Cumu tornu à un ziteddu à i zitelli

Forsi si stanu accanuncianti, è per un tempu chì sò stati siparati da u zitellu. Forsi, dopu à dà nascita, avete pocu latte, è dopu chì u zitellu era prescribed nutrition artificiali, hà scumpartu sanu. Se u zitellu hà bastatu propiu, cumincianu à dà un alimentu extra, in u risultatu, u zitellu ùn si ricusa u pettu.

Con qualsiasi casu ùn avete micca scuntatu, u regnu di u zitellu à l'ameglie hè sempre pussibule, ma duvete bisogna à pudè pruvà. Avete bisognu di fà una scelta, perchè pudete detechjarà u zitellu annantu à i zitelli, solu mudificà drasticamenti i so abbitanti à cumunicà cù u zitellu. Ci sò assai cose chì sò adattati per a mamma, duvete esse sacrificatu.

A riunioni di l'ameglie hè chjamatu relaxazione. In principiu, a relaxazione hè pussibile ancu per una donna chì ùn dà nascita à un zitellu, perchè u sviluppu di u lattu hè influutu micca solu da fatturii fisiulogichi, ma ancu da fatturi psicologichi.

L'hormone prolactin, chì hè rispunsevule per a pruducia di latte di una donna, hè pruduttu in una quantità maiore si u zitellu piace più spessu. Questu significa, in particulare, chì si ùn avete micca levasi forti, hè bisognu à pusà u zitellu à u pene da spessu. Se cambia à alimentazione supplementale, a latta sparisce cun entere.

Parevi, quale hè u prublema quì. Avete bisognu di mette u zitellu à u so pettu finu à quandu vi dumanda à manghjà, è dà, in casu di pudè, chjappà tuttu u lattu. Ma u zitellu, chì ghjè furnitu cù compostu artificiusu, l'arricò da u capezzolu. Per ellu, sta via di uttene alimenta hè più faciule, è ellu a rinunzià u so pane. A quantità di latte in questu casu hè ridutta è issa u zitellu hè stata cambiata in a mistura. Quandu qualchissia vi aiuterà per elli. Ma i zitelli chì anu ricivutu menu amegione hè un sistema immune diminulatu è sò propensi di allergii. Spessu spessu chì i zitelli chì anu tornatu à l'allacciatura perderanu permanentement allergie à certi alimenti chì tornanu à più tardi.

Perchè chì u zitellu ùn hè micca adurata à u capezzolu, nutreghji da una cullette. Questa ricunniscenza si pò ancu esse usata da questi anziani chì ùn sò micca turnate à u zitellu annantu à i zitelli. U prucessu di pettu in succorsu aiuta à accuncià adattamente a mossa è sviluppà i musculi di a faccia di u zitellu. Puttimi è chupeti, à u turnu, sò una di i motivi di l'apparizione di denti tortu.

Sì avete un prublema: cumu avè tornatu à u zitellu à l'ambrati, cumu ripiglià u latti o cumu fà cresce a so pruduzzione, bisognu di stabilisce u cuntattu cù u zitellu. A mamma devu sempri vicinu à u zitellu. Pò esse assai difficili per parechje mamma, perchè duverebbe durmì cù u zitellu, quasi tuttu u tempu di mantene in i vostri brazzi. Spiagnate à a to famiglia cumu di turnà à u zitellu annantu à l'ambrati, ùn deve micca interferiscenu cun voi.

Cumpigliate tutti i bumbus è i chjavi. Avete bisognu di una pompa di coghju, una cucarachuna è un maggettu chì vi aiuterà u trasportu u zitellu in i vostri brazzi. Quandu a tacchenza hè restituita, u zitellu deve esse disprezzatu ogni ghjornu. A mamma devia cura di u zitellu, patevule, cambia u diaperu. Cuntattate cù a pelle hè assai impurtante, perchè u zitellu è a mamma devia un minimu di ropa. Hè megliu ùn esce da questi i ghjorni da a casa, è se sè vo ghjunghje per un passaghju, portanu ancu u zitellu in i vostri braccia, è ùn mette in u stroller. Sì u zitellu ùn sò accustatu à e mani, prima ùn hè stata capriciosa. Stabbilisce u cuntattu graduali, prima mette u zitellu à pusà vicinu à ellu nantu à u lettu, poi accumincia a piglià prestu prestu in i so braccia.

U mumentu avà da rimpiazzà solu u zitellu cù una buttiglia è un chipellà, se selezziunate una rilazione, hè megliu una volta per tuttu. Quandu u zitellu s'aprijava à e mani è si cumpurtava in tranquillità, cumincia offre un pezzu. Tanti zitelli anu un costumu di sucaccià e so senu d'a mamma per avè cunnosce l'buttiglia. L'articuli artificiali ùn anu mai avutu pigghiatu u pettu, ma a pussibulità hè sporta in i zitelli genetically. Per suscitarli, u zitellu hè allora dorme in un state di sonnu. Duranti u ghjornu u zitellu hè appiicatu à u pettu annantu cada ora, per a notte 3-4 volte chì u zitellu hè preoccupatu o in un incrochieru. U caneculu cù ogni attaccamentu hè cambiatu. U numaru di e manufatti cumplementari artificiali hè ridiventatu. Prima avete da piglià un latte piccu, ma cù l'azzioni bè, u latti vene nantu à i ghjorni.

Pigliate tactagonia, infusione d'exinfessore, ane, crema con cumin.

Quandu a latta ghjunghjera, cù a mezchemu, u zitellu riceve più nutizie. In cunsiquenza, hà avutu più micció. Quandu u zitellu hà cuminciatu à fugliate hà travagliatu più spessu, hè ura di riduce a quantità di mischju artificiale. Per fà calculà u numeru d'urinazione, bisognu di usu di cuddie ordinariu, invece di pa

Quandu a tacchenza hè restituita, u vostru schedariu di a tacchizzazione sarà sviluppatu. Sicondu a età di u zitellu, serà uguali à 1.5 o 2 ora. Per una alimenta u zitellu hè appiicatu à unu pettu.

Se u latti si ritene in quantità insu assai, u zitellu hà da esse stati mischjuli. À 6 mesi, u lattazioni di latti hè sustituitu cù patati e purcini.