L'educazione maligna in quantu u prublema medica è suciale

L'oncologue hè un campo medico chì tratta di studiu è trattamentu di neoplasmi maligni. L'oncologu veni travagliatu cù altre specializatori per trattà i malati cù tumuri, pruvatu di furnisce cù a più bona chance di survival. Oncologia riferisce à a divisioni di a medicina, chì studia i causazioni di l'iniziu, u naturali è di u sviluppu è i metudi di trattà tumuri. U tumore malignu si prutege quan u cuntrollu di i prucessi naturali di a divizia celulari da i mekanismi regulatori ùn hè micca cuntrullatu, per quale averanu u crescitu è ​​a rinnuvamentu di tissuti. Questu face un aumentu incontrolatu in u nùmeru di cungresi anormali chì crescenu in tessuti saniti è i distrugge. Un tumore pò esse in ogni parte di u corpu. Certi tipi di neoplasmi più spessu porta à a morte. L'educazione maligna, com'è problema medico è suciale - u tema di l'articulu.

Causes di tumuri maligni

A malignità neoplasma pò accade à ogni età. In ogni casu, a maiò parte di elli si trovanu in i figlioli mai eranu 50 anni. Normalmente, u canciu addiventanu à pocu pressu à parechji anni sottu a influenza di una cumminazione di fatturi ecològichi, dietetichi, di cumpurtamentu è ereditarii. I casi di l'apparizione di tumuri ùn sò micca entenuti bè, però, hè cunnisciutu chì certi caractères di u modu di modu di modu di modu di modu di sviluppu pò reduce significativamente el rischiu di sviluppà a maiò parte di malati di cancru. Per esempiu, a cessation du fumare, un ingrannu sana è l'esercitu moderatu reduci u risicu di cancer per più di u 60%.

Avances in medicina

U diagnosticu primu è u trattamentu di tumuri maligni aumentanu significativamente a chance de survival di u paci. Inoltre, l'avanzi muderni in i miccanichi di identificazione per u so sviluppu anu riduciutu a mortalità è dà l'speranza per u sviluppu di meglii di trattamentu in u futuru. Parechji dicennii prima, u diagnosi di u cannelellu spiccò pocu spiranza di survival, cum'è ùn era micca assai informazioni nantu à a natura di sta maladie è cumu per falla contru à effettuamente. Oghje in i paesi sviluppati, finu à u 60% di tutti i malati di cancillenti viranu più di cinque anni, chì improvise significativamente l'avvicina pronta. Ogni òrganu compone di parechji tipi di tessuti. A maiò parte di i tumuri maligni arise da unu di i trè tippi principalu di tissuti - epitelial, connective o hematopoietic.

• U carcinoma hè un tumore malignu chì hè urdinatu da u tessulu epitelial (un tissurimentu chì guarda a superficia di a pelle è e membrani di l'organi internu - per esempiu, i pulmoni, u stomacu è u intestinu grossu). U 90% di tutti i casi di tumuri maligni sò carcinomi.

• U Sarcoma hè urdinatu da u tessulu cunghjuntu, chì include tissutu musculare, osso, cartilaginoso è grassu. Sarcomas sò più menu cumuni ca carcinomi, chì rapprisentanu solu u 2% di i tumuri maligni.

• Leucemia si sviluppeghja da u tessulu emulatoriu è i linfomi evulighanu da u limpingu.

A malignità neoplasma hè spessu diagnusticata quandu u paciveru avvisti sintomi eccezziunamente è cunsurta à u terapeuta. Dopu avè studiatu l'anamnesis è avè guidatu un scansu tutale, u duttore avalia i sintomi è dirigiu u paci à a unità d'oncologia per u più studiu. In u diagnosticamentu di u cancer, una quantità di metudi sò usati per ghjudicà a prisenza o l'absenza di un prucessu di tumore in u corpu.

Queste include:

• metudi endoscopic, chì permettenu esaminà e cavità internu di u corpu;

• diagnosticus di laboratori;

• metudi di imaghjini (computer di resonance magnetiche).

Quandu si detecenu un tumore, l'oncologu cunsigliu una biòpsia piglià una piccula specie di u tessulu, chì hè esaminatu d'un microscopu per vede se u tumore hè benignu o malignu. Se u tumore hè malignu, u stadiu di u prucessu di u tumore hè determinatu.

Mètode di trattamentu

L'oncologia muderna hà una quantità di mètudi per trattà neoplasmi maligni. A so scelta dipende nantu à u tipu di tumore è l'u stadiu di a malatia. I metti principali di trattamentu in l'oncologia sò:

• intervenzione cirurgica - cumpresi laser è tecniche quatruvamenti minimamente invasivi;

• Immunoterapi - metudi diretti à stimulà a reazzioni immune di u corpu o à l'usu d'anticorpi à affruntà direttament à e celluli di cancer.

• Teràpia di l'hormone - l'usu di l'hormonali per a luttà di tumuri maligni;

• Radioterapie - utilizazione di a radiazione ionizante per distrughjini u tumore;

• Quimioterapi - utilizazione di droghe anitumore putente.

Trattamentu cumminatu

In u trattamentu di u cangeru, ci hè spessu una necessità di una cumminazione di parechji metudi (per esempiu, a cirurgia o radioterapia seguita da una transizione à a quimioterapia). In u casu di a deteccion tempora di un tumore è l'absentie di metastasie, u trattamentu cirurgicanu solitu rendi u megliu risultati. In certi tipi di tumuri, per esempiu, u cervical, larynx è u cancer di a pelle, tecniche quasi invucanti minimamente invasivi (per esempiu, a cirugia laser) pò esse usatu. In certi casi, u trattamentu cirurgici o altre trattamentu si aghjusta à migliurà a qualità di vita di u paci o à eliminà i sintomi disgustati, ancu s'ellu ùn face micca a chance di ricuperazione. Sta terapia hè chjamata paliativa. A diversità di a cirugia, a radiazzioni di a terapia pò distrughjini i microscòpichi di i canti di u cancer crescenu à e tessuti circundante. Inoltre, per i paesi anziane o più dèffre, stu metudu sò generalmente accumpagnatu da un risicu perchè cchiu cirugia.