Ciò chì in l 'opinioni di l'omi hè u principale in l'amore

Per discutiri chì a cosa principale in amore è ciò chì hè l'amore hè una occupazione sensu è stupidu. Dopu tuttu, ogni persona hà u so caratteru stessu, i pinsamenti è a vista, è, per consensus, l'idea di l'amore.

Bastamente, e femine imaginate l'amori com'è una relazione trà dui persone, u rispettu è l'intelligenza - questu hè a cosa principale in l'amore in l'opinione di e donne. Sicondu a lòggica di a donna, un omu ave prutege una donna, rigali , prutegge, etc., etc. L'opinioni di tali donne esistenu. Sì, è sò micca ghjustificate. A donna sempre volete senti parolle amichezza in a so direzzione, li piace à ricivisce rigali di un amatu, cum'è quandu hè stata guardata è prutetta. E questu hè correctu, cumu micca di trisce, a donna hè un sexu dèbuli. Receive presents di un omu amatu, una donna hè novu dinò chì l'amarà, per questu questu hè u principale in amore. Prucessu da questu, pò esse conclusi chì pè e donne, u donu stessu ùn hè micca impurtante, ma u fattu di u presente hè impurtante.

Questa si sta pregunta: Quì à l'opinione di l'omi hè a cume principale in amore.

Questa domanda hè difficiuli di risponde. Quanti l'omi nantu à u pianeta, tante parechji opinioni. Ma, in principiu, sò tutti simili. Perchè qualchissia ciò chì tocca hè chì una donna hà ad avelli amoru, perchè parechje sexu impurtante è solu, bè chì unu chì hà bisognu à una mestru di casa, chì saldà a cena è fegate a camma.

Tutti issi approcziuni masculi à l'amore sò justi è ravigghiati. Dopu tuttu, una donna hè sempre più larga chì un omu. In cumunioni, un omu è in amore sarà più difficiule di riteni ca una donna. Hè scantu di scaccià. È per esse u fiaschi, ellu viju cumu si una donna si tratta. Sì una donna ùn rileghjanu micca in ellu, allura l'omu ùn pruvà micca di fà una relazione cù una donna. Hè micca sicuramente micca un fattu, ci sò assai prudutti di l'omi. Qualchidunu sarà silenziu, è qualcunu cercà l'attinzioni di e donne per qualsiasi manera. Ma a maggioni succedi.

Trà e donne, ci hè una parolla chì l'omi ùn necessanu solu sessuale. Da certi puntu, questu hè veru, ma sicondu l'omi ùn cume ùn hè micca a cosa principale in amore. L'omu, l'scelta di u so cumpagnu, hè più faciule. Ma, sicondu l'omi, s'ellu ùn hè micca un sessu in a relazione, allura a rilazioni ùn hè micca prubabile. Eppuru, e si a rilazioni sempre hè avà, allura per sicuru, un omu, in tempu, appare una mistress, è forsi ùn nimu.

Ci sò, per suprattuttu, è l'omini chì anu u sessu hè un ordine di magnitude più bassu chì a rilazioni trà un omu è una donna. Sicondu sti l'omi, a cose principale in l'amori hè cunfidata. Una volta, torna chì quanti l'omi nantu à u pianeta ani tante parechji opinioni nantu à quale valenu in amore.

Inoltre, l'omi rispettanu una donna, per u rispettu per ellu. In altri palori, sicondu l'omi, una donna ripiglià u so postu, è lascià in a cucina. Sicura chì questu hè un postu condicionale è simplicemente dice cusì, ma ùn importa ciò chì sseve rude issa, hè un fattu. Eppuru un omu ùn hè micca esse ubligatu à obeyallu, fate qualcosa per ellu, ma si una donna pisca a cammisa, si risque in l'ochji di l'omu. E se casanu bè, perchè questu serà solu un criticu cusì cusì à scelta una donna com'è un omu. Quandu u dicenu dici: "U modu à u core di un omu, si trova nantu à u stomacu".

Ci hè un tipu d 'omini chì anu amatu cù e donne, cum'è e so mamma, per elli l'amour à l'amore hè una simplicità similaria. Simile, l'apparenza è u caratteru. Questu hè duvutu à u fattu chì a maiò parte di l'omi ùn anu circà micca una donna amata, ma già un cumpagnu, sposa, moglie è mamma di i so avversi futuri. E, in un omu, senza esse realizatu, tutti l'associazioni, cù a mamma di i so figlioli è a so mòglia, sò a so mamma.

No menu punti cchiù mpurtanti in a relazione d'amore, chì sò datu à l'attenzioni di l'omi, hè u rispettu per i so interessi. Sicondu l'omi, questu hè assai impurtante in amore. In u so intelligente, se una donna rispetta è cumprà i so appicciczi è interessi, è hè più apprupatu per ellu. Eppuru, più impurtante, questu hè, sicuru, lealtà. Ùn hè micca valenu a parolla di parlà, perchè cambiantis, almenu una volta, una donna, in l'ochji di un omu assai cascata. Per ellu, ùn hà micca diventata una donna di a so vita, ma una donna di facilità vertu.

In generale, ci sò assai criterci per ellu un omu una donna, è i mumenti chì l'omi face più apprezzate in una relazione d'amore. Sicondu l'omi, a cosa principale in l'amore hè u sessu è di a confianca, è l'aspettu è parechje più cose. È sò tutti moltu sfarenti. Per esempiu, u primu omu volse chì a so donna hà vede brillanti è chì l'altri omi anu suspendendu a so bocca, mentre chì l'ultima voli chì a so donna per vede modesta, per ùn avè micca attruvatu d'invucà innecessariu da u parte maschile.