Punk stil

U stilu di punk hè urigginatu in l'anni 80 anni distanti è cun un velocità straordinaria hà diventatu cumuni di i ghjovani. E persone chì appartenenu à a subcultura "punk" si chjamaru "dregs of society". A sola parola "punk" hè traduzzione da l'inglesi cum'è una vaina.

Stile di punk

L'ideologu di questu stili cù a ropa era a famosa distapradora inglesa Vivienne Westwood. Ellu è a mòglia di u famusu Malcolm McLaren, musicista di u gruppu "Sex Pistols", hè quista chì hà purtatu l'attributi d'stile à u publicu. Tuttu avianu cuminciatu cù a cullizzioni "Pirates", cù quale spiegò applause. Moda Vivienne - hè una parodea di u restu di a moda è questu hè l'stile di a reine punk.
Di sicuru, l'estilu punk hà influinatu assai l'arti di peraghjera. U stilu di vistitu era assai populari. Ci era una varietà di hairstyles asimmetrici, i culori di i capelli di u pilu eranu ingressu. Young Punks surprise the people around with an unusual, anti-conservative
apparenza, ma si deve esse nutatu chì per altri punk rocker, l'apparenza hè solu un minurità di a so figura holistic. A persona pò esse un punk solu in a regula, è ponu vistimenti longu è esse un omu di affari.

Punk

A robba di i punchi sò spessu cumparati cù e maladisciaranu ch'elli anu utilizatu in ogni locu: in parolle, in lyrics, in CD è ancu in vestiti. U stilu di punk in ropa hè una prutesta, u gustu bellu, vulgarità in quellu di e so manifestazioni. I decoru principali di u punk sò braccialetti cù spiegli sali, culani, una varietà di tatuaggi è piercings. Articulu di u reintegrabilisimu ancu - Pane inglese di toli distinti è quantità. I punchi sò ghjunti cù i so vistimenti nantu à a basa di mischjà una varietà di robba. A furmazione militari, scritta da e fugliali di l'armata o routine ordinariu compru in seconda mano. Camicie senza manichi, capuzieri hanu da dui pezzi di tela, fatti cù parechje cusgini di filamenti brillanti, pizzuddi o pinnate. A cammisa scrissi varii disinnii chjamati: imaghjini di u vostru gruppu favuritu o qualsiasi sinistra di anarchia. U cappucciu pare ochji cù stivali è era purtatu da una cappucciu. Ogni punk in u vestitariu avissi avutu una capelli di rapi. Hè impussìbule di cumprà nudda parte, solu per fà facite, stessu cù a vostra imaginazione illimitata. Jeans eranu stati, cut, tucked or cut to the kneins. In cima di i pantaloni sò stati diversi pezzi di tela, dicurata cù pittura è pinnate. Prima, a robba era pintada indipendentemente cù l'aiutu di latti cun paintti di parechji culori, oghji ponu cammisa cù disinni preziosi.

Punk Girls

Punks-Punks scontrani a ghjente chì circundanu cù a so vulgari apparizione: curti mini-pilate, ghinocchia, leggings cù i scarpi in tacchi stiletto. Un aghjunzione ideale per l'imaghjini hè un certu callu remembranzu di u missale dramaticu: una faccia bianca, labbra negra, ungi, occhi. U stilu punkeu usa ancu elementi di u sadomasochi è fetishismu. A subcultura di punks hè stata cumposta di l'hippy è era ella chì hà fattu un impactu significativu à a moda di quellu tempu. Mentre chì i hippies stàvanu proclamatu "Amore è Paese", i punchi gridonu nantu à u sessu è a viulenza.
A pubblicazione di "Vogue" in 1976 amparò parechje pagine di punk moda aggressiva.
A so apparizione punks desafieni à l'altru è gridonu: "Eccu! Ùn sì micca cum'è altri! "
Punkuli ùn anu micca ricunnisciutu a moda. U cunsideranu monotunu è avutra. Dopu tuttu, ogni moda ristrizzioni è impunità in certi frames, è ùn hè micca per i rapreżentanti di a cultura punk