Lezioni di cumpagnie per l'ochji persi

A forma ideale di l'ochji hè in legnu d'amandula, hè à questu chì stàmpu, fà esse curretta belle faciale. U nostru articulu hè diretta à e nuvole cù l'occhi sia. Aghju insegni a manera di selezziunate l'ombra cù u so corpu, è ponu dinù showcase interessante è creativa. Allora, avant da a bellezza.

Parigghi, avete l'ochji persi!

Se pensate chì l'ochji persi sunnu un difettu ca necessariu hà bisognu di correzione, tù sì assai sbagliatu. L'occhi sanu sò magnifiche. U primu, sò enormi, è sicondu, ancu senza cumpunammi addistanu brillanti è sprissivu, bè è, in terzu, a forma di ronda pò fà un veramente encantador. Se a forma è e funziunalità sò in armunia cù l'ochji, ùn hè micca bisognu di corriggiate nunda. Eppuru, sè vo vulete ferà a incisione amandula in bocca, dopu avemu a nutari cumu bisognu questu cù l'aiutu di u maquillaje.

Secure Makeup for Round Eyes

Eccu alcuni consiglii simprici chì vi permettenu di e vostre funziunalità à guardà harmoniu.

Esempiu di cumpostu per l'ochji persi, video lezioni

Ci hè tutte e pipa

I curretti righjini sò un putente arma in a lotta per a perfetta stampata di l'ochji. Cù l'aiutu di l'eyeliner in a pinnula superiore, sò capaci di facenu più esoticu. L'enfasi principalu deve esse posta nantu à u terzu esterus di a parpelle alta è a minata. Amparenza a freccia finu à u tèmpiu è ùn pasghjale u so propiu.

Un altru sicretu: ùn pinta micca tutti i pinnuli, ma solu quelli chì crescenu in i cantieri esterni. Aduprate una extension mascara è pull it up a side.

Tutte l'infurmazioni di disignà di "flussu" di "cat" vi diciarà stu video:

Maistru per ognunu grizzu è blu

Per l'ochji piani, suggerenu micca di fabricà classic. Ùn serà micca troppu scuru, perchè hè perfettu com'è un ghjornu.

I matrimonii essenziali seranu bianca madre-di-perle, blu e rico blu. A notte di frescura di ghiacciata sò chjamati annunziate i più bagnati sparisci in tutta a vuccata è i pinnure. Ùn vi scurdà dinò di u libbru di cobalt per u podvodki, u kayalu biancu è u mascara.

Emprinzighjanu trascinendu u cantonu di l'ochju. Allora, armatu cun un pezzu rinu, duplicate a linea di u liceu cù l'aiutu di l'ombra. Scurazione di u cantonu. Ricurdativi chì no avemu postu l'ombra pustamenti densamente nantu à u piobuffice mobili solu. Avemu bisognu di un capelli per u tappe. Facemu i lummianni blu in altizza, versu i vellini.

U passu prossimu hè di applicà a mamma bianca di pera è ombra i limiti di u culore. A transizione hè listessa per elli. Dunque agghiunce un scicummeddu.

Dibu sbrisassi u pinnitu liparosu è inferu cù un lapis. Pagau cura, chì à a cima ponu a linea cume chjera u più possibili, è à u cuntrariu, abbuttighjate per mezu di rimette. Portonu a testa sottiliata nantu à u cantu biancu. Cusì i nostri ochji fighjà più aperti. Sughjettu solu per tisfigliate u ciliu, è avemu prontu per andà in lu lume.

Maistru per l'occhi marroni tondi

Comu regula, i picciotti bagnu è e pilami scuri sò i patroni di grande occhi sia. Hè l'ideale maquillaje in sfumature di rosa, lilli è oru.

Cumincià u custituitu cù u fattu chì avemu applicatu matte ombri beige in tuttu u pula t'appelta à i vellini. À a pinnida cellulosa, fate un tonu biancu pallidu. Usendu un pezzu fissuru, sfascià u cantonu di l'ochju è u listinu di a vuccata. Aghjusta u rinocchia, appricannu una tintura scura da lilla. In u cantonu internu, stanne l'ùmmuli biancu pera. Rastuchushte frontiale colore.

Trascorsi chiudu a pinnula cellulosa è rende a freccia. Repetite u prugettu nantu à a piovità minima. Avete chì pudete facilità aduprà a linea solu in u terzu esterus di a piobucie infuriosa è blend it beni. Pittura i taglià i cissuri è frasele per di separà elli finu è più possibili.

Maistru per l'aghja ecumevuli

Una altra versione di Smokey-Eyz hè un win-win per l'ochji verdi. Sceglite l'ombri chì anu un pigmentu rossu in a cumpusizioni: lilla, rosa, brunetta. A attenzione particulare devi esse pagatu à u podvodke è a carcassa massima sulenne.

Emprinzamu u maquillaje cù l'iniziu applicazioni. Emu putemu metta nantu à un tonu ligatu à basa. Ùn vi scurdate di rinfriscà l'estru suberbaru per fà l'ochji grossi è più espresivi.

Inchiutanu u cantonu. Mentre piglià u culore migliu di u palettu. Avemu nutatu chì aghjunghje l'ombra gradualmentamente, freni è cumpurtà l'ombra. A parte interna di l'ochju deve esse ligera quant'è pussibule.

Cù u pianu di un grossu rasciulaghju, aghjustemu una smaestra di prugna tinta scura è, ligeramenti retrocede da u ponte di u nasu, avemu copre tuttu u pula celular. Avè chì u culore ùn possa micca bellu cumpatificatu.

Eme l'arraggiata a lampata lunata cù l'ùmmira. A ligna si deve bè prudutti. Per u crescita di cissusità, duvemu duverà u pencile. Sugiate a freccia. U so gruixu aumenta da u cantonu internu di l'ochju à l'internu.