Nattalina Ortodossa 2016: piacè parolle, poesi di canzone per i zitelli, carols

A festa più bella è bella di l'annu hè a Christmas Orthodoxine 2016. Many cristiani Ortodoxi celebranu assai parechji memorii. Invece, per parechji seculi, unu di i più aspittati è amici, figlioli è adulti, hè a Natività di Cristu. Festività festiva cù mummilli, carols, freschetes, divertimentu di i zitelli, ghjuvanotti ghjuvanotti, parenti di parenti è amichi in verse è a prosa, hè ciò chì aspetta à tutti i cristiani Ortodoxi in questu ghjornu.

Ortodoxu Natale 2016: perchè celebrà u ghjinnaghju 7

A Christmas Orthodox 2016, cum'è in e tempi antichi, anu celebricatu da e chiese ortodoxi u 7 di ghjennaghju. In ogni casu, di fattu, u nàscita di u Figliolu di Diu hà fattu 13 ghjorni prima di ciò chì avemu usatu per celebràhom, à dì u 25 di dicembre. Questu hè spiegatu da u fattu chì à u principiu di u XVI seculu u mondu sanu hà commutu à un altru calendariu: u calendariu giulianu era sustituitu da u calendariu gregorianu. Secunnu sta transizzioni à l'iniziu di u XXu seculu, i dates in chì un avvenimentu successu era aghjuntu 13 ghjorni. Cusì, per celebrà a Natale Ortodoxa 2016, seremu u 7 di ghjennaghju, à dispare di i Catòlichi chì ùn anu micca ricunnisciutu di sta transizione.

Felicità per a Natali Ortodossa 2016

A Natali Ortodoxa, 2016, cum'è in ogni festa, hè chjaru di dichjarà parenti. Dopu tuttu, à a notte, quandu a prima stella hè brillatu in u celu, vogliu criri in miràculi! Aghju prupunendu un megliu scelta di felicità in verse per a Natale Ortodoxa.

Merry Christmas, santo, maravigliu di felicità da u core! In a vastezza di u celu, l'astruccu fluttica in silence. Vuliu i cumpurtamentu di tutti i sperate è l'aspirate, u ghjornu di u Cristu di a nascita di Cristu, ti vògliu miracles!

Vacanze di Natale Bright! Ci hè una festa più cuntenta! A nuttata di u nascita di Cristu Above a terra a stella era illuminata. Dopu qualchi, per mezu di centenniale, hè cum'è u sole brillatu. Scurtificatu a fede di l'anima, Per fà u mondu più bella, megliu. Dà sparmi di magia Una festa di Natale brillanti! U mondu vene à ogni casa ... Felicità per u Natale!

Quì è novu Christmas - U putere di a festa celestial: À questu ghjornu, Cristu hè vinutu per salvà u nostru mondu da u male. Gloria à eternità à Ghjesù, Avèndula fiorite. Parigghi cù tuttu u vostru core cù questa gioia grandi!

Allora era guidatu in u mondu largu: Quandu parechji anni in una fila In una bella stessa bonora Da u celu à noi l'angeli mosche Ammanate bè, speranza, Benedetta ogni casa, Felice Anudu è Felice Natale!

Agree, in a Natali Ortodossa 2016 hè assai piacevule à sente i parolle di felicità di i carchi!

Canzoni per a Natale Ortodoxa

No menu bonu è solenni in u Natale Ortodoxu 2016 è i canzoni chì glurificanu u miraculu di a nascita di u Figliolu di Diu. E parolle di e canzone di Natale sò sonu è melodicu. Per esempi di scena, ogni persona adultera si senti com'è un zitillù piccolo, crede in u miraculu chì a Christmas Orthodox è rigala 2016. Canta cù i vostri amichi.

U Natale, l'ànghjuli di Cristu scappò E da u celu tutti i ghjovani cantavendu: "E persone, aligiu, canta, triunfendu, Natale!" L'angeli scatinò cum'è a neve, in terra, per vede cumu u Boy in a cunghjunta hè ghjustu. "E persone, aligiu, canta, triunfu, Natale!" Olvidà, a ghjente, tutti i piccati di a minaccia, Diu hà da scorre i nostri debbuli cù u so sonrevule. "E persone, aligiu, canta, triunfu, Natale!"

Oghje hè a Natività di Cristu, celebrememu u Nidu di u nostru Infante, Cristu, Tuttu hè questu bellezza. L'alma sanu hè aligria, a natura, E ogni nazione pruteghja Diu, È e stelle prublemà per una bonita lumera - Ghjustu celestia Hola. In tutti i cori, solu un dolce In fronte di u Signore, bona vuluntà, Frosty, tranquillu in l'ortante Arburu com'è in argentu. L'alma sanu hè aligria, a natura, E ogni nazione pruteghja Diu, È e stelle prublemà per una bonita lumera - Ghjustu celestia Hola.

In sopra a terra, a notte hè statu suspesu da una scatteratura di stelletti cristalli, U tempu hè venutu, tutti numeri hà cunvergordati: Ghjesù Cristu hè ghjustu à u mondu! Stu miraculu di l'esempiu di l'esencia eterna di l'essiri, Stu gioia di nascita hà purtatu tutta u mondu! Praise Christ, ludà Cristu! A terra sana gloderà! Cristu hè natu! È tuttu u populu hà amparatu chì in u paese di Betlemme, u Salvadore di a razza hè natu, era natu per gioia per tutti! In sopra a terra, a notte hè statu suspesu da una scatteratura di stelletti cristalli, U tempu hè venutu, tutti numeri hà cunvergordati: Ghjesù Cristu hè ghjustu à u mondu! Praise Christ, ludà Cristu! A terra sana gloderà! Ellu ha ripresu l'aligria, hà datu l'alegria, Ghjesù Cristu hè natu!

Versi Ortodoxi per a Natività di Cristu per i zitelli

Dopu a zitiddina, a mamma hà amparatu à i so figlioli à leghje i prugrammi, lighjendi i fichi. E dopu un pocu tempu, cumenciani à recite poema per i zitelli. A Natali Ortodossa 2016 cuntribuisci ancu à fà i zitelli à i belli. I paisani, amparate cù i zitelli verso Ortodosi:

In questu ghjornu avemu parlatu di u nascita di Cristu, in questu ghjornu, a bocca di i nostri zitelli ùn pò stà in silenziu! È i cori di vulete glurificà, Ùn ùn hè micca silent for a moment, Praise Deus with us, Ùn sia micca in silenziu - Hè propiu!

U zitellu, Diu in a manghjatoghja nascita Entre i scecchi, i cordanti, È a stella di Betlemu illuminava u patiu è u giardinu. U sceccu pensatu grizzu, annunzià u babbu à l'ochji: "Vendu cun amare è fede, cumpassione è affettu!" E l'cucciolo-sluggard Spiegata da u casottu Mentre i magi vinniru da l'Orienti, i purtonu i so rigali.

In a matina, ci dettu un àrbulu di Natale, è si nevanu stancu un pocu. Pòviu sottu à a so sughjura, chì ghjè un bonu arbulu di Natale! Gilded top, In tuttu l'annu di Natale - ghjoculi, luci di luci Garlandi, Cum'è l'astrieri brillarè È dinò à u nostru Natale Natale L'arburuchju di i fichi, Fate u mondu cun una casa Prima di Natale Natale

U Natale sarà prestu - Away all resentment and quarrel! Un alliziale di ghjornu venga - Tuttu u paese si ritrova cun ellu! E quelli chì i zitelli felice sò è E donne è i carusi: À i reguli di Natale di Natale Saranu micca i chocolati. Cilibreghja sempre vacanze di Natale: hè ghjustu, amatori, bellu è unu di i più impurtanti! A listening to verses pronunziati da i labbra di i zitelli ùn hè micca a gràzia di Diu, u miraculu di quale hè datu per noi da a Natale Ortodoxa 2016?

Carols di Natali Ortodoxi per Natale

E ancu u generu predilettu di l'articulu falu orale in Natale Ortodoxa sò vigneti di Natali Ortodoxi, canta è lettura chì anu tradizioni seculi.

Shchedrik-Petrik, Give me a varenik! Spoon kashki, E i salsicces superiori. Ma questu hè micca abbastanza, Dàtene un pezzu di grassa. Purtate prestu prestiti, ùn fate micca li fugliale i zitelli!

Signore, signori, a sposa Gospodinova, Ognemu i porti È dà un presente! Un bìaddu, un rotulu, o qualcosa più!

Tù, u maestru, ùn l'appate micca, Dàtene prestu! E cum'è a foglia attuale Ùn vole micca affruntà da un bellu pezzu, Ordreghja per serve prontu: Sia da u pienu di u fornu, Ogre soldi un centesimu, O un pote! Danu ti dò un tribunale chjamatu di bocca! E in i stacci di cavalli, In a capanna di i vientu, In a capanna di i capelli È in i gattini di i gatti! Eppo, ùn hè micca diventitu, cammendu da casa à casa, congratulating each other, treating various dishes and glorifying the Son of God in the Orthodox Christmas of 2016?! Immortalute l'altri, amichi è felice!