Cinque temi principali di e donne

Questi dumande sò i più frequenti in Yandex è Google. Sò sempri interrugati per specialisti è amatori. Se pensanu per e nutturni longu senza cambiu. Oghji parlamemu cù e temi principali di e donne cun un psicologu, scrittore, autore di i corsi per a donna, un coach di creazione persunale, un membru virtuale di l'Associazione Internaziunale per a Garanzia di Personalità, è ancu una sposa feliz è mamma - Gloria Moore.

PREGUNTA: Induve hè a moia?

- Hè veru chì ogni persona nantu à a terra hà a so propria metà? Gloria Moore : hè veru. Solu "mezzu" ùn hè micca unu. Diga un par milloru. Imagine un corridori cù assai porti. Questu hè u corridoru di u vostru destinu. Dopu à e porte sò nuvelli passaghju è porte novi. Ùn ci hè nimu fatalisimu. Avemu a libertà di scelta. Per esempiu, dopu à a scola, intene à a "porta" cù u nome "Moscou" - si move da a pruvincia, è a vostra vita passò à un certu "corridor". Questu modu vi scuntate un coppiu nomu Sergei. Ma puderete stà in Saratov. Eppo a tò vita averia passatu in un scenariu diffarenti. E u to paru hè Timoteu. E avemu millione di such options. Sò tutti "prescritti" in anticipu, ma, però, sò liberi di sceglienu quale d'andà, è chì cumpurtazioni di risolve. - Pudete succede chì una donna sceglie un corridor chì ùn hè micca a mità? Gloria Moore: sì. Ma hè una storia. A maiò parte di u pareghjenu sempre u locu. In ogni modu, ùn ponu micca capiscenu l'uni di l'altri, o simpricimenti ùn sanu micca cumu u travagliu relazioni è, per via - a solitude. - Chì avete bisognu à fà per ricanuscià a meza? Avete qualchì sintomi? Gloria Moore: sì. Aghju avutu diversi corsi nantu à questu. Hè impussibile di risponde micca sta dumanda, ma pudete amparà à ricunnosce u vostru omi ancu à un'ancillenza. Per cumincià, per esempiu, hè pussibule da u mo scopu gratuitu "Cumu truvà u maritu ideale", in quale aghju intesamente è dicendu bè chì di l'omu sò. Sapendu di sti tipi, puderete stabilisce anticipate ciò chì spiecanu d'un omu, è chì cosa micca, è fà una scelta più cusciea.

PREGUNTA: Perchè non sòiu maritatu?

"Perchè ùn pudarete ùn marite?" Una donna hà cunfirmata u so ideale, è ellu hè maritu. O ellu hè liberu, ma ùn ùn hà prestitu per casu. Or, in generale, ùn mancani di scuntate un omu nurmale, u tipicu "incorrecte" veni ... Gloria Moore: Ùn crèle micca in i conte di fata nantu à u fattu chì ùn ci hè micca un veru autore. Sò. Certi signuri si maritanu di maritari parechji volte, è per i cattivi candidati. E avutri - mai. Perchè Hè spertu, è belli, è maritatu - bè, micca travagliatu! Se pensà à a "Perfetta di a Signora", chì l'omi evitariate, hè sola una sola raggiuni. I picciotti ùn anu micca voi u matrimoniu . Di sicuru, à un liveddu cuncignusu, vulianu una famiglia è zitelli. Ma una persona hà una mente inconsciente. Guidò u nostru cumpurtamentu. È se ùn vulete micca maritari inconscientemente, truverete in un modu solu impussibile per un u matrimoniu di un omu. In particulari, sò mariti. A quelli chì anu "venite", avemu devi dirà à noi stessu - què temu in u mo core? Perchè ùn vogliu esse maritata? Pare micca crede in a "corona di celibatasi", i male, destinazione, villane, età, etc. Pighiate un spicializate chì vi aiutarà à calculà e eliminate e vostre vera ragioni di mala furtuna in amore. In u mo contu, per esempiu, sei sei zitelli felice. Tutti sei - quelli chì sò digià dispirati. Anziani anziani chì anu persu à crede in a so forza. Dicu sei, anchi si sò assai più, ma questi sei pariglii sò pruvate nant'à u tempu, allora vanu da cinque sete sette anni, è ponu osservà. Tutte e donne sò stati cun mè sta quistione: "Perchè ùn puderebbite creà una famiglia?" E esaminemerdi i prucessi è l'hà eliminatu. A manu appressu dopu ch'elli sò felice sposate. - E chì fà per esaltà? Gloria Moore: Per esse maritata, avete da: prima: perdona di i teme chì impediscenu di principià una famiglia. A maiò spessu hè una sperienza passata - u vostru, o u principale. Sicunna: per sceglie l'associu cumu, perchè era veramente un omu veramente, è micca un "ideale" incognito di libri o pelle. Terzu: cumpatoghji cun cumpetenze per portanu à a festa. Se pensate chì questu hè l'ultima esamena di spusatu, vi torrai à voi. Questu hè solu u principiu. A famiglia hè travagliu. Ùn travaglià in relazioni - si separanu l'aparti. Nisun amori sarà salvatu. In fatti, ùn hè micca difficiule. Avete bisognu di amparà quarchi regule è appliendarle. Allora u matrimoniu serà forte. Alas, in i scoli ùn hè micca insignatu.

QUESTION THIRD: Perchè u mo maritu cambiassi?

Gloria Moore: Usatu in i diurnali scrivenu - hè a culpa, l'hà cambiatu. Ùn pudia micca, ùn pudia micca, ùn eru micca una "una" donna, ecc. In fatti, tuttu hè più cumplessu. Ci sò trattori, chì sò dovutu a relazione in a famiglia. Quandu un omu cumincia à cercà un "outlet" à u cantu. Se u monogamu l'omu, prima o doppu, ellu abbandunà a famiglia, ùn saria micca pussutu pacà. A famiglia si pò ancu esse salvata in u primu stadiu. Ma solu se i cungrigatici vulianu questu, e tutti dui sò disposti à travaglià dura per questu. Ci hè un tipu d'omini chì cambiassi in ogni scenario. Eppuru si almenu un centu volte a donna perfetta. Hè solu chì hè dispostu. Per ellu, tradimentu, - hè a cunferma di l'statu di u masculu alfa, una persona riescita, se vulete. Per ellu, un amatori hè un premi status. À u listessu tempu, ampara a so mòglia è à i zitelli, è furnisce a famiglia, è ùn hè micca di pudè andà in ogni locu. Cosa da fà in stu casu? A megliu solu serà d'accetta stu fattu. Avete un omu poligaminu. Sughjettu u cunsigliu di l'ammi - ùn pagà micca. Ùn pudete micca - divutu divorciatu. Perchè ùn pò esse rinviatu. E u megliu di tutti - ùn marite micca cusì, sè vo site ghjilosu. - E cumu per stabilisce chì site un maritari un traenti? Questu ùn hè micca scrittu? Gloria Moore: hè scrittu solu. U fattu hè chì sapendu a tipulugia di i caratteri masculi è u cumpurtamentu, pudete literalmenti da u prima settimane, ancu in apparizione, quale hè quale hè quale. Questa ùn hè micca di ficzioni. Aghju aghju fattu usu di questu anni è hà insignatu di centu misure di e donne chips. Quandu avete scuntate un omu, hè digià capace di cumprenderà cumu serà un maritu. È secondu, puderete saccheghju cunvinzioni - avete bisognu di questu maritu o micca. - Cusì pudete sceglite u maritu adattatu anticipatu? Simply in apparizione? Gloria Moore: Ùn ci hè micca cusì cum'è perfecte. Ogni tipu anu u so prufunente è cunde. Per esempiu, "cambiassi", per regula, guadagnà ancu. U tipu più correctu - in a mo tipulugia hè chjamata Intuit - hè un sensu sutile, più veru di tutti, ma cun ingaghjamentu da ellu micca assai. Cusì ci hè necessariu di sceglie. - E hè impussibile ch'elli "à l'intelligente è belle?" Gloria Moore: Bonu, pudete avè duie mariti. È hè megliu da quattru. Eppo, esattamente, u gruppu di qualità serà. Ma in seriu, cum'è regula, i migliori sò selezziunati cum'è u principiu di l'attrazione di l'opposti. Allora u principale hè questu quì à aghjustà relazioni, è capisce chì ùn hè pussibile di esse dumandà da l'uccellu hà abilità di cavalli fugliali è di moles - per vola. In ogni tipu - i so charms è i difetti.

QUESTION FOUR: Perchè a mo mamma ùn m'insegna micca?

Gloria Moore: a mamma hè unu di i scontri in piu di a vita di e so numerosi donne. Mamma - questu hè a basa per trattà questu donna, cum'è una mamma, cum'è sposa. Imaghjate ciò chì passa quandu a mamma è a dama ùn anu micca una bona relazione. - E què passa? Gloria Moore: Ùn puderebbe stabilisce una famiglia, per regula. Eppo parlava quì nantu à i porsi da una mamma parentale. Se a famiglia di i genitori era infeliz, a zitella hè difficiule di crede chì a felicità di a famiglia esiste. Ella crede chì u maritu è ​​a mòglia duna ghjurà, fisica entre si, etc. In u risultatu, nantu à a strada chì vene nantu à l'appuntamentu adattatu per i so credenze - i culpèvuli, i prutrati, drunkards ... Quandu ella diventa mamma, ella cumencia una nova volta di prublemi. Ùn pudere micca truvà una lingua cumuni cù u zitellu, cum'è ella hà crisciutu, i so culleghji novi nascenu nantu à a so mamma, è incarceranu novi diffiultà in a relazione ... un ciri virsu. - Cumu possu fà? Gloria Moore: Avete assai travagliu cù a me mamma. O preferite, micca cù a mo mamma, ma cù a so imaghjina in u mo corpu. Pò momu ùn puderà ùn sia cunzignatu di i vostri studi à tuttu, è a vostra rilazione cù a so sera ancu esse trasformata per u megliu. A vostra vita cumincià à cambià per migliore. Ancu s'ellu ùn hè micca più vivu, pudete è avete da ridivà i attitudini negattivi. Perchè in a fine, avemu trattatu solu cù i nostri penseri è i credenze. T'aghju parechji tecnichi d'auturizazione chì m'hà aiutatu à fà relazioni cù a mo mamma è aiutò aiutaveniu migliure di altre donne. A strada, dopu à i prublemi cù a mamma sò resolvuti, prublemi cù u matrimoniu è cù l'autoestimu, è cù i zitelli sparti. Soniu fantastichi, ma l'aghju passatu nantu à mè stessu è teme, è prublemi, è prublemi cù a mo mamma. Aghju sappiutu a custruì una famosa famiglia dopu à parechji anni di tentativi successivi. Allora puderà tuccà. Hè necessariu solu di vulerà.

PREGUNTA FIVE: Cumu si passate happy?

Gloria Moore: Questa hè una pregunta maravigliosa. Iò vuleva chì e donne dumandonu sta dumanda cada jornu. Ci hè solu datu questu hè sbagliatu. A quistione curretta hè: "Chì mi fa me felici?". Pregu sént viote ogni ghjornu! Truvate qualcosa chì vi porta a felicità - ogni ghjornu, è micca in un locu in un futuru sfumato chì ùn sò micca spertu, vinarà o micca. E fate, fate ciò chì ti fa sentu happy! Sò stati sianu e cose simplici - camminendu in u parcu, parlendu cù i ziteddi o animali, rilassante in u silenziu completo, intrattanti un hobby creativo, interessante ... in generale, a ricetta per a felicità hè distinta per tutti. Ma hè! Sò cercate a vostra felicità ùn hè micca quì. Hè definitivamente micca in l'indirizzu: "Quandu hè quandu aghju ... (inserisce cumu quale) - Sò felice!" Sì ùn vi micca! Se ùn pudete sappu di guddà a vita ora, ùn hà micca infurmatu. Se tenite almenu un harem d'idei ideali, u vostru bancu è un cirujulu plasticu personali. Tuttu questu avete bore avete prestu, è puderà igualà a felicità, cundizzione da a prisenza in a vostra vita di l'altri o persone. Questa hè una strada morta. A felicità hè oghje. Eccu e ora. À quì stessu minutu. Per fà questu, ùn marite, vincite un milionu, o cumprà un novu bolso. Capisci, a vostra felicità hè sempre in ellu. Avemu da liberallu. Ci hè sempre qualcosa di rigalu per stu mondu, invece di lamentà nantu à a mancanza di qualcosa. È ricurdate - i vostri penseri sò i vostri preghje. Hè ciò chì pensate a maiò parte di u ghjornu - hè aghjuntu à a vostra vita. Cusì pensate di ciò chì ti piace. È vene. Tested personalmente. Be happy! Dumplu dumande Tatyana Ogudalova.