Contra u cresce di a pelle

Comu si cunnosce, a pelle hè u repertoriu esterno di u corpu, chì a pruteghja da influenzi mecànichi, l'effetti di e diversità di l'ambienti, l'umidità, a sequenza, a penetrazione di i patogeni in u corpu. A pelicula hè unu di i tipi più impurtanti di tessuti di u corpu. A prupietà di a tela di l'anzianu, inherente in tutti l'organi è i tessuti, hè sopratuttu spiciale per noi, perchè un corpu fermu hè impensable senza una bella pelle.

A lotta in u viecellu di a pelle hè struitu per a salute è longa ghjovani, postu chì a cundizione di a pelle dipende nantu à a cundizione generale di u corpu, è vice versa.

A pelle si compone di trè pilami - l'epidermisa (pericola), a dermisa (in particulare u pelle) è a fatta subcutània. L'epidermisa hè u top layer, a parti visuali, visibile di a pelle. È sempre "pugnammi" contru a terra. I celu di a parte suprema di l'epidermisa sò sempre stati sappiuti, siparati da u corpu è purtendu cun elle micropartitemi miccanica è microrganismi. In a parti infermale di l'epidermisa, i celluli novi crescenu, di ricumentà sempre è rinnovatu a pelle. Paradoxalmentu, u prucessu di anziane di a pelle hè accumpagnatu da a so rinuvamentu cuntinuu.

U culleghju media (dermis) hè a formazioni in a forma di papillae è u mintu, chì sò endemichi nervi, vini linfatichi, glànduli suduri, glànduli sebacies, sacs di capelli. U tessuti grassimi subcutanici, chì hà una struttura fibrue, cuntene i crescenu di grass.

A superficia di a pelle hè sempre una furma di germe, chì hè abbastanza normale. Per 1 cm2 di pezza sana pò esse di 115 mila à 32 miliure microbicchi. Se a pelle ùn hè micca danatu, l'infizzione ùn hè terribili. Microbiani da a superficia di a pelle sò sempre stati cun scali è secrezii di glànduli.

Ci hè un rispunsevule "di cutu". Per ghjornu, 3 - 4 g di l'ossigenu hè assurvutu da a pelle è 7-9 g di carbon dioxide sò liberati.

À l'urganu di u toccu, a pelle deve sta prupietà à corpi tacchiori speciale, receptors of pressure, temperature, endings nervi. Tuttu sti receptori per i fibri nervi sò assuciatu direttamente cù a spina curuperu è u culu.

Una prupietà impurtante di a pelle hè l'abilità di assicurà e sustegni in l'epidermisa è in i catene di glànduli suduri. Sta capacità hà sviluppatu dopu l'eserciziunamentu di cumpressione, bagnu ciumi, suavizante di u stratum corneum. L'effettu di l'assicuranza hè regulata da lipidi di a pelle (grassos), chì assorbiscenu o repulsu diverse sustanzi. Per quessa, a maiò manera di prevene l'avè invechja à a pelle hè di lubricà cù l'ungini è i medicamentu basatu in oliu.

L'imprese russo sò sempre dinò in a creazione di novi cosmetti contra u prugettu prematuru di a pelle.

I prudutti di Linda sò largamente canusciuti. A serie Linda-immunomodulating hè stata creata per i femini più di 35 anni. I preparazioni di sta serie eliminanu l'effetti negativi di a radiazione in u solar, acceleranu a rinnovazione di i celi, restaurate a funzione protettiva di a pelle.

Ogni pruduttu di a spluta "Secre di Uri" hè fatta di sustanzi biologichi attivi di origine naturali. A serie più famosa sò "Cura di cura faciale intensiva", "Misteru d'oru". L'ultima seria riesce cuncepiente i funzioni di età è tipi di pelle.

A cumpagnia "Russian Line" produci una seria di prudutti per a rejuvenazione di a pelle. U mezi di sta stagione lenta u prucessu di l'anzianu di a pelle, nurmalizà l'equilibriu d'acqua è lipidie di a pelle. U risultatu - l'elasticità è l'elasticità di a pelle, arruganti i zuccaturi, megliurà a cumpatizioni.

Balm "Placentol" basatu nantu à l'emulsione di a placenta, cù un forte effettu esteticu, anu prucessu curatori straordinaria. Effective against aging skin. Prisentemu à l'effettu di u vechju durante u longu tempu.

Tutte e linii di a fabbrica "Nova Zarya" cuntenenu miglià per a prevenzione di l'envidetu di a pelle. Pudete cuntà a serie "Shalunya", "Shabbat charming", "Bellezza russa". Cum'è un agentu anti-aging, hè un prupone un supplementu alimentariu biologicu attuale - una capsula di bellezza "alta elasticità". Hè assumatu chì questu rimedii hà da cumplettà u scassu in vitamina E.