Trattamentu di stinimentu di i zitelli

Constipazione hè una patologia di u viaghju gastrointestinali, chì pò esse in e persone di tutti l'età, anche in i zitelli è i pre-umani in pregiunieri. In i zitelli, hè cunsideratu u prublema più cumuni. Cum'è qualsiasi altra malatia gastrointestinali, u stimpia ponu conduiscia à u sviluppu di una malatìa più seria, cusì u trattamentu di u stigliu di i zitelli sò prontu.

Primi aiuti

Quandu un zitellu hè stinimentu, hè necessariu di chjamà u duttore per un esame rapidamente. Se ùn ci hè micca pussibulità di chjamà u duttore, è per migliurà a cundizione pudete usà un enema di purificazione, chì hè simplice per preparà in casa. Hè bisognu di l'acqua furiosa, di a temperatura di l'ambienti, à quale per migliurà l'effetti relajante, pudete aghjunghjite a glicerina à u ritmu di una ou du pouppi di cozinata per vetru di acqua. Una bona decisione di dà à u vostru zitellu per piglià u vaseline di petroliu, ùn hè micca assurdinatu da u intestinu è ùn ne hà micca effettu a l'absorzione di l'elettroliti, vitamini è nutrienti. In questu casu, a quantità di l'oliu da esse da depende da l'età di u vostru zitellu: finu à un annu - 0.5-1 cullenella, da un à trè anni - una ou duie cullari, da quattro à sete - 2-3 cibo. A dimensione di l'enema veni dipende à l'età. Cusì, i zitelli chì anu più di sei anni avale sò ricurdati 400-500 ml, da dui à sei - 300 ml, da annu à dui - circa 200 ml, 8-12 mesi - 100-200 ml, 5-8 mesi - 150 ml, 1-4 mesi - da 30 à 60 ml. Per i principianti, a norma ùn sia più di 25 ml.

Meditation and treatment of constipation

Qualchese medicina per u trattamentu di stinimentu di i zitelli hè prescritta solu è suluzioni per un duttore! A ragiuni hè chì parechji di elli, chì sò assai salvati da l'adulti, hè pruibitu pruibitu di utilizà in i zitelli. Tutti i medicini sò spartuti in gruppi. U primu gruppu hè laxattivu, sò prescritti per u trattamentu di i zitelli solu per un perutu di tempu, perchè anu parechji effetti sekundarji, per esempiu, pò aghjunghje a perdita di potasio è di prutezioni à l'intestinali, introducerete un desequilibri in a microflora intestinali, provoca l'evoluzione d'allergii è addictive.

U secondu gruppu hè sustegnu per annulà u voluminu di feme è peristaltiche stimulanti, cum'è preparalli di lactulosa (Normaze, Dufalac), salvadore. Lactulose acteghja dinò: quandu hè ingestatu, pruvucarà un acrechimentu acceleratu di lacto è bifidobatteresi, dividendu a lactulosa in u intestinu à pezzi separati chì compone d'acidità organica. L'acidi organi, in turnu, stimulanu u travagliu di u intestinu. Questa medicina pò esse usata per un bellu pezzu, ùn hè addicti è hè salvu per i persone cun sa debilitat, i zitelli, incinta è adupirate. A dosi di applicazione si selezziunà indè individualmente, a maiò parte di parte, cuminciannu cù i più chjosi è aghjustendu graduate 1-2 ml, finu à l'apparizione di un frette normale. A droga hè stata presa una volta di ghjornu prima di pranzi, preferibule in a matina. A annullazione di a droga ùn deve micca eseguitu di manera immediata, ma cù una graduali diminuzione di a dosi per 1 ml per ghjornu finu à u cessation completu d'admission.

Ci hè un terzu gruppu di droga chì pò aiutà cù cunstinuamentu - l'antisimmodimi chjappi (sustanzi per rilassate i musculi di l'intestutu cù spasmi) è prokinetichi (o, altri dì, stimulanti di l'intestinu). Per u trattamentu di i zitelli, sti medicini sò raramenti utilizati, a più spessu cù e formule spiciche è atonu. Inoltre, u duttore pò prescrive l'antispasmodi, se u stinzia hè ancu u dolore abdominal.

U quartu gruppu hè cunsistenti di sustanzi cholagogichi, cum'è l'hepanebe, flamin, hofitol, postu chì a bile hè un stimulante naturali di u vinu intestinali.

In più di sti drogu, cum'è una terapia addiziona, i bipreparazioni ponu esse prescritti chì nurmalizà a microflora intestinali è sedattivi, è calmendu - per sferisce l'excitazione nervosa è l'esercitu per nurmalizà u corpu.

Summarizing, pudemu cuncludi chì per u trattamentu riescuditu, i genitori necessitanu pacienza, un avviatu integrattu è una impegita sana di tutti i ricetti di u duttore, particularmente in u campu di nutrimentu.