, risposta evasiva: "Quandu", "Mmm" è "Eh", risati, suspira è tuttu ciò chì ùn ùn currisponde à u so modu di cumunicazione.

Neglianti cun dettiti e frasi separati: "Questu donna ùn aghju nunda" invece di "sVika".

I risposte chì ispiraven un sensu di culpabili: "Eppuru cum'è sempre. Cù quantu pudete esse ghjilosu ... ".

Exposing expressions facial

7 emozioni - tristezza, scantu, gioia, dispiacenza, còllera, carità è sorpresa - ogni persona espressa cù l'aiutu di i stessi manifestazioni mminificà. Sò usati inconscientemente, tk. sò cungenitali, cusì, nantu à elli, hè pussibule di revelà un ingannu. U traitor principal hè a microexpression, l'espressione facial, chì ùn hè micca cuntrullata, è chì diventa una frazzioni di un secondu prima di l'espressioni. Fate, cercatu in l'ochji di ciò chì preoccupatu è attentu à quali fighjonu horrritu hè sustituitu da un sorile, è s'ellu torna ancu esse "curva", ricordate chì l'asimmetuli indicanu chì a persona hè stendu. Eppuru, vede i vostri ochji: u ghjornu caòticu di una vista à u mumentu di a cunversazione o a risposta di una pregunta hè u primu sigmentu d'ingannimentu.

Metu basu

Paula Mayer, un psicologu americanu, duna parechji consiglii per ricanuscimentu di i mentini:

Determina a natura . In inizialu, hè bisognu di dumandà dumande innocu è à tempu à studià risani, cumpurtamentu, gestite, espressioni faciale è a reazione di l'interlocutore. I valori sò solu modificazioni tangibuli in u cumpurtamentu ordinariu.

Gather information . Sè sicuru chì un omu hà amparatu quarchi cosa, dumandate à quelle chì ùn pò micca esse limità à l'"solu" o "nè". Invece di a frasa "Ùn avete sentimenti per l'antica?" Better dumandate "Qualchissimu chì causò a vostra separazione?".

Utilice a intuizione. Sempre cunfidu a vuci interna!

Purtate finu à a fine . Se maneglie di mannà un mentuni in una curva, ùn hè micca escluditu u fattu chì ellu ferma mentri. Tromba a frasa: "Cumu capisce quellu chì hà bisognu à quarcunu di u cantu, se a so donna ùn hà micca sentimenti!" Dunque tu sera capaci di acquistà ricunniscenza più veloce chì se dumanda "Confittà!". D'Aghjuntu di Paula Meyer: "Li mutini vulianu dì à a verità - quì brutti contru sempre! A cosa principal hè di dà una mentione una chance! ".