Ksenia Sobchak hà cunsideratu annantu à i tariffi in u pianu di u so filippu futuru

Doppu a spedizione di Xenia Borodina è Kurban Omarov fici cuntentu cu una cunciliazione felice, u tema di a gravidenza Xenia Sobchak seguitavanu a notte più indiscutata di u veranu. Ùn piglierà un ghjornu per una di e publicazioni per avvishà à u crescenu di u stomacu di Ksenia Sobchak.

Stu interessu hè ancu alimentatu da u cumpurtamentu di a ghjurnalista propriu: invece di una cunfessione onesta: "Sì, est estinche incinta", Ksenia Sobchak si prefiere parta nantu à quasi 3.5 milioni di abbonati à a so pagina in Instagram. Allora u ghjurnalista palesa a so figura slim in un vistitu di lignu, dopu piacè a so photo in u microblogu, induve un panellu di pregnant, fingendo ch'ellu hè 6 mesi d'età, hè chjaramente visibile sott'à u spiagge sposte.

Ksenia Sobchak compara i bookmakers chì pigghianu apostu in u pianu di u so zitellu, cù spammers

Sembra chì l'ultime nutizie nantu à a gravidanza di Xenia Sobchak hà diventatu unu di l'divertimentu più divertente per u presentatori di TV. Ksenia Anatolyevna prova di ùn mancà scuperte articuli particulari assai brillantii nantu à a so situazione interessanti, è l'accede in u so microblogu. Cusì, in pocu tempu in Instagram Xenia Sobchak apparìu a schermu di un articulu di una di e publicazioni, induve i ghjurnalisti pusiteghjanu i photoboti di i futuri figlioli Sobchak è Vitorgan.

Dopu un pocu dopu in u so blog, u ghjurnalistu ridu à l'assumizione di u scandaloso blogger Lena Miro chì u babbu di u futuru figliolu di l'ex-"House-2" chì diriva hè u maritu di u cantante GlukoZy Alexander Chistyakov.

Oghje Ksenia Sobchak cun interesse sapendu chì in u so pianu di u so filone futuru, l'apustu ghjè accettatu in i libitori.

U situatu di a televisione compara i libere di l'avvedasi à i spammers bored chì "hà" a cumunità Internet cun l'annuncia di a "mascara negra". A comparatione era chjaramente in favore di l'ultimi:
In l 'aria, ci era un oliu di ghjurnata di ghjornu di lunatogheru è ancu i spammers publicità a "maschera negra" ùn pareva più un gaddino :))))