Se e persone utilizate a to buntà

Hè assai difficiuli di dicenu à e persone "nè" perchè da a zitiddina hè stata insegnata chì hè improveria per nemmenu e persone chì ti dumandanu. Avete sappiutu ssa lezzione bona. Ma chì ciò chì facenu quandu u fattu chì ùn cunnosci micca di dì "nè" impedisce di vive, chì farcite sè persone a vostra misericòrdia? Quarchi ti dicenu à voi stessu: "Eppo hè questu! Hè necessariu aghjunghje è dot all the "i". Per spiegà à Ghjesù chì ùn hè micca in u mo gustu è ùn ne ùn meetu cun ellu di manera, per quessa ùn hà prestitu à risponde à e chjamati. O: Se u patronu volenu à scrive u testu ("Eccu, assai urgente, solu chì pruvava, è Lidochka" cegamente "ùn imprime, ùn sapete"), è li dicenu ch'e aghju occupatu cun rapportu impurtante, è chì era necessariu di piglià sicritariu, chì sapi stampa, è micca solu un caffè, è sparisce cù l'occhi. È per i mio culleghji aghjaraghju infurmazioni nantu à l'uttene furmazione di u fasciallu, è dinò l'utilizanu per esse per mè: "Aiutu, ùn vogliate micca stu dispositu dannuu per trasmettassi infurmazioni". È tutti di voi sorte di decide correctamente, è ancu creatu una difficult conversation, ma ... Chjamò à a sera, è andò cun ellu Sò in u filmu, ancu s'è a filetta chì avete vistu in u video, è ùn hà micca gustu di voi, è a pezzu tuttu hè stata tormentata da u fattu chì hà pigliatu a vostra manu, è ùn avete micca d'avè tiratu fora - in altru a persona hè stata offentera. Aghju pricatu di stampà un documentu "impurtante", postponendu u mo rapportu trimestrali "per più tardi", per ùn sputterà chì aghju dettu una parolla nantu à u mo amatori secretariu, ma ancu staghjone a struzzione in l'utilizazione di e fax. Solu u sensu da questu pezzu di carta, se e persone, senza avè avè avè avutu, di l'usu, và cun una dumanda. Ciò chì e persone utilizonu a vostra misericordia, è ùn avete micca u core di ricusate? U risultatu hè chì u rapportu hè amparatu è avete ricevutu una reprime da u chef, u chjappu di l'avicena obsesiva, senza cessà - ellu pensa chì site locu per ellu, è i culleghji cunteninu à utilizà a to buntà.

Perchè sta succeta?
Parechje persone sò assai fàcili per fà un qualchissia invece di qualchissia, però di spiegà per quessa ùn pò fà micca questu, ancu in i detrimentu di elli. Incapacità à nigà è peccatu à e persone belli, amatori è vacillanti, avè baja selfestimu. Soffrinu di u so "flawedness", ma ùn pruponenu a prutestanti "peticionarii" persistenti per u timore di offendente in casu. L'Absurdità, ma assai ditti incapacità di ricusà "un omu bonu" hà purtatu à a corona cun unlatu l'omu. Tutti volenu aspittàvamu in l'ochji di l'altri chì avemu veramente. Ma qualchissia in questu di questu chì vole esse bè per ognunu in quellu chì scurdamu quale sò veramente sò. Perdendu a so "I". E dopu avè acquistatu a reputazione di una persona affidata è bona, di quale pudete "cavallu", è cù l'impunità cumpletu, soffrenu di stu statu di affare, ma ùn pò micca cambià nunda. In regula, "fallimentu" hè quellu chì èranu "disgrazziatu" com'è zitellu. I rigalu di i genitori o a so mancanza di a vita di u zitellu u cundonce à u fattu chì ellu pruvà à guadagnà u so amori in tuttu a so vita, cumprendi senza fallimentu cum'è cumpletu i dumande è i desideri di l'altri populi.

Ciò chì e persone aduprà a vostra amuzione pè acquistà famiglia? L'argumintazzioni argumentanu chì a più bona spessu di i boni ùn si puderanu micca rifiutà una dumanda à u so capu, un omu gufu è culleghi à u travagliu. Eppuru, cù u patrone, tuttu hè chjaru - hè più caru! Cù l'omu chì ti piace - troppu (in un occasione apprezzate micca solu l'abilità di utilizà una copiadora è l'errore grammaticali curretta, ma a to bellezza pò avè). I colagge ùn anu micca vulintà offend - in un occasu un ghjornu a so aiutu serà necessariu, è ùn sera incùmodu per avvicinà è dumandà. Invece, sicondu i psiculoghi, i boni pirsoni chì ùn ne ùn rifieghjanu nimu, elli, per regula, raramenti cercanu aiutu, preferì per affruntà u so propiu. Incapacità di dì "nè" ùn pò micca conduzziunite micca solu di cumerci di spirienzi persunali, ma, curiosamente, à i cunflitti à u travagliu è à a famiglia. Hè distattamente distruitu da e dumande di l'altri, pò facilmente passà a vostra parte di u travagliu è causanu stu resinimentu di l'autorità è u malcontentente di l'impiegati. U timore di ricusà l'omu pò fà dolore micca solu per voi, ma ancu ellu: u vostru bellu cumpurtamentu, sarà intruduttu in un errore piacevule per ellu, u modu ùn hè micca cusì piacevule. A capacità di dì "no" hè un signu di una personalità matura. E finu à avè sapete à ricusà (per suprattuttu, in una forma brutta è preferibile cun una spiegazione di i motivi di u rifiutu), ùn site micca ghjustu da puderà libbirà di u sensu di discomfort. Eppuru, cumu si sentenu cum'è un omu matura è tenuta.

Ùn vogliu micca esse un cavallu cavallu!
A prossima prossimu pensate chì voi "cavallu", appruvà u cunsigli par psicologi. Pregu, perchè deve esse tu. Se l'esplicazione di u dumandatu pare avete micca cunvincevuli, ùn sò micca a paura di ricusà o ricumandemu quale chì puderia rializà a dumanda. A vostra risposta deve esse scritta, senza alcuni enterzii longu è spiegazioni di i motivi di u rifiutu. Se trova necessariu, pudete spiegà u mutivu di u rifiutu. Ma hè per spiegà, è micca micca ghjustificate è ùn esse scusemu in stu casu.