Cosa da fà chì un zitellu piglia un corpu straneru

Li picciriddi sò vigilance, vigilanza è vigilancia novu. In particulare quandu si tratta di migliori chì ponu coghonà o camminate - è, per consensus, in modu di modu indipinditu à l'uggetti chì ponu presentà un periculu per a so salute. Di sicuru, hè impussibile di surtisce quelli frutti brame attentati, ma i situazioni in a vita pò esse stallati è senza prerequisite, in oghje chì a mamma hà vultatu, o anu per rinunzià un suggerenti scòricu da a "zona d'accèsitu" - quandu u zitellu in i manichi hè digià u sicondu. E okay, si avete avutu in u tempu è u pigliò da l'impiccatori, o se l'oggettu hè abbastanza grande è micca troppu periculoso. E se hè qualchì deta spiegata? Un buttone, una munita, o qualcosa ... Allu avarà da eseguitu in a bocca di u zitellu, è i cunsiquenzi, cum'è sapete, pò esse horrifying. Allora a situazione hè stata - tutti i genitori, i parenti, i babbii è l'amichi chì pò esse cù u zitellu à prossimu, bisognu di sapè? Chì si u zitellu hè ingutu un corpu straneru è cumu si pò cumporte per salvà u zitellu?

Cusì, dicemu chì avete fattu ghjucà cù u zitellu in un ghjocu mudificatu o manghjatu, qualcosa di divertitu, hà pigliatu un filu di rinfrescante è foglia ansatu. O ellu pigliò un ughjettu di pocu, in modu più impurtentatu è u mandò à a bocca. Questa era seguita da una tezza. Avete realizatu cun horrore chì qualchissia avia entre in bocca. Cosa da fà chì u zitellu hà digià travagliatu un corpu straneru, chì o avà impedisce di respira?

U primu, si ùn avete micca vistu chì qualchissia hà intruduttu in bocca di u zitellu, cun vigore currettamente, hà avè signali d'avè un corpu straneru à l'intarru respirourariu? Questi sò i segni:

Cusì, pudete capisce chì u zitellu hà qualcosa in i coghju in dui maneri: o avete vistu cù vostri ochji cumu l'ughjettu culpisci u zitellu in a bocca, o avete avessi chì u fioru amenu signa di suffocazione o morte clinica.

Allora l'avvenimenti pudaranu escegene in dui casi, chì depende di u benessimu di u zitellu dopu chì hà ingutuu stu corpu straneru assai pocu periculusu. U zitellu hè o in un statu di tossu, forsi, rattendu; o perdita a cuscenza è hà avutu una morte clinica.

Prima di cunsiderà a prima opzione: chì faraghju sè chì u zitellu ricevi un corpu straneru in a so bocca, ma i signali di suffocazione ùn sò micca pare micca? A prubabilità, in questu mumentu u zitellu ùn sera invucatu in a so sughjurnità, cusì ci daremu u più preziosu, forsi, cunsigliu: ùn fate micca stà finta sta farra! Hè bisognu à a tezza chì u zitellu scegge un oghjettu stranicu, è micca i vostri pisarini nantu à u so spartimentu aiutanu à questa situazione più bella chì una tezza naturali. Cusì ùn vi micca ubbiditu, ùn fate micca fà per firmà micca di tà e ùn teme micca - fate pruvate à affruntà u so propiu.

Eccu chì parechji minuti anu passatu è u zitellu hè sempre aduprà da scumpariri a so gula à u so propiu, se a so respirazione, ancu s'ellu hè xiannu, ma stabile è ùn ferma più di moltu tempu, s'ellu ùn ponu urugraficu, da piglià tali misurazioni. Immediatamenti chjamate una ambulanza è trasfirià u zitellu in un locu induve l'aire frescura aperta chjave in u locu (a sala più fresca cù grandi finestalli chì ponu esse aperti o un balcuni à tutti) è dumandà à u zitellu a tullirà bè. Se u zitellu hè in una pose chì pare manca incunificata o unnaturale per voi - ùn l'hà micca correlatu, in questu mumentu a pezzu hè più visibile, in quale a pusizione hè più piacevule per ellu à scàccia a gola. Hè megliu si u zitillone hè statu o, in i casu estremi, assicuta, ma se ùn avete micca forza abbastanza à mantene sta pusizzioni, u mette nantu à u so nomu, perchè ùn si trova fermu è ùn si ponu nantu à a so back. Aspitteti chì i medichi ùn vanu è ùn vi dete micca l'attinzioni à u statu di u zitellu per un secunni, quandu avete chì a so prublema s'agrende, chì u zitellu poce di tezza, ùn pò micca parlà à voi è di respira, o pèrdite a cuscenza - sia dispostu à passà à a seconda tappe d'action salvà.

Allora, chì si a vostra crosta piscia una piccula cosa chì chjamava e voglieri è impedì respiru? Se u zitellu hà perditu u sensu, cuminciassi immediatamenti à azione. Naturmente, serete intristituitu da u teme chì pudete aghjustà a situazione per i vostri atti. In ogni casu, fate tutti i porsi: ùn serà micca agisce. "Ambulanza" in a pràtica ùn hè micca cusì cusì fast, avete bisognu di ricurdà chì ci sò situazione chì a salute è ancu a vita di u zitellu u depende di voi. Cusì, avviamu a urgenza di rescue operations. Prima avete bisognu di verificà - forsi, u corpu straneru ùn hè cusì impastatu in a gola di u zitellu. E pudete piglià questu stessu, senza aspittà chì i medichi vene. Per verificà questu, pusendu u zitellu è apre a bocca. U mandibula superiore hè tenuta cù u dettu indice d'una mano, a più bassu hè stata cù u polu di l'altra banda, paralelamente cù u stessu diticcu stampa la lingua per avè micca falluta. Avà infurmà currettamente a cavità orali: forsi avete verificatu un corpu straneru è pudete facilmente eliminà?

In ogni casu, ci hè un avvirtimentu forte: sè ùn avete micca vedutu una cosa stanca, ùn pruvate d'avè ghjunghje, cegamente, perchè un gran rischiu chì serebbe aggravate a situazione pressu u sughjettu in l'esofago.

A più accertà direttamente depende di l'età di u zitellu, perchè u passu prossimu sarà un tentativu di spressione u corpu straneru da a gola.

Se u zitellu hè menu di un annu ...

Pudemu u mulinu nantu à a manu, è a to manu nantu à i vostri genichi. A testa di u zitellu deve esse più bassu di u corpu. In seguitu, avete bisognu à fà cinque precisos, però forti forti prufissiunna tra u blade di u babbu - vi tocca à a basa di u palme, dirigendu i golfi cum'è da u spinu - à i migliori di u capu.

Dopu questu, pusau u zitellu annantu à i spaddi, nantu à i so ghjinochje, rinchjendu sempre a so testa sottu à u troncu. Pianu rapidamente, facenu cinque clicks cù u vostru indexu è u mezu di u centru nantu à u vostru pettu, in u mità, chì cresce i vostri esternuni per di 2 centimetri.

Se tenete una preschooler ...

L 'azzioni sò apprussimatamenti a stessa: prima pusata u zitellu nantu à i so ghjinochji per chì u corpu hè situatu più cà u capu, è facenu cinque bat pinta cù u palmu di l'ombra, chì dirighjanu ogni colpu da u ritornu à a testa. Allora poverà u zitellu nantu à una superficia plana nantu à a volta, è facenu cinque pressioni nantu à u pettu, ma cù u pale palmete, è chì rende l'esternuni à u stessu tempu da 3 centimetri.

Sì avete un pupu ...

Standing behind and slightly to the side of the child, u sustegnu cù una mani nantu à u pettu, inclinava pocu avantamente. Fate tutte e sti quattru pizzuddi nantu à u spressu trà i palesi in a direzzione da u seguitu. S'ellu ùn aiuta micca, seguitanu à i medii cardinale - si stavanu attraversu, fesso u zitellu annantu à a cintura. Un prugnu, stampa entre u zuccadori è l'iniziu di l'esterniu, è a seconda manu appruppa assai u pugnu. Puderete cinque punche, dirighji cumu si allora, è simultanamente - in parte.

Se a cundizione di un zitellu adultu hè tali chì ùn pò esse stand, piglià e seguenti misuri. Fate u zitellu nantu à una superficia plana, preferibile - in u pavimentu, postu chì avete bisognu spaziu per u muvimentu. Fate nantu à u zitellu nantu à i ghjinochje, attaccati i so peri ad elli. Cogliate u palme unu unu è pusendu nantu à a zona di u corpu tra u più bassu di u torax è u zocculu di u zitellu è fà facciuti cinti scimmi forti, diretti in a pressione è in sopra.

Sti fatichi è tremorsi chì duvete eseguisce, rimpiazzà u zitellu cù una tezza - pruvucani l'apparenza di pressioni in e vecture, perch'elli ponu sprime l'ugatu chì hè strappatu. Perchè, dopu à ogni percorsi è i 5 cliccelli nantu à l'esternuni, verificate a cavità orali di u zitellu - averebbe l'affissimentu straneru malatu?

Risuzioni Cardiopulmonariali

Sì tutti i vostri azzioni operativi ùn portanu micca à l'estruzione di materia uriginale di e venti respiratoriu, è u zitellu hè digià annunziatu per perdè u sensu è si ferma in respira, da prossimu immediatamente da risuscitazione cardiopulmonary.

Qual hè? Questa hè una catena d'azzione chì ci vole à sguassà una persona da a morte clinica. Cumu pudete stabilisce l'iniziu di a morte? Por trè razzii: si ùn ci hè nè soprano, ùn ci hè nimu u cientu è nè circulazione sangue. Eccu i fatturi chì sò u signale per a iniziu di a risuscitazione cardiopulmonary.

Chì duvete fà quandu un zitellu hà una mossa clíniu per u fattu chì hà ingutu un corpu straneru strappatu in e vecture? Sì sì in casa solu - mossi, chjamete i vostri vicini, chì qualchissia vene à u salvezza. Resucitar inmediatamente, recuerda que solo has 5-8 minutos para forzar a un niño a respirar, entonces habrá una muerte biológica, el camino de vuelta desde donde, por desgracia, no.

Dopu un minutu di risuscitazioni attiva, caccià per un momentu, è chjamà una ambulanza - è rimettimu a risuscitazione finu à chì u persunale medica vene in u vostru salvata. S'ellu ci hè qualcosa à a casa cù voi, aghjunghje a cumunicazione cù l'ambulanza è dispatchers per ellu, fate cumulerà ciò chì i duttori dipendenu, risuscitate ancu, finu à i medichi arrivanu.

Ricurdativi di e trè fasi di a risuscitazione cardiopulmonary, senza perdonu vista è a secunna di a so cummandu, chì questu hè impurtante .

Stage 1 - liberazione di i venti respiratorii di u corpu straneru;

Stage 2 - respirazione artificiale;

Stage 3 - massaggio u cori.

Avemu digià discrittu davanti à ciò chì duverebbe fà per scopre un ogghjidoru periculattivu da e venti respiratorii. Quandu site cunvintu chì ùn ci hè nunda in u collu di u zitellu - pudete piglià a respirazione artificiali (se, sicuru, u zitellu ùn si respira dopu a rimorca di u corpu straneru). Ma si ùn avete micca caputu per avè - cusì a risuscitazione cardiopulmonaria ùn pò esse fattu, postu chì a respirazione artificiali solu prumove l'objettu periculatu.

Cusì, se i vectinisivi sò liberati - pusonu u mulinu à u pianu è tira a so testa, sullivanu lu varvarottu un pocu, perchè e passeggià s'introducerà è sia pronta per passà l'oscu di l'alimenta. Elimine a robba in casu ch'elle interferisce cù movimenti di sceccu, sè seu preoccupatu è ùn pò micca sguassà è di ricorduosamente - ripche è tagliatu.

Avà parlatu di a tecnica di realizazione di respirazione artificiali. Allora, a pusizione di iniziali: u zitellu hè in u pianu cù a so cima tiurita, si righì u barcu è fece a bocca. Avà inzucatu, e exhale simultaneamente in a bocca è nasu di u zitellu, cumu si cumperu da l'altitudine cù i vostri labbre. Se u zitellu hè anziana è ùn pò micca esse fisiciamente in i dui fucure à quellu ghjornu, fracce u pezzu di u zitellu è fà respirazioni bocca a bocca artificiale. Sì, per qualchì ragione (bugni, per esempiu), ùn pudete micca apre a bocca à u zitellu, fate a bocca respira à u nostru nasu, ma solu s'edda aperta i vostri labbre ùn hè micca pussibile.

Blow air in the lungs of the child for 1.5 seconds - nè più, ùn si micca scurdate chì sò sempre troppu chjucu. Ricurdativi, dopu à ogni successu u vostru sughjettu u pene di u pumurru si sviluppau Doppu cinqui exprimi, stà un ochju è vedi u pettu bassa piglia in u locu. Se avete chì u pettu ùn si move micca à tutti, pruvate di tilting a cuttura di u babbu ancu più è fà cinque più sparghje. È se, dopu à questu, u tarrax ùn si move micca, puderanu discepurà solu una cunclusione: in e vaghjime, qualchì cosa hè stata presa. Pruvate di novu a forterà un ughjettu straneru da a gola di u zitellu.

Quandu tuttu quì ritornu à u normale, u pettu s'arrivelerà dopu à volu l'aria in i pulmonate, è poi - vai in andà, puderete prucede à a terza, l'ultima etapa di risuscitazione cardiopulmonary - à un maschile di u core.

Attenzione: in u massaggio di u core u zitellu (in ogni casu, cum'è un adultu) devia geste nantu à una superficia forte è affissu, questa cundizione hè mandatu per esercitu. U postu chì avete bisognu hè ancu uguali per tutti: hè u mezzu di u pettu.

Se tenite un ziteddu per un'annernu, avete bisognu à pressu l'indici è e mani di a manu, se u zitellu hè anzianu - cù una mano o duie.

Ogni u vostru spurtu abbiari u pettu à circa un terzu. Avete bisogna pressu moltu spessu, facennu circa centu persiane per minu. A "one" hè stata dui movimenti di u massaggio: pressu a cellula è allungendu a cage (sti dui movimenti averebbe intervene circa u stessu intervalu di tempu, ùn accentu micca è ùn acceleranu pressu è liberazione).

Quandu fate teneità di trenta massaggi - stop. Nascinu a so testa, è allargavanu a barbara di u zitellu, fate respirazione artificiali pigliate dui flussu di l'aria in i pulmoni. Questu hè u rapportu standard di 30 prughjetti di maschili per 2 vultate à i pulmoni .

Sì avete una malatie chì impedisce di fà respirare artificiale à qualchissia, questu ùn hè micca ragiunà per micca fà un maschju di corazon - hè megliu cà nunda! Sì cum'è s'ellu si era fattezzatu fisicu è ùn ponu micca più pressu u to pettu cun una velocia erica, hè megliu per frenà i ritimu, poi diminuviu e mani. Pudete puru finisce u massaggio quandu i medichi arrivanu, o in casu chì u zitellu annu respira.

Comu pudete vede, quandu u risultatu di una situazione chì un picciottu s'ingutau un corpu straneru periculusu picculu struturaghja i so viaghji respiratori ùn solu dipennà a veloce di a vostra reazione è sapendu ciò chì duvete fà. Ricurdà dui verità simplici: hè megliu di fà almenu qualcosa chì micca nunda; Hè necessariu sapè a secunna di e misura di risuscitazioni per aiutà u zitellu. L'instintamentu maternale hè, per suprattuttu, un putente chì, in situ in vita, una situazioni critica stressanti, pò esse "spaventù" in ellu stessu, è da tandu avete di ricèvanu in ciò chì ch'hà sapendu. E, sapete, in casu di dichjarazioni ùn ci hè nimu à tempu per leghje l'urdinamentu è i raccordji. Allora u pianu di risuscitazione deve esse amparati da u core. Speremu chì u nostru articulu vi aiutà à pruvà a cunniscenza necessaria chì serà utile in una situazione critica. Ma a maiò parte di tuttu ti solleitji à esse attenti à i vostri figlioli, particularmente piatti, chì u cuntrolu strettu aiutà à evità a assai occurrenzia di una tale una vita risposta.