Cù à chì principià per fà relazioni forti: 4 cunsiglii importanti di u psicologu di a famiglia

In mente di ogni donna hè struita un «codice di fata». Assicurendu i so postulate cù u lettu di mamma, in quale stu "chip fairy-tale" hè ancu firmatu assicuratu, è in una età sughjettu accuminciamu a dividiri u mondu in i regni, e donne in princesessi è i maghi di maligni, è l'omi à i prìncipi è l'adddatori. À noi stessu, sicuru, assicuraghu u rolu di a principessa più bella, per quale l'amore u ghjente è u mandone è i prìncipi battirevanu, ma l'accessu à l'anima è u corpu ricevenu più digne di u dignità. E dopu un magnificu casanu reale, u prince è a princesa viaghjanu longu è felice, cum'è in stu cunti di fata. Ma ci hè un fabuloso contu dopu à u conte di fata?

Lamentablemente, in no fairy tale, hè scrittu cumu una parte di cunti di cunti ideale hà sappiutu di vive "longu è felice" è "muri in un jornu". Ùn ci contate micca chì l'amuri supernaturale i prublemi di ghjornu, crises di a famiglia, cumu hà prutigatu i so amori di i celosi, l'egoistu è u resinimentu. Ancu, ciò chì hè culpèvule nantu à i fichi? Ùn sò micca insignati ancu esse più veri. Nè i genitori, nè l'scola, nè la società fate chì, chì entra in l'adultità, avemu da l'ilusione fantastica induve devanu esse - in a zitella. E criendu una famiglia, guidata da a cunniscenza di a psiculoghja maschile è femina, sapianu chì pardunaranu è dumandate u pirdunu, per circà un cumprumissu è truvà u cumprintà. Questu hè u stradellu di una storia sàvia è u amicu maturu. Allura, dunni cumincià à fà relazioni, cusì ch'elli sò fortesi è per a vita?

Fècenu custruiti è custruiti in fine.

A basa di ogni rilazione - una basa solidissima, chì ghjè dispostu in l'alba di l'amore. E ùn importa ciò chì soe sulla blasfema è unromantica, ma l'amore mi piace u calculu stretta. In questu, cum'è in a custruzione di casi, ci devi esse un pianu chjaru, disinni e bocelli. Hè assai arroganti per crede chì a cosa principale in amore sò sensu, tuttu u vostru serà aghjuntu. Serà attaccatu, ma solu s'ellu serà à ciò chì. È ùn hè micca solu di a materia. Tandu hè strincitu ancu se u fundamentu di l'amore hè u rispettu di e lege di u mondu internu di una persona, chì confessa confiantamente, è u desideriu di ùn mancunu l'ordine, ma per accunsente a cooperazione benefiziosa mutuali. Sì, sì! Kooperazzjoni! Perchè l'amuri hè u travagliu. Pesante, ma assai piacevuli è fruttìvule. Di sicuru, i paroli "cuntrattu", "benefiziu", "cooperazione" tagliate l'armati d'amanti. Ma senza elli, in tuttu, si l'aiutu hè di custruisce relazioni longu è felici. E quali custruttori di l'amici parenti inculpati? Questu hè bellu, nuddu! I constructori drunken sò i constructori periculosi. I amate ùn pensanu micca nantu à a fundazione di a so casa, sottu strutturà e cumunicazioni. Sò, nantu à un sentimentu debbule, mischjà mudelli di concetta da esperimenti è contatti di fata, votoni in l'amore eternu è promessi di leali di cignali. È quandu un sensu fràffili ùn pò stà sopra una tale carica, sò assai surprised: perchè u fogliu i muri? Cercu i culpèvuli. È i citatini sò culpèvule, è i dui in u stessu tempu. Cusì, prima di cumincià a creazione di una famiglia, pigliate u prublema per finisce u "institutu di famiglia".

Cumu principià a cumminzioni di relazioni?