A preparazione per l'annu 2010

Di sicuru, allora avemu a festa più allegra è misteriosa - l'annu novu. Ma in u spruvimentu di u ghjornu crescenu cum'è sempre in imprevisu, è avemu fattu a prumuzione di pulitura di primavera, frenzegliu cumprà e rigali è decorate l'appartamentu, dà un ghjuramentu chì l'annu dopu ùn ùn eseguite esattamente. Avemu duvutu annunzià stu circhiu di vituperiu è fassi in sforzu festiu agradable in anticipu. Un pocu di pacienza, imaginazione massima - è un felice principiu di l'annu chì pruviste!
Limpi i platti
Prima di i vacanze di l'annu, lavoranu tutti i platti, utilizendu à u stessu tempu, micca di custruzzioni carichi è faciuli, è ciò chì hè sempre in manu. A vitra, terrazza o l'esamaria brillarà si lavate cù una solu suluzione di ciaffolla di soda, rinsegna bè cù acqua corrente è seccuarà. E macchi u scurciate aduprà a mezza solu suluzione borax (30 grammi per litru di acqua) cù l'aghjuntu di 10 ml. ammonia. L'argentu ciurisce sò facilmente puliti cun un cepu e paste.

Attenti: pulitica generale!
Emu prestu preparatu per i vacanze in quasi un mesi. Cuminciare à scumpiri una lista di casi, postu per a so impurtanza: à l'iniziu di a lista, chì deve esse urdinatu urgente, è in ordine per decendente. Passaghju a purità generale duie settimani prima di l'annu novu, è in vigilia di e vacanze ùn ponu solu vacuum, perdite u pianu è limite a polvera.
Puderaghju parechje riccheti privati, cumu fà un "generale" rapidamente è senza prublemi.
1. Inspection of cabinets. U me criticu hè assai simplice: se una cosa ùn hà micca pigliatu un annu o più, hè necessariu parte cun ellu (ancu s'ellu ci hè moltu diffìcili).
Qualchidunu di e cose mi fannu sbarcatu, aghju pututu cose à bon cundimentu in un cappeddu sociale.
2. A stissa scazzia brutale si faci esse tutta tutte le tàvule, in l'armari di cucina, a pantries, u mezzanine è l'altri "posti riservati" di u vostru appartamentu.
3. I cabinetti visibiliu più ligne deve esse ventilati, stantoni, pareti esterni è internu, stete cun un pappu fissu moistened in acqua cù l'aghjuntu di 10 settei di ammonia.
4. Dopu à a scola più "terribili", i cosi muventanu più veloci!
Candele decoratori: raru è originali
I veli di vacanze cumprati in a magazzini stanu belli, ma sò più carchi cà semplici. Propone à salvà: pigliate a vela cum'è solidi bianchi o amarilli è i decora cù l'ornamenti di buttoni clericale o pins cù culurati, ma necessarieamente capi di metalli (u plasticu empezarà a funnassi è puderà acquistà u focu). Ora facemu facìanu candileri di ... facultati faceted commonplace. Simply décorate cù pegatichi cù strisce, tinsel, petite ghjoculi di Natale.
Cerbellu pocu insolitu "candileru" di "frutta": in u mità di una pumu o un aranciu aghjustò un pirtusone per a dimensione di una candela, decorate cù rami picculi picculi, filamenti di perdi. Piglionu lanterni di frutta in un pane roscale, coperto cù rampi d'abet.

Cusì ùn avè niscèru u ventu
In l'invernu, in particulare in a cucina, i Windows sò spessu misted è cuparti di u ghjacciu. Per evitari, dissi i vetru una volta di dui simani cun un telenu fattu in una suluzione di glicerina (1 parte) è l'alkohol (20 parte).
Pudete puru vìdiri giustiziu cunghjuntu cù una solu suluzione di saletta o una solu suluzione di cloru di calcium.

Vulìammu a cucina
Vogliu cumprà a me circà, chì facilitate assai a limpieza di a cucina. À l'armarii di cucina sospettate è à u fretru, aghju publicatu ghjurnali arrubbati, chì cambie nantu à una volta ogni dos mesi (è più spessu). Sughjettu solu per lavà finamente l'mobili cù un pappu hatu, è l'assicuranza hè assicurata. In modu, u stessu metuu pò esse usatu in e camere.
E e mannarii di grassu di e superfici di u vitellu di lignu, aghju sguassate per quessa: aghju pigliatu un carta blotting in u taccu è di ferru cun un ferru in caldu. Quandu hà fattu assai sbuffata, cambiaghju documentu in parechji volte. Da u stessu principiu, aghju sfracicatu tàzzii da u wallpaper.

Opiscenu i rigali
I rigali per l'annu face guasi tutti. Questa hè una tradizione maravigliosa è stata. Ma solu di u donu stessu, hè ancu impurtante cumu per presentallu. Aghju sempri attaccatu assai impurtanza à a decorazione. Hè assai piacevule à piglià a manu, micca micca solu un saccu di plastica o di carta, ma qualchì cosa pocu cumunu, uriginale dicurutu. Immediatamente hè un sensu di surprise, iniquili, secreti ... U u regnu hè sempre ricurdatu da un pezzu - hè chjaru chì avemu preparatu da cun amore è d'attente!
Per un prugramu chjucu, assai e strumenti utili sò adattati: per esempiu, aghjustemu una scatula, fate cù un pappu fioru di culu, rintra d'organza, lace, decorate cù perdi, strisce, fiori chicchi fate di cile, navi di Pasqua, bumpsi petri, . Fantasy nantu à sta sughjura pò esse finale!

Cumu lavu una figura
U mo maritu hè un cullitturariu, in a nostra casa, sò parechji pittimenti pitturati cù l'oliu. Duranti l'annu di l'eddu, ùn riceraghju micca di i pittura.
I pitturi di l'alti oliu fracenu cù un sbagliu dipped in acqua di calce, da u fogliu cun un pappu fissu 3-4 volte. U tile ritrova in u so forma antica è gloss. Un'altra manera hè di struppi l'imàgine cù un biancu untuvitu, chjappà a polvera, a terra è dà a scena una brillata.