U segretu di un bellu beddu è di successu

Usanza tradiziunale romanticizzà stu ghjornu. U sole, ognunu hè felice, oghje ghjente volenu, è ellu vi porta, u più bellu, nantu à e so mani à i passi di l'aghjuntu. E dettu di colpu, a briganu, a so ghjilda chì hà apicultatu, è avete trasmessu l'imàgine di i passi di l'agenza in a pudella più prufonda. Ci era un vacanze - è ùn ci hè nunda. Hè pussibile avè esse cusì impurtante malincendenti in un ghjornu bellu ghjornu? Alas! Ma pudemu pruvate di reduce a quantità à un minimu raghjunatu. Dunque, aghju detalli tutti i sicreti di un casonu bellu è bellu successu.

Vestitori. In attu, questu hè l'incentiu principalu, incuraghjendu à voi per andà in l'aghjuntu. Ma deve esse elettu! E ci sò assai di elli, è sò tutte belli. E tutti sò cusì custanti. Chì deve fà? Per principià, bisogna avè calmatu è ... exhale. E pùa pensate: chì tipu di vestitivu di u vestitu voi? Pensa l'imagine à u più chjellu. U passu prossimu hè di ricurdà u vostru pesu è dimensioni reali. Solu veramente, micca dichjaratu. Per via, hè in i vostri interessi. In seguitu, avete bisognu di definisce in modu definitu u vostru toffizamentu finitu è ​​tuttu ciò chì ùn sia più di più ... Oh, chì piacè ... Ma accunsenu micca di vede! E ora pudete avè principiatu in aspittà. Scaricamentu assai tempu è più impurtante, forza spirituale.

U sicretu di un casu bellu è bellu successu hè ancu oculatu in l'urganizazione di a festa. Avà chì ùn hè micca offruatu - è numeri per autucratiche (Masha + Vanya), è video, pirotime, cù e pistole biancu in i nuvuli. U prezzu di una matrimoniu tendenu à l'infinitu. Ma si devenu de sternu (benamatu?) Quistione di finanziariu per voi hè pocu impurtante, cusì l'esercitu mentale è fisicu per l'urganizazione sò stati tanti chì l'unicu pensamentu in anticipazione di a casale hè: "Signore, bè, permettenu prestu finamente! scelta: fate senza palude (postu chì tuttu hè una viulenza nantu à l'acelli); per scumpete tutte e prublemi di urganizazione nantu à i so valore spessu (spiegamu chì u futuru maritu amparà chì hè degna).

Clienti. À a casale, per una certa ragione, invitarunu micca quelli chì vulete. È quelli chì sò offesi, se micca stati invitati. L'ultime hè recruitu da dui centu persone. Ùn avete micca u ricurdate in u vostru facci, ma a to mamma dice: "Eppo hè impussibile, hè incunificata". Hè necessariu di mostraria rigidità.

Questa hè a vostra vacanze. E si qualchidunu vuleti divertisce à u matrimoniu - fessi chì oghje andà maritali. In questa occasione, ci sò parechji sicretti di un casu furtunatu è successu, per esempiu, l'opulune più bellu accettavule: à pusà solu cù i genitori per un paru d'ora, è volse à a festa imprudente cù i più boni amichi; se finanzi permete, e dete ne vanu tutti. Diu hà cun elli. In a ghjente, e tende è i zoni, un modu o un altru, si perde, è andarete in l'ochji felice di u vostru sceltu, è ellu hà vede à u vostru. È i lascitanu andà caminari. Mamma, una volta, bella. Di sicuru, ùn hè micca putente di prevee tuttu à u casu. Certamente quarchi cosa succede - a limosina passà è quasi sarà tardu per u registratore, a mezza strapalla, u tistimone vintu u vinu russu nantu à un vestitivu biancu, u piuvale s'hè lampatu, è u soggiu cù u so patrone sera aderenti di diversi campi pulitichi. Eppo u vostru casu salvià solu una cosa - u fattu chì ti piace à l'altri. Questu, in fattu, hè u successu principali di a vostra boda è a vostra vita. Bonu, u fattu chì u maestru maestru in un cast o quellu chì ùn hà micca piace una cosa - per questu hè a parolla raccilla, chjuche.

Attitudi maschile à a casale. Omi raramenti si maritanu in u calculu. In regula, questu hè un u matrimoniu d'amore o sfurzamentu. Hè cusì accade chì l'omi si maritanu o primigeni (prima di l'età di 22), o più bienu tardu (dopu à 30). E postu chì l'offerta di casare hè casi sempre fatta da l'omi, per ellu significa prima di tuttu dichjarà responsabilità à a famiglia futura. L'omi fode in casu spontanei (impulsante) ùn sò più menu spessu di e donne. Piuttostu spessu, sopratuttu à una età ghjovana, cunfundanu l'amore cù l'amore.