Ilya Reznik chjamava greedy Russian stars chì riturnaru à Jurmala

Oghje un novu festival di musica "Rendezvous" accumenza in Jurmala, organizatu da Laima Vaikule. Quattru ghjorni, l'audienzia serà diventata da l'astri di l'attività russa è ucraina.

Intra i participanti di u festivale Maxim Galkin, Kristina Orbakaite, Lolita, Elena Vaenga, Alexander Buinov, Soso Pavliashvili, Vladimir Vinokur, Larisa Dolina, Edita Pyekha cù u niputi è figliola, Vladimir Presnyakov è Natalia Podolskaya, i gruppi Konstantin Meladze MBABD è VIA Gra, Grigory Leps, Verka Serdyuchka, Potap è Nastya è altri artisti pupulari. Alla Pugacheva diventerà un invitatu specialu di a festa di Jurmala, chì parechji anni stete a musa di a "New Wave".

A cumunità Internet hà avutu a participazione di strade russi in u festival in Jurmala in traccia, perchè duie anni fà anu un scandalu: Valeria, Iosif Kobzon è Oleg Gazmanov ùn anu micca permessu di và à Letònia. Pruvucazione di l'uffiiani letoni obligà à a Russia à abbandunà a "New Wave" in Jurmala, è in u 2015, a cumpetizione hè stata in Sochi.

Artisti russini senza scrivitizza indegenu Ilya Reznik

L'ultime nutizianu annudied the popular songwriter Ilya Reznik. L'autore di dicenni di successi di stilellosi populi russi crede chì duie anni fà, quandu Leta aghjò unpranzumente l'intrata per trè artisti russi, i so culleghi deve cullà è sia. U ritornu attuale di i artisti domestichi in Jurmala Reznik si cunsidereghja tradimentu:
Questu hè l'essenza di l'attuali - venda. I nostri artisti sò micca scrupulous! Questa scarsulità è u desideriu di fà u dirittu ultimamente guida à tali "tracciati".

Sicondu Ilya Reznik, nisuna argumenti di l'astri chì si sò passati à u festivale, arranjatu da Laima Vaikule, ùn pò micca justificà i veri raggiuni per un tali attu - u desideriu di guadagnà:
Spiranziu si ponu truvà qualunqui: anu un amicu è cusì. Ùn ùn mi micca pruduce rispettu. Dicenu a so essenza, vede? Questu hè a avidità. Parechje custruite quì, in Jurmala, palazzi è mansions, è anu bisognu di mantene. Ùn vulemu denunzà li, ma per mè stu festival hè un avvene lamentable.