Cosa da fà prima di a zitella

A prerogativa di bride in una casale hè sempre chì hà da toccu più belle, chic, più piacevuli chì tutti i invitati. Questu hè u so ghjornu, i so vacanze è a so vittoria. Per quessa, quandu tutti i preparazione sò stati stati rifiuti è l'unicu chì hè mancatu hè di cuntà l'ora à u momentu sicretu, avete bisognu à piglià a cura di l'altru, perchè chì in u dia di più nuvole in a vita, tutti i ghjunghjenu à vede cun admirate a vista. Allora chì deve esse fattu prima di a festa? 1. Get a good night's sleep.
Ùn avete bisognu di posponà a riunione cù i so amici amici in l'ultimu ultimu ghjornu - passanu un passageru in un antru, permettenu chì parechji ghjorni nanzu à a casuzza. Sò salutu sustinibili ricenti (non menu di 8 ore!).

2. Pigliate un bagni calde.
Se tenete una pussibulità - pigliate un bagnu scented, ora pudete ancu rilassate cù un massaggio relaxante, per esse in bonu spiritu di prima di a casale.

3. Sentite un postu di famu?
Prima di a zitate hè bisognu di fà un bonu scuru. Tende u tè di camomile o mint cun una cuchita di meli - sti belarri anu un effettu seriu calmante. Se vulete vulete manghjà, pudete manghjà, per esempiu, una laranja o una banana, chì prumove ancu prumove a relaxazione è a relaxazione di i musculi.

4. Pruvate dà i cafeina.
Sì hè difficiule per svegliate senza tazza di cafè - hè bè! Coperta una tazza - è fate. Perchè u frigorificu in a mattina hè una riserva di tedesca fridhe, acqua chjara è succhi di frutta.
Avete da esse nervu davanti à u casu, è una gran cantità di cafeina aghjustà a vostra cundizione, avete tremendu in e mani è palpitazioni diventenu più freti. Inoltre, a cafeina, com'è cunnisciuta, hè carattarizata da un pruprietà diurettu pronunciatu, è avà è poi esce à u bagnu in un casu novu chì ùn hè micca un esercitu in i pulmoni. Inoltre, a deshidratazione cumparia o parziale di u corpu davanti à u tempu, privà di l'energia necessaria.

5. Hè necessariu di ricusa venti alcoolichi.
I partiti di cunfusi sò, com'è regula, fiammi infinitif di champagne, cocktails, vinu, etc. In questu, si deve esse frescu è cun alive.
U ghjornu di prima di a celebrazione, limitate à un vittura di vinu. In risposta à un tostato mandatu da quarcunu: solu un zicchinu di champagne (o finta) - ricordate, ci sò ancu almenu dui impurtanti impurtanti avanti: ghjucatu un bouquet è tagliatu un torta di castagneto.
Segui stu cunsiglii simples è dopu à parechji anni i vostri figlioli o ancu i figlioli, quandu eranu cunziddi un album famigliali, cuminciò à dicenu cun entusiasmu: "A mo mamma (avana) era a più bella!"