Comu trattà i friddi cù i metudi folk

Autunno. A chiavi. Slush. Wet feet, mani friquenti. È da cunziguenza di u friddu cumuni. U visu rossu, rossi, l'ùagliu culu, a tezza, a bucca, - tutti issi disgrazii sò soprappi di sempre inappropriature.

Cumu vulete rapidamente dispunibule di tuttu questu, senza riprozzione à l'antibiotici è chimichi. Cumu tratta un friddu cun rimedii folkiati, u tempu pruvatu? Scupremu. À u principiu di a malatia, chì si manifisteghja cum'è un spaziunatu assai in u nasu, hè abbastanza spessu per svià e to pede. Dopu à quì i petti sò abbastanza calura, fate l'acqua fredda è corse à u lettu, sottu una manta fina.

U corpu durante u fretu precisa vitamina C. Per quessa, bèie più prudutti è manghja frutti riccu in questa vitamina. U tè agrì cù rosa è immagine hè assai utile. Un metudu pruvucatu pupulari hè u cunfettu di raspberry è di crayone.

Cù un fretu, i platti di steam sò utuli. Aduprate u metudu folklante: un pezzu di fiori di camomile pour? L'acqua fervina, lasciemu a razza. Dopu à quessa, aghjunghje 1 litru di acqua fogara è aspra l'fragrant vapor, holding a testa à u cuntinuu. Cù un friddu forte, manghjendu ogni 3 ore una cullizzioni di cipolla, dulcezza cù u melu. Sta morta aghjunghjia com un antibioticu.

Se tenete un friddu chì mostra a tezza di pezzulli, u megliu di u trattamentu pupulari hè inalatu cù l'aghjunzione di foglia d'eucalyptus è peppermint. L'asciuta e stufa hè trattata cù latte quaglia foglia cu l'fi lenteff. Pruderece latte before going to sleep in small sips. Un altru mètudu popularu per u trattamentu di torte - frettu u pettu è tornu cù ungini, chì cuntenenu olii essenziali. Dopu à moltu, avete bisognu in quarchi cosa calenta è sutta una manta.

À tempura alta, i compressi acèticu nantu à i venti di i petti aiutanu. Pigliate 2/3 di l'acqua è 1/3 di l'acitu. In a suluzione resultanti, oghje i calcutti di ghjinochju o misti, pusere nantu à i so pedi è l'arrappete. Dopu à 1 prucedure, a temperatura gira per 1 gradu. Ma se a temperatura hè alta, ùn hè micca strinte, è cercanu aiutà medica di un medico.

Teste nantu à grasses hè ghjustu meraviglie. Eccu una ricetta per un tè chì guariscenu perfetta un friddu:
25 g di ciuri di tina, 5 g di camomile, 20 g di pianta, 10 g di cane, 10 g di coltsfoot. Pigliate 4 cullenade di una mistura di l'arbe, fate l'acqua furiosa, infundate durante 10 minuti. Pudete aghjurnà cù u melatu. Bei 3 volte à ghjornu è u friddu torna.

Cusì hà amparatu à trattà i friddi cù i metudi folk. Vulendu bisognu di salute, ùn avete bisognu di sti cunsiglii.

Olga Stolyarova , speciali per u situ