Conflict: i paisani è i zitelli in a famiglia

U cunflittu tra u "parenti è i zitelli" hè un cunflittu trà e generazioni chì vanu cunghju sottu un terre. U babbu è i zitelli sò di e diverse generazioni, anu una psiculazione completamente distinta. Trà ghjenti chì ùn anu micca esse cumprissione assolutu, unità, anche chì ugnunu di i ghjinirazioni porta a so verità propria. À una tempranza età, u cunflittu s'impegna in a forma di chiancianti, lacrimi, capricci. Cù u criatu di u zitellu, a causa di cunflitti anu "età". U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Conflict, patri è i zitelli in a famiglia".

Spessu à u core di u cunflittu hè u scopu di i genitori insistenu à u so propiu. I figlioli, sottupostenu prissioni da i so genitori, cumincianu a resistenza, è questu porta à disubbidenza, terza. Spessu, i genitori, esiganti o prublemi di i zitelli per fà nunda, ùn spiega micca u bellu di a banca o di dumandesi. Questu porta à u malincipente, u risultatu di quale hè stubbornnessu mutuale, è a veces ostillità. Hè necessariu di truvà tempu per discussioni cù u zitellu, per discutiri tutte e pruibbizzioni, i bisogni chì i genitori palesanu. Parechji babbi è e mo mare sò ingannati, induve truvà u tempu, se ci hè necessariu di travaglià in parechje turnuli per assicurà e sughjetti di materiali di a famiglia. Ma se ùn ci hè nisun'relazione normale in a famiglia, quale hè chì avete bisognu di stu sustegnu materiale?

Hè necessariu caminariari cù u zitellu, parlà, ghjucate, leghjite a literatura utili. Inoltre, a causa di u cunflittu trà i paisani è i zitelli pò esse a restrizzione di a libertà di questu. Sempri vole sempre u ricurdatu chì un zitellu hè una persona indipendente chì hà u dirittu à a so libertà. I psiculologi distinguiscenu e diverse tappe di u zitellu chì cresce, quandu u malincipente trà i zitelli è di i genitori aghjunghje. À questu tempu, i cunflitti cù l'adulte più frequentanu. U primu stadiu hè un zitellu à l'età di trè. Hè diventatu capriccioso, maiuroso, intruvule. A siconda età critica hè sett'anni. U novu, u cumpurtamentu di u zitellu hè carattarizatu da incontinenza, unbilanciamentu, diventa capricciusu. In l'addezia, u cumpurtamentu di u zitellu acquè un caratteru negativu, a capacità di sviluppu diminuite, novi interessi sustiteghjenu i vechji interessi. À questu tempu hè impurtante per i paisani di cumportanu bè.

Quandu u zitellu nasci, a so famiglia diventa u so mudellu di cumpurtamentu. In a famiglia, acquistenu tali qualità cum'è fiducia, teme, sociabilità, timidez, confidenza. È hè ancu acquistatu da e manere di u cumportamentu in situ situ di cunflittu, chì i genitori dimustranu per ellu, senza avè avè notezziu. Per quessa, hè impurtante chì i genitori è u zitellu circundante sò più attenti in i so dichiarazioni è u cumpurtamentu. Ogni situazioni cunflittu si deve esse minimizzati è risolse in pazu. U zitellu vole vede chì i genitori ùn sò micca cuntenti chì anu assolutu u so scopu, ma chì anu sappiutu per evitari u cunflittu. Avete bisognu di pudè scusalli è admitenete i vostri sbagliati à i zitelli. Ancu se u zitellu hà causatu assai emozioni negativi, chì avete rendi liberu, avete a calà i spiegà à u zitellu chì ùn pudete micca esse spressi u vostru sentimentu in stu modu. U tema di a disciplina di u zitellu pò guidà à cunflittu.

Mentri u zitellu hè chjucu, i genitori restrizzanu a so libertà, stabiliscenu fronti in chì u zitellu hè protettore. Un picciriddu hà bisognu di sensu di sicurità è cunfortu. Ellu ci vole à sentu propiu à u centru chì tuttu hè fattu per ellu. Ma cum'è u zitellu criscinu, i genitori necessanu, per l'amore è di a disciplina, per rimpruverà a so natura egoista. Parechji parenti ùn facenu micca questu, avè circundatu u zitellu cù l'amore è cura senza esse disciplina. L'Adulti, circannu di evità di cunflitti, dà a libertà assicurata à u zitellu, da quale un egoistu cù cuntrollu cuntrollu hè crisciutu, un tirantu pocu manipulatu i so genitori.

L'ultimu estremu sò i genitori esigenti à u cummentu incondizie di e so dumande. Raising a zitella, parechji parenti t'hà u tempu cunfermemu ch'ellu hè in u so putere. I figlioli chì l'anu soffrinu da una mancanza d'indipendenza, crescenu intimuriti, senza chì parechji pusteri ùn pò micca fà nunda.

In regensione, i zitelli chì resistenu e dumandesi di l'adulti, spessu crescenu ambittered è incontrollable. A cumpagnia di i genitori hè di truvà u mità, per guardà una postu parentale chjaru cù i prublemi nantu à i sentimenti è i bisogni di u zitellu. Un zitellu hè una persona chì hà u dirittu, per a so zitiddina, per a so vita cù i so sbagli è i vittori. In l'adulescenza, quandu un zitellu hè 11-15 anni, l'errore di i genitori hè chì ùn sò micca pronti à veddi in u so zitellu una nova persona chì hà e so idee propii, scopi chì ùn sò micca cunnessu cù l'opinioni di i so genitori. In tempu cù i cambiamenti fisiulogichi in u zitellu - adulescente, si sallenu i salti di l'umore, si volte o più irritable, vulnerable.

In ogni critica di u so propiu, vede un dislike per ellu stessu. I paisucciu avè bisognu à adattà à a nova situazione, cambiate parechji vede è règuli. À questa età, ci sò cose chì un zitellu legale leghjittatu. Pudete invià i so amici à nascita u ghjornu, micca quelli chì i so parenti imponen. Pudete sente a musica chì li piace. È parechje altre cose chì i genitori necessanu di cuntrullà, ma micca com'è pronunzianu cum'è prima. Hè necessariu per enfatizà l'averge parentale à a vita di u zitellu, permettenu dimustrà più indipindenza, particularmente in interessi di a famiglia.

Ma ùn pudete tollerà l'insolence è rudine di un adulescente, hà bisogna chì i sentite e fruntiere. A cumpagnia di i genitori hè di fà chì u zitellu senti l'amore parentale, sapete chì averanu cusì, è sempre averà ciò chì hè. Certu, da una banda, i genitori fece a nascita di un zitellu, hà risuscitatu, hà datu un educazione è l'appughjatu in situ situ.

Invece, i genitori, anu bisognu di cuntrullà i so zitelli, influenza a so decisione, a so scelta di amichi, interessi, etc. Ancu se i genitori purtàvanu i zitelli cumpiacate a libertà, cumu pensanu, elaburà sempre u zitellu in l'implementazione di parechji piani, ancu senza avè avè avutu. Allora, prima o doppu, i zitelli spartinu u so genitori, ma qualchidunu partenu cun scandalu, un sensu di resentimentu versu i so parenti, è l'altri abandunate cù gratitude, cù l'intelligenza di i genitori. Perchè ellu, u cunflittu, i paisani è i zitelli in a famiglia sò dui albitri di a verità. Esperemu chì u cunseventu prubleu in a vostra famiglia.