Comu sceglie u vestitu ghjusta

I spazzi, chì si vinaru nantu à u mercatu domesticu ùn hè tantu longa, sò cun quelli più populari di u mobili di sapè. È ùn hè micca surprisante. L'armariu di u closet in action s'assumiglia à e pilchezzi solare di u trasportu chì aperta in u spaziu apertu. In stu modu, l'arrangementu di l'equipaggiu di mobiltru "rivoluzionariu" hè assai distanti da a simplicità di a sapper blade. Cusì, cumu si deve elegite u compartmentu ghjustu ghjusta, è seranu discututi in stu articulu.

Eppuru, è induve aghju pututu questu cupboard?

Prima di tuttu, hè necessariu di determinà, è per ciò chì "avete bisognu". Sì questu hè solu una risposta simétrica à un vicinu chì hà digià unu, ùn pò micca leghje più. Dopu tuttu, l'armadiu - una cosa funziona è solu di funziunà per fà un impussibile possibbili - per aghjunghje un locu utile in i nostri appartamenti crammed, cù u spazi mortu chjamatu.

In ogni chjaru, ancu l'appartamentu "più apprufunditu" hè un locu induve ùn puderete micca purtà à nunda, ma veramente voi. Hè per fassi l'usu più efficace di questi centimetri caduti "morti" è deve trattatu bè cù a scelta di u gabignore, chì u cunduttore di a via ferrovia pò piglià darrere u compartmentu.

L'Esperienza mostra chì u modellu più ghjustu si mette in u corridor, a stanza, a salottetta è a canzone. Hè chjaru chì u so dispusitivu è u cuntenutu dependenu assai in u locu, è da a so propiu. Cusì, prima di tutti, dumandate à u fabricatore o studià cura l'istruzzioni pè u scopu di u "megliu in u mondu".

Cumprate un coupe ready-made o ordine?

Sta quistione pò esse paragunata solu cù u famusu Hamlet "à esse o ne ùn esse". E a risposta hè veramente simpaticu. Sì "avete soldi" per ordini. U vitrughju sarà cum'è u vede in i sòne rosse: in u culore è in forma è in cuntenutu. Sì voi solu dà un donu à a mamma di u so maritu per un anniversariu - compre qualcosa bassa.

Per d 'altra banda, l'urdinatore di u mobili righjunu deve qualchì cumpetu. Hè necessariu di mette cù accurately l'ispazio chì hà da cumpiendu u compartmentu da altitudine, durata è di prufundità cù l'aiutu di una cinta mètrica o à a peppa finale di una cinta centruità di costura. Quandu u pigliendu u pruduttu finitu, assicuratevi chì ùn sò micca spartuti trà u gabignore è i muri. U mobili affisu, cum'è un vestitiu spuntatu cusì, sianu squadra in grandezza è fittevi in ​​l'stile di a vostra casa 100%. Hè pussibule esce cumprà a so attività, un massimu chì deve esse l'aiutu di un prufessiunale.

Cumu ùn devi esse engatta cù stu spaziale?

  1. Ogni sapi chì ci sò dui pazzii in u mercatu: una vende, è l'altru compra. Ci hè parechji cumbuglielli cù a scelta corretta di un vestuariu.
  2. Prima, selezziunate una sucità cù un nome. Una pruduzione solidosa deve avè un veru telefunu, chì in ogni mumentu è per qualsiasi dispunimenti risoltu educatu à u dirittore. Hè dispunibili bisognu di un situ web nantu à Internet cù a descrizzione curretta di tutte e caratteristiche di u mobuli proponii, foto d'alta qualità in parechje projezzione è una indiazione di u valore prisente (in più di l'annu passatu). Eppuru, è di sicuru, senza cantine è di buttrefi fora di a cità "per mezzo acquistu di prezzu";
  3. Fiducià micca solu i vostri ochji, ma ancu gràzia di una superficie sbattulata cù a manu. Se sente l'undulazione è a rugdura, ùn pò micca piglià;
  4. U prossimu siguìu di verificà u funziunamentu di i miccanismi. Questu hè u listessu compartmentu, perchè ùn sò micca a paura, come in, stabiliscenu, si sò in casa. Se si dicenu chì a bisogera "si mantene" in u tempu, è "tutti i casi novi" esteranu impurtanti dura, perchè sò novi, è ùn sò micca usati - ùn cridete micca una parola di u vitturista chì hè bellu furmatu in psiculugia. A cuntrariu, hè male è cun un attuali meccanicu di travagliu, intrepiscenu à a porta di porta, "petit vértices cosmétique", dicenu chì u gabignariu hè prestu da compuniei rinuvelli è custa da almenu a mità di u prezzu.

Probabilmente, ora l'aghjustatu curretta di un vestibulu di un compartmentu pareveru più faciule, di ciò ch'è avete pensatu. È hè curretta - "i divinsi ùn mancanu valdi"! Qualchidunu pò qualcunu, à parte di a donna chì ghjè u guardiastru di a chjappia, fate a famiglia india di a felicità chì dà à u so omu!