Razza u kuvage in Ungherese

L'apparizione di a razza Kuvasz esprimi a nubiltà è a forza, hè un cane bè. À l'altezza à u spinu, u solitu alcune 70 cm, è u pesu hè di 40 à 55 kg. Kuvasz hà un ossu forte è un corpu musculatu. U cranu hè in forma, è a capita hè propiu grande. À u nasu di u nasu, u caprettu dritta pocu pocu. L'arghjintedda di l'ochji è i labbra sò nè, cum'è u nasu. U corpu di u cane hè liggeru stesu, cù u chest chestu, è a croup hà una ligera inclinazione. A cuda hè una continuazione di u croup è righjunghji i sull'unais, perchè. Kuvasz hà u culore biancu o ivori. A lana hè falza è densa, arricca rive.

Storia di a razza

Kuvasz, o quarchi voti chjamati Kuvas hongarii, hè un cane pastore unicu in Ungheria, hè un parente di u cane di pilucca d'Italia, Spagna è Francia. A razza kuwas ungherese, cum'è a razza Commander, hàvenutu una grande fama micca solu in Ungheria, ma ancu in l'esteru. Ci hè ancu u pastore Podgalyani è u Chuvash chechi, chì sò i "fratelli" di i kuvas in Ungheria, chì in su turnu sò distribuiti principalamenti in i locu d'urìggini, è queste sò e piaghje è e rigioni muntosa di Tatrania.

U cane Podgalyanskaya Shepherd è una razza indigene, hè stata rifinata duie chì sta razza hè stata cultivata. Ufficialamenti a FCI l'hà ricunnisciutu solu in l'anni 60, di u XXesimu seculu, u purtonu à u registru sottu 252. U canardu pastorella hà iniziatu à multiplicà in i seculi di u seculu passatu, chì averebbe influenza in a razza, cum'è chì a quantità di "espoli dolenu" anu aumentatu significativamente, ancu mestizo; Inoltre, duranti a Sicunna Guerra Munniali sta razza hè ancu suffertu dannu grandu, in ogni modu, cum'è l'altri cane europei, particularmente e razziali.

Conoce in Polinia, u cinologu Smychinsky crede chì l'utilizazione di sta razza à a fine di u seculu passatu cum'è un cane di serviziu hà purtatu à a so apicultore in grandi città, hà affettatu a razza. U pastore Podgalyanska hè designatu per travaglià cù un bistiame chì si prefiere viaghjà in i zoni di muntagna, avissi duvutu esse usatu questu modu. Ùn hè micca cuncepimentu a vita nantu à a pianura, è hè incredulosa è spiteful. Eppuru chì sta razza hè un cani di guardia, ma micca in a cità; Hè pussibule di usà in paesi chì si trovani in piani o à l'area di muntagna. Sta razza hè valezza, i sti cani sò assai listessi è belli, cum'è tutti i cani bianchi, sò mobile, putenti è equilibrati. A diferenza da culazioni fora di l'esternità - quessi sò anglesi recta di i membri indifferenti, è ancu una spadda più recta. Inoltre, anu un corpu fermu sviluppatu, chì sicondu u cynologist Smychinsky hè un signu tipicu di i cani da l'area di muntagna.

U cane pastorale hè ancu vicinu à u "fratellu" checo - un chuvash cuscidu o un cani Tatra tchichè. Hè cume chì a razza kuvas, cum'è l'altri raceramenti pastori, hè un discendente di l'anticu Dane Gran Danese da u Tibet è hè in direttamente cù u cummandante.

Sicondu unu di i cunnosciuti di e razzi in Europa Centrale, parechje razzii di Kuvasz è Cumandante in Ungaria unisci cù l'Huns chi vinianu da steppi di u Sud Riccu. À qualchissia, pruvatu di razza la razza cun un cane invernu locale, ma quasi ùn anu micca a furtuna di l'apparizione originale di i kuvas, cusì evena ora a so aparenza hè vicinu à l'antenati. In prima, Kuvasz Ungàricu era usatu per a prutezzione di a banda di latri è animali predanti. Ma u tempu, i funzioni cambiammu. In u Medievu, i sti cani eranu più d'un guariscenza persunale di l'urigine noble, cum'è un cane di i Pirinei. Se traduce da a parola turca "kawasz", allura significa "guardia armata di a nubiltà", è in arabu significa "archer".

Stu cani in u Medievu si pudia riesce i persone riali o persone in una situazione spiciale cun elli, postu chì l'estatus di culu hè stata assai, ghjucanu à u rolu d'un forti difendenti di a nubiltà.

U standard di a razza hè sviluppatu in Ungheria. Per l'Ungheri, sta razza, cum'è u cumandante è i balbini di piddiccia, mudi è pumi, sò un tesoru naziunali. In ogni casu, disposti da l'eredi bastanti bè, tutte e razzi cose, sò stati ricunnisciuti à u livellu di FCI è diventenu cumunu in tutta u globu.

U più fiurali di a razza hè osservata in u 15e è 16 sèculi di u seculu passatu. A quellu tempu in tutti i castelli maiori avianu libri di pedigree di sta razza, simili à u cane in Francia. Ci hè una evidenza chì ancu u rè Mathiush, u primu chì hà rignatu à u 15 ° seculu, ùn si pare micca senza u so kuvassiu, ci era almenu un rappresentante, è di tuttu u palazzu è in l'internu hà tenutu parechji cani à l'alte, sò cunfidendu i cani più di più chì i curtiri chì tradissi assai spessu. Normalmente un canteru stava à a porta di e cambere, in u periodu quandu u rè travagliava nantu à i libri. Un pappagallou grandu di Kuvasz hè stata specialimente preparata è preparata per a caccia in l'arbulu. U rè hà fattu assai crescenu a razza pura di Kuvasz, i so petri anu avutu specimen magnifichi di sta razza. Dopu à a morte di Matiushu, i kuvases perdenu pupularità è si sò ritornu à u casu originale - a prutezzione di i mannarii.

In u mumentu, Kuvasz hè utilizzatu cum'è mandatu, i pastori di raprisentimenti.

Caratteristiche

Questi sò prudutti guardianu cù una dispusitiva ndipinnenti. L'incorruptibbilità di sta razza hè stata prisma in i cani muderni. Cunsumu ungherese pò esse guardatu in un appartamentu, è ellu riceve micca solu cù u patrone, ma ancu cù a so famiglia. In ogni casu, per ellu ùn hè solu un pruprietariu.

Cura è furmazione

Hè un cane aggradèvule è grande è esse cura di cura urgente. A lana limità è pezata. U caratteru attivu è diluttivu necessita camini longu in l'aire apertu. Parechji cani di sta razza anu cuntrollatu da i pussibuli, è cusì volte ci anu da passà in u territoriu cercatu per impedisce di fughje. Hè desirabili d'educà à sti cani da una età curretta. U furmazione necessaria un attitzioni particulare è deve devene à fà spessu nantu à una corona, perchè l'educà l'attitudine tullente à a correa, chì eseguisce corsi sussurati.