Entrevista cù Marina Mogilevskaya

Ci hè un tipu raru di persone chì sò generalmente chjamati a parulla di moda di "perfeccionista" - stà a spedizione per l'excellence in tuttu è per ciò chì facenu tuttu ciò chì facenu "perfetta", simpricimenti ùn ponu micca fà altre modu.


Marina Mogilevskaya solu da esse "perfeccionista": ha longu pruvucatu u so prufiziunalità più altu di l'attrenda di u teatru è u cinema è cunvince chì a so capacità in a creatività letteraria. Hè amatu è veneratu da un vastu armata di fannijiet, l'empieza di u quali anu creatu nantu à Internet u so situ web ufficiale constantemente updated.

Malgradu u so statutu "star", sta maravigliosa, bella è talented, hè in un statu di una perfeccione perfetta constantemente - leghja assai è interessa assai.

Marina hè una natura assai suttili è prufonda, è una persona veramente religiosa, fortemente cunzuddinà è sperendu qualchissia falsità è meannessi. Hè preoccupatu di i prucessi malsani chì anu fattu in a nostra sucità. Hà accunsentutu à parlà cun elli cun elenanu di u portale "Libru Ortodoxu di Russia".

- Marina, grazie assai per piglià u tempu per scuntate in u vostru busy schedule. Prima di tuttu, dumandà micca a question uriginale, chì site? Induve chì vo avete averete esse in quale prestazioni site?

- À u mumentu ùn sò micca travagliatu in u filmu, pocu tempu avè finutu u tiatru grandi è aghju avutu un tiatru dramaticu. Unu tempu fici assai tombu, ùn hè micca sempre interessante per u materiale. Questu hè duvutu à parechje circonstanti, cumprendu i materieali, spessu ch'e aghju tricatu u megliu di ciò ch'e aghju offru, ma micca à tuttu ciò chì vulia dumandà. Avà aghju un periudu quandu puderà alliberà di ghjucà ciò ch'ella m'aghju interessatu. Ùn aghju micca ricevutu propostu interessanti da i direttori cinematografichi. Sò in un periodu di expectation, perchè ùn aghju micca stati eliminati da più di sei mesi è sò stati abbattuti da questa parte di a me professione. Ma in u teatru sò in esame è aghju ghjucatu ciò chì vògliu. Avà u ghjocu à i roles principali in quattru realizazione entretenu. Unu di elli, u "Rumori" di u realizazione, hè degnu di esse ingressu in u libru récord - hà stata travaglia durante 7 anni, chì hè un casu unicu: com'è regula, l'imprese ùn viranu micca longu. Ma o ancu in a nostra attività ùn ci era un cumpagnu di l'attore maravigghiusu chì puderebbenu sognu solu, o perchè hè un materiale assai bonu, ma l'aghju ghjucatu per parechje, assai anni è mi piaci.

A seconda realizazione hè chjamata "Vendetta - Babette" - questu hè una cummedia di a vita di u paesu, chì mostra un mudellu di relazioni umani nantu à l'esempiu di i posti remoti russi. Eiu sempri interessatu à ghjucà una donna di paese culurita, è aghju accade piacè à intervene in questu funziunalità. Bisogna, hè casi impossible di ricunniscenza in questu. A me mamma hà avutu guardatu à sta splutazioni, dopu chì a terminazione hè ghjuntu dopu à a scena è m'hà dettate à mè: "Avete intesu tutti, è duvite site?

A terza ghjucà "A Signora è l'Ammiraghju" fatta di Leonid Nikolayevich Kulagin hè un rigalu per mè. Questu hè un magnificu ghjocu inglese, dicendu à a storia di u grandu amuri. A nostra parte, ci era un rischiu di risicu di piglià à l'urganisimu, postu chì a maiò parte di l'intrattenimentu attuale hà vulgariatu è scrivutu di sta parola. Por desgraza, avemu avutu l'abbitanti di u viscuvatore à u fattu chì l'entreprise hè qualcosa di mediocre, divertente è spessu primitivu di a storia chì implica l'astri. Cusì, decide di mette in una tragèdia seria nantu à un maravu amatu è bella, avemu tanti scantatu chì i televidenti ùn sò micca pronate per quellu materiale è ùn ne pergheru micca. Sò assai dispiacitu chì i nostri preoccupiesi era in vain. Avemu dimustratu stu rendiment in many cities throughout Russia, è aghju vede cum'è u visor accettatu. Hè una gran gioia per vedà cusì cusì in profundità è di pensà assai chì anu correttu-cumprà è si sentenu materiale seriu.

U quartu prestazioni, chì avemu liberatu pocu tempu, hè chjamatu "My Big Zebra". Questa hè una dramatica di a vita francese, dicendu una bella storia di fàli, bellu amore, ma avè a so propria filosufia.

- Un criticu hà scrittu annantu à u vostru ghjocu à a dramma "Lady and Admiral": "Mogilev tanti di manera chì una ambulanza era alzà davanti". Avete travagliatu nantu à aduprà nantu à u stadiu, attraversu cù l'imprese in tuttu u paese - stu modu di vita vi porta satisfaczione?

- Pudda tutte e diffirenzii di sopra, sò veramente cuntenti è sàziu cù ciò chì fate. Alas, ci sò assai roles chì ùn aghju micca fattu, è per l'età ùn aghju mai play. Oghje sò cuntentu perchè micca tutti i roli hè interessanti. Ancu 15 anni fà, ùn aghju micca evenimenti nantu à a filusufia interna di a mo stampa. Aghju ragiunate è avvicinà u rolu di una pusizioni: hè interessanti per ghjucà o micca interessante. Avà vede quantu l'influenza di a television, a stampa nantu à a menti è a cuscenza di i persone, in cuntrastu cù u cinema è u teatru. Sensu a influenze di ciò chì aghju vede o leghje, sentite affari di ciò chì dicu è dicendu à l'audienza annantu à questu o quellu rolu. Ùn aspirate di ghjucà solo roles positivi, ma hè impurtante per mè chì ùn ci hè micca una propaganda di u male in a cunzzione generale di a storia in chì u caratteru ch'e realizamu hè. Nanzu prublemi, i prublemi ùn m'accavanu micca, è ultimamente ùn puteva stà indiferente à quale l'effettu morale è moralu pruducerà una filmazione o una performance cù a mo participazione. In parechji manere, stu cambiamentu hè influinzatu da u fattu chì aghju avutu a fede, à Diu.

- Parechji attori cheianu di quella fede restrizzioni a so creatività, mette prohibi internu, avete ancu toccu?

- Iè, toccu, per esempiu, in a dramma "Lady and Admiral", ci hè una frasa in quale Lady Hamilton curses a Chiesa. Dà accede à participà à sta pruduzzione, insistia chì hè stata eliminata. Eppuru, cum'è attrice, aghju compite chì questa frasa hè necessariu in significatu, è ùn parlaraghju micca nantu à u mo nomu, però, ùn pudia micca avè parlatu.

Ma hè micca sbagliatu per crede chì a creda in Diu si ncontra è limite a creatività, dà possibilità straordinaria. Ddiu è amuri. Credu chì u più grande di tuttu ciò chì hè nantu à a terra hè l'amore. Questu hè u sensu chì vi vede, stimulates a avanzar, fà qualcosa, portanu bè, portanu gioia. Chì hè qualcosa di vive per voi.

Se analizanu tutte ciò chì avemu vistu è leghje oghje, ci sò parechje storii di sensichi veri. Tuttu hè tantu picculu, mischju cù passioni è scopu di mette in modu. A maiò parte di l'impresa prutezione u cultu di u putere, di u dirittu è di u librettu di a matina à a notte, è l'omu hè un omu risistivu, è se constantemente vede chì questu hè succissivu, dopu in qualchì puntu, cumencia à pensà chì ùn hè micca altru viaghju. È hè scary. Aghju aghju gràzie à a destinazione chì m'hà datu l'oppurtunità micca solu per sperienze u sensu di l'amore, ma ancu per contarne d'ellu da u stadiu.

- Avete ragiuni - i ghjente mudernu à u ghjornu hè influinzatu da i media, chì ci trattanu cun i programmi di scarsi basi nantu à scantari è discussioni di a vita d'altru. Cum'è una persona populari, avete viaghjatatu cun constantu un "ovu nondescript", avete una ricetta per a manera di prutezzione di a vostra psichisa è u sistema nervuali da l'intrusioni mediate di curiosità in a vostra vita persunale?

- Alas, ora in u nostru paese, hè quellu tempu quandu ogni donna stuposa è paternità pò scrive micca e so misericordia è publicheghja, nisuna nfurmazione hè verificata per affidabilità. In l'Occidenti sò creati mekkanizazioni effittivamenti per prutezzione di l'onore è a dignità di i citadini, almenu uguali tribunali. In Russia, ùn sò micca mezu di influenzà l'articuli mediani, anche si formalmenti avemu i tribunale, ma hè quasi impussibile di guadagnà in elli, è più importantemente, per punisce assai i zaccagnani. Avemu tutte sappiutu chì, se un ghjurnale si permette di stampà qualcuno di una persona famosa, significa chì hà una certa quantità in a so stima per trattà avucatu d'altu livellu in casu di prucessu per vincite stu tribunale o minimizzate l'ammontu di cumpensazione. Mentre ùn ci hè micca liggi in u nostru paese chì punizianu severamente u libellu è a incausione in scrupulosa di a privacy, pudemu pudè resinu è di scutari, ma ùn deveranu nisun risultati efficais. Pruvate micca di seguitu di u fogghiu chì scrive à mè.

"Ma ci sò assai uni pochi di pirsuni per quale l'assemblea di stu chisme hè u significatu di a vita!

- Sentu pena per questi persone. Ma qualchì publicazione di publicazioni è di TV sò publicati, significa chì sò dumandati. Dunque, crede ch'è avete bisognu di cumbattimentu cù un fenomenu tali da a famiglia. Solu a famiglia pò esse educatu è guidà una persona nantu à queste o quella strada. Dopu tuttu, in u mondu chì ci hè attentatu cù noi, ci sò assai cose interessanti. In a reta di broadcast di quasi tutti i canali cintrali, ci sò assai trasmissioni intelligente è di sviluppu intelligente. Quandu mi vede u prugramma "Clever è clever" ci sò cuntentu chì avemu i figlioli maravigliosu, lettu è erudite. Cusì, resta una cosa - daveru educà per esse, perchè una persona hà sviluppatu l'immunità per ogni tipu di "gulezza", è in a so ànima era u desideriu di vede l'intelligenti allargu di l'orizzontale di a transmezzione, leghje un libru seriu. Ogni omu hè salvatu, cum'è pudè.

- Ora ci hè moltu di discussione nantu à cumu esse educatu i zitelli. Grazie a so mamma, avete ricevutu una bona educazione è educazione, hà crisciutu una persona onestu è decente, cumu, in u vostru parolle, sò sti qualità issa apprezzate è in u dumande?

- Ti dire right, grazzi à a mo mamma, aghju avutu una bona educazione. A me mamma hè una persona brutale è decente. Avà hè più di 60 anni è perchè ùn anu mai esisteva è ùn ci hè micca nimu pirsunu. Ella cunzidira à tutta bona è ghjustifica ogni male. Ella cunzidira à qualunque situazione negativa di a pusizione chì ùn era micca ghjustu, crede in persone inde ue, pese à u fattu chì hà campatu micca a vita più faciule. In issu rispettu, a me mamma m'hà purtatu à u mondu circundante. Dunque, quandu, à l'età di 17, aghju surtutu l'alzu di a mo mamma da u picculu cità di Dubna à a grandi cità di Kiev, induve tuttu hà sappiutu esse di manera diversa, avutu d'affruntà parechji problemi.
Cù i mo fundamenti murali, ùn sò micca cunnisciutu è ùn hà micca captule cumu fitu in a vita circundante. Aviu avè bisognu di ottene assai tangibuli "culpisce à a testa". À quellu tempu, aghju dettu à a mo mamma: "Perchè m'hà purtatu me bè è chì fate cù questu decenza!" Di sicuru, era sbagliatu. Ma era stupendosa per mè di adattate à u mondu chì tocca à mè, è aghju sempre a so dulcezza, i mentri, l'iniquità, u sticchendu.

Ùn ponu micca truvatu una risposta per a quistione di crià i criatori? Infatti, oghje ghjornu hè difficiulmente difficili per un omu, cresce in accordu di e lege di Diu, per esse in un ambient aggressivu in u circondu. Cumu truvà quidda facetula per crià un zitellu una persona onestu è decente è à u stessu tempu per adattà a vita vicinu? Mentri hè per mè stu prublema ùn hè micca solu. Ma cum'è crudela, spergu cù l'aiutu di Diu in truvà a risposta à sta pregunta!

- Quali sò e vostre preferenzi littirarii?

- Aghje assai di literatura moderna, ma ùn aghju micca interessante in questu. In a littiratura muderna, in a mo scusa, hè difficiule di cunnette seri è cose mundiale cù a lingua moderna. Perchè a lingua muderna hè diventata assai primitiva. Preferite à leghje ciò chì pensa, mi aiutate à capiscenu è capisce di qualcosa di mè è di u mondu cun mè. Mi piace di leghje literatura filosofica. Cum'ellu hè credulente, volte cuntinumente à u Vangelu. Mi piace à prupone l'oppurtunità di ringraziari à i creatori di u portale di u Librettu Ortodoxu, grazia à quale aghju, cum'è parechji paroli russi, anu una oppurtunità solu per sapè à e novità di a literatura ortodoxa, ma ancu per avè acquistu di a nova chì l'altri media ùn micca esurtaven. Questu hè un impegnu assai utile.

- Avete statu ingaghjati in l'opera letteraria per parechji anni, sicondu u vostru scrittu, un filmu assai bonu è bonu "Quandu ùn aveti micca in tuttu" hè statu pruduciutu, cuntate di ciò chì vo scrivite?

- Ùn sò micca scrittore prufessiunale, ma chì oghje ùn hè cunsideratu micca prufessiunale per scrivevi. Ora anu scrittu à tutti quelli chì ùn hè micca troppu ghjustu, chì mi fa falla tristu. Credu chì una lingua bona, littiraria si deve esse amparata. I so populu rari si dà da quì sopra.

A storia "Quandu ùn avete micca dettu à tuttu" Scrivite per mè, era più un prucessu egoisticu per fuglià i mio penseri, sughjate cunclusioni. E ùn aghju micca aspessu à quellu chì un ghjornu chì scrivite sarete cunvertitu in una movie. Allora aghju fattu sta storia per Valery Todorovsky, è ellu suggeria: "Intendemu di finisce questu quì è fate un impresa". Eiu assai furtunatu, ma ùn avianu nudda idea chì scrive un script hè un procellu assai difficiulmente. Sicondu u scrittore, hè filmatu una filmazione, l'estremo di quale hè stata tenuta nantu à unu di i canali cintrali di a television in prime time. C'eranu i qualifiche di più, parechji risicate valenu, a stampa hè assai cose ricevutu da u visor, quand'ellu funu in paese cù u premiere shows.

Anu admittendu chì per mè u primu preghjudiziu di sta film hè un prucessu pocu stressanti, sentitu quantu era difficultu d'esse scrittori, perchè quandu vi vede un pruduttu finitu, capisce chì scrivia pocu micca à quellu, è di manera pocu imaginate tuttu à mè stessu, è i vostri testi sò pronunziati micca cumu vulete ch'ellu sia. Questa era a mo prima è à data l'unica sperienza di a creatività littiraria, purtata à a so logica cunghjilla.

Avissi assai idee, picculi saccu, stori curtite, ma ùn scrivite micca qualcosa è seria. U fattu hè chì certi anni fà scrivu una novella, anu a fighjia in una publica popular, induve m'hanu ditti chì ùn era micca a so specializazione. Ùn andaraghju in altre parte, è avà u manuscrittu hà sparitu. Dunque, aghju piglià a penna solu s'ellu sei chì u mo travagliu serà necessariu per quarcunu - anu da vulerà stampà o sparisce una film nantu à questu. Ùn ci hè dubite ch'è puderebbe gestione stu travagliu: sè stessu cù una vulintà forte o un incestu per una certa attività, mi persevere in ellu è a mette à u risultatu victoriu.

- Avete sperienza per creà escenari, ma ùn pruvate micca pruvate à u duminiu direttadu?

- No, ùn aghju micca pruvatu, ma oghje sò immubiliatu à fà u mo prublema di teatru. Aghju avutu un interessante interessante, pensu, idia di fà scelte un rendimentu. Hè bellu chì hè una storia, di una banda, simplici è cumprèvule cù una trama curvada, è di l'altra banda, un filosoficu fundale è invocateur boni. Inoltre, sò sicuru chì stu prughjettu pò esse cummerciale. In l'esempiu di a dramma "Lady and Admiral" eru cunvinta chì u nostru spettore stancu di un divertimentu stupidu è hè prestu per un dramatic seria. Ma mentre ch'ellu era trattatu a lumi, comediasi pensati. Speru chì, cù l'aiutu di Diu, aghju ritruvà e di i piacè e so piacè è puderà rializzà e mo idee.