Comu disaccustom un cane da una tavula

I patroni di assai ghjacari spessu face u prublema di educà a so petite. In particulare, unu di i prublemi principali hè u dumande è steole u ghjornu di i cani da a tavula. Allora i patroni sò affruntati cun quistione di cumu di scantu di u cane da u tavulu.

Prima hè bisognu di capisce i motivi di stu cumpurtamentu di a vostra mascu. I cani, cum'è e persone, pigliate l'alimenti quandu sò famiti. In ogni casu, spessu l'animali anu vulsutu à manghjà in riserva, perchè parechji seculi l'accumulazione di generazioni passati indicanu chì l'alimentariu pare micca irregularmente è micca necessariu à u momentu quandu vulete. I ghjovani ghjovani attivamente acquistà pisu è crescenu, perchè l'appetite, in regula, hè assai bellu. A volte chì a causa di u robba in manucure o a cugliera di u pianu hè a mancanza di certi nutrizi, questu hè, u cane hè solu bisognu di più o più spessu.

Cume disaccustom un cane per arrubbari l'alimentari è dumannarivi

Se tutti i pussibbili raggiunarii di robaru è di pidali ci sò stati cunsiderati è misure fatti, è u cane hà digià addulintatu un usanza di questu, avete da pruvà un pocu di e tecniche scritte sottu.

Pigliate a regula di l'alimentazione di u ghjacaru prima di assicurà sè manghjà. Sì u cane hè chinu, ùn apennà serà tentatu à dumandà di manghjà ancu un veru gustu nutatu o pruvalla à arrubà direttamentu da a tavula.

Vale di ricurdà chì un cane pò, è duverà parechji volte. Hè un metudu assai bonu di sustegnu, chì aiuta in u procuremu. Tuttavia, ùn ti scurdate chì u cane sapere chì u gustu pò vene solu dopu chì tù stessu manghjarete è (chì hè assai impurtante) per piglià solu à u so catu. Inoltri, insegenu u ghjinuu per andà in u so locu, quandu unu di i membri di a famiglia si si tene à a tavula. Sì u cane hà realizatu u cumandimu è tuttu u tempu di u manghjà si trova in tranquillità in u so locu, pò esse ricuperate per un bon cumpurtamentu trattatu cù delicavenu di e mani di u patrone o da un pappuluzzu.

Se a vostra mascota hè aduprata per sceglie l'alimentu da u pavone, pruvate à sviluppà una attitudine negativa à l'alimentariu. Per esempiu, pudete fatta pezzi di alimentazione cù qualcosa (pimienta, etc.) è scatterate à u circondu.

Una manera alternativa di scorcheru un cane fora di a tavula hè di usà aspittà u sguaidu. Hè necessariu di fà un bellu ghjustu ghjustu, per esempiu, mette un saccu di muniti o picculi culi in un canna di lata è segellà leggeramente. E ora, quandu i preparazione sò persone, puderanu prucede una rifatta negativa à u robbe. Quandu a vostra petre tene di scorcia un pezzu - tira u capicucinu vicinu à ellu (ma senza mancu meziu in questu!). Assicuratevi chì u bancu hè sempre à e mani di u dete u fate cada volta chì avete un tentativu di furmazione o pricurà. Quandu u cane scegla micca di scappà di a vostra presenza, fate quì sottu: affari una cosa in u pianu cum'è una signalling (per esempiu, attaccanu à u trattu à u listessu banku per ch'ellu chjera è spunta si l'alimentu hè eliminatu da u filu). E se u cane tene di sneak food in a vostra esencia, allura u bancu s'innamurà è sarà zagremit, scaring the animal. Per accurtà u processu di l'assimilazioni, pudete fà parechji "scarculeri". In qualchi ghjornu, quandu u to petite hè assimilatu bè chì nunda pò esse selezionatu da u pavone - avvicinà à appiccià sti trappiche in i chaises è e tàvule. Aos pouchmente, u cane capisce chì ùn pò micca ste steal food from anywhere, even if people are not in the room.

Comu fonte di u noise, pudete pruvate d'utilizà i discorsi di Fisher, speciali appuntu per u furmazione. Questu hè un munzuni di platti di cogghiu, dannànnucci, pudete piglià un sonu, per un cane cum'è un rughju di i rivolgiri, chì ùn hè insatisfettu cù u cumpurtamentu di un membru di u sughjettu.

Quandu a petica cumincià à esse cumpurtata a manera chì avete bisognu, per quessa, ùn dumanda, ùn ùn pruvà à steal food from somewhere - assicuratevi di apprezzà dinamicamente, u megliu di tutte di una farfalla distinta, chì si mette in un tastu.

Infine, vale a nutari chì l'insignamentu di un cane ùn pudere micca stealer l'alimentu è senza dumandà perchè sarà più faciule sè spentu furmazione cù u cane in furmazione à i gruppi principali, principalmenti comu "Ùn pudete micca!", "Fu" è "Place!".