Comu abituà u pappagaddu ​​à e so mani?

I pappagallo sò maravigliosi maraviglii. Hè assai faciuli d'amparà è cuntenenu sempre a gioia per i so maestri da a so capacità di parlà è à altri trucelli inudori. E à furmà a vostra mascu cù questi trucelli hè assai più faciule per ciò chì pensate.


A natura, u pappagallo hè assai listiu è clever. Se tu pigliu una bona manera di ciò chì a maiò parte di tuttu ponu à u vostru pappaggiu di piacè à una casagiu, da pudè esse capisce quale scherzosu serà datu più faciule.

Quandu avemu acquisto un pappagallo, vulemu chì sia una paglietta educada, intragrosa è intelligente. In ogni modu, assai di noi si ne scurdamu micca chì questu ùn hè micca un gattu o un cane, ma hè un pani salvaticu veru. Per quessa, per ammansarete un pezzu, hè necessariu esercerà unepta.

Dopu chì avete acquistatu un paese, permettenu di metulanu, ùn anu micca trottu per un almenu un ghjornu, permettenu andà à i so sensi è ricuperà da u stress. Quandu s'accogli, assicuratevi di dumandà ciò chì duve u so avutu era alimentatu. Immediatamente, quandu tu portate l'ochju di casa, dà nutizie frescu, dà l'oppurtunità di vaghjimu.

Avà parlate di cumu à tombà u pappagaddu:

  1. Prima, avete bisognu di passà qualchì tempu nantu à a vita di u vosci. Cusì, una petite perchè serà capaz di vede chì ùn sò micca cusì terribili.
  2. Avà ùn si pò digià lentate lentamente a manu in u vkletku è tenite un pocu quì. Dopu dopu un pocu tempu u pappu pò esse acquistatu à questu.
  3. Quandu u so avè hà fame, fate qualche cibo delicious, per esempiu, u millet in l'arechje. Se vulete chì tuttu sia accurdate, cundite micca chì a mancanza hè stata per u to cumpagnu. Ogni ghjornu, ripetì tutte questu, in pochi ghjorni l'ave avarà da addupirà à quasi mani è ùn a paura di elli.
  4. Comu accumincia a ghjucà cù a petite, pruvate cusì "puziko".
  5. Avà hè u tempu d'insignà u "zitellu" per pusà nantu à u vostru ditte. Per fà questu, hè cunsigliu per pruvate di trasfurmà u dettu sottu u pettu di u pappagallo (sopra à i pani). Forsi u primu pruvatoghju ùn hà micca travagliatu, ma eventualmente si cuntene nantu à u so ditu.

Di sicuru, stu prucessu hè ideali, ma hà una pocu!

Ci hè un'altra manera di ammansa un amicu - pozzu cuntribuisce a palma abbandunata in a catta è i teni. Sicura chì u pappà hà cuminciatu à culpisce assai cù l'ale, ma per un bellu pezzu, ùn pò micca fàlla è, à a fine, si mette nantu à e so mani. Dopu un pocu secondu, pudete aduprà à piglià novu, ma in fatti ùn pò micca asiggligeru in a cantina, cusì l'onnosova si trova nantu à e vostre mani. Allora u pappu pò esse diventerà prestu.

Pagau attente à a vostra conversazione, imagine chì u pappagallo hè u vostru figliolu, parlate cun elli cù calma è calma. Ùn fate micca movimenti sparali, sopramente in a so testa. Puderete capisce chì a petu cunfide di voi, quandu ellu si calmasse nantu à a spalla è nantu à e vostre mani. Naturale, ùn te scurdà di u vostru "zitellu" per dà un pidata, ma ricurdate chì deve esse faciule. Allora a petu prumesse per neyprivyknet è responde. Se avete acquistatu un pappagallou petite - un ghjovanu, tandu avete ogni chance di insignà à ripetiri u sonu. Qualchidiu pappagaddu ​​a capacità di parlà, perchè pò esse facilmente infurmatu. Tuttavia, deve esse pacienza. È ancu - durante a furmazione hè bonu per utilizà un bon rinfurzatu pusitivu. Questu significa chì dopu ogni lezzione, in quale a petica vi esse rializatu bè, avete da ricumpensa cun un kind delicatessen.

Parechji prupietari sò preoccupati per u fattu chì in i matinaghji i pivoine sò chjosi. Ci si deve esse capitu chì questu hè tutte e nurmale in a matina è a sera. Per evitari, chjappà a cage cun un velu à a sera, ma di manera chì a parte di fronte hè aperta. Sì l'uccellu accumènza a chianciri un ghjornu, dà un pocu più d'attenzione, dà più spaziu è una piccula fitica di l'alimentu o a falla ferisce u libru. Ricurdà sempre chì in u pani salvatviu in i salva, i pappagalli sò sempre busy, ma in casa in u spaziu chjusu, hè solitu è ​​triste. Fighjulite cù i ghjuculi è l'alimentani savurinu.

Ùn micca tagliatu l'ale di l'ale è per ùn avè micca vulari. Hè bisognu à fà solu in casu specialu: se ti chjappore in a casa, se l'uccellu picurani figlioli picconi, vicinu urpi, etc.

Ci sò parechji volti chì i patroni sò interessati à se pudete spoof el pappagallo? I prughjetti ùn anu cunsigliu. Ùn pudete micca privà l'avellu d'attenzione. I Pappagalli ùn aiutanu micca, anu ancu un excelente memoria. Parroti ci necessitanu cura è affettu. Solu eagles-ermites si vive in voddeodinochkami, ma i lorocchi mai. Dunque, se avete l'oppurtunità, chì u so avianu era psiculoghjolu sana, fate dunallu un ànima assicata. Sì ùn sì, poi di darà a petite più more attenzione.

Avà chì u vostru pappagallou hà diventatu, pudete insegni di qualchi trucelli.

Cumu insignà à un pezzu per passà in i pipi?

In fatti, questu ùn hè micca un travagliu assai difficiue è si avete un furmazione cuntenutu, pò alcune un successu. Sicura chì u tubu ùn deve esse grandi chì u to petru pò passà per questu. Per principià, ellu hà da diventà acquistà cù ella è avvicinà. In prima, pruvate cù un tubu cortu. Prima pudete direttà l'acellu in a direzzione dritta, è quandu si puderebbe sviate, mantene un pocu o dilicatu. Quandu u pappà reste cù a cumpagnia, lode ellu è dà un trattatu. À u primu, pudete dinamizarle per toccu u tubu, è dopu à a fine di u travagliu. Allora u vostru amicu avè amparà à cammellu per u tubu.

Cumu insegni à u pappagallo per vultà in a perchà?

Cumu cù u primu truccu, avete bisognu à birdytyanulas beak à u bastimentu di furmazione, è duverà ligeramente aduprà l'angolo. Elenati contru l'animali.

Cumu si insegni a modu di equilibriu nantu à una bola?

Sì avete un pappagallo ondulatu normale, pudete esse ghjustu bè di tennis. Pigliate u tippu nantu à e so mani è prestu nantu à u ballu. Se a mascà ùn piace micca a bola, fate un trattatu nantu à a testa da u pappagallo, perchè duverà scopre u samarik è ripiglià i prudutti. Dopu qualchì tempu d'avè l'ave vi puderà amparà cusì perfetta.

Cumu insignà à popullyapasat à a musica?

Per fà quessa, accendà a musica, mette a manu di a partaccia di petite è poi a minacciate lentamente à a musica. Inoltre, pudete riesce u so testa in u tempu cù a musica per chì u pappagaddu ​​hà un bon esempiu. Quandu u pianu turnarà a so testa cun voi, intende chì capite u cunsideratu un risultatu pusitivu, è ùn anu micca pruvatu vanu. Ricurdativi di u meritu meritu.

Fate qualunque chì a furmazione si deve esse fattu ogni ghjornu per deci à quattici minuti, ma micca più. I rachi riperate tranquillamenti è perflemente, in ogni casu ùn chianci micca. Inoltre, ogni ghjornu devenu esse accumpagnatu da gestiti, perchè u pappà comprà di tuttu ciò chì vulete da più veloce è più faciule.