L'Envy: un incintu di riescita o un assassinu di gioia?

I paisani circunvicini, cum'è i peri di a Terra, sò pulari, è per quessa l'opinioni di tuttu ciò chì succede è l'esistenti sò diametricamenti opposti.
Pigliate, per esempiu, un fenominu cum'è l'envezza. Sì senza recitarà l'aiutu di Wikipedia o Google, tutti daranu una definizione inconfundibile di questu cuncettu, inoltre - assicuratevi tutti facanu a vita. Intendi pruvà à dilli, quale hè veru invezza: l'stimulu di u successu o l'assassinu di gioia?



Induva chì a "lega" creci in viulazione?

Strangamente abbastanza, ma l'invidia hè una natura emulazione chjattiva, chì hè, essendu in un statu di felicità relativa è satisfaczione cù a vita, hè difficiule di furzà per esse invidia, ancu s'ellu hè pussibile. Ma esse in sentimenti frustrati, è mentre chì cuntene qualcosa chì ùn avete micca, u sensu di pressa forte in un locu in a prufundità di a vostra anima hè casi impossible di evitari.

Quellu chì hà dettu qualcosa à qualcunu, ma quellu chì hè ghjocu senza esse. Ogni matina, una zitella cù u capelli rive ùn l'envidie chjamati cù quale sò diritti è obedienti. Standing at a stop in anticipation of transport public, tutti sò envidichi di caraviani chì passanu. L'invidiusa di a zitella "pyshki" à a zitella "finita" hè inevitabbile. Ancu brunettes tendinu à esse ghjilosi di ludi, è vice versa. Forsi ùn pudete micca chjamà qualchissia chì almenu una volta in a so vita ùn l'invietera, solu chì u zitellu, ma stu fattu ùn hè micca statu investigatu à u livellu scientificu.

Ùn hè micca un vicu, solu qualchissia persone envidia più è più freti à l'altri. Qualchissia hè cusì cusì sucietissima à u "sapuri passatu", chì ùn hè più capaci di a so ocultarè cun capacità d'accusazione senzilla, è ponu esse impossibile è tremendu displegate di cumunicà cù questa persona. Qualchidunu pòbbenu finghjerà, presentendu l'invidia sottu u guise di più sentimenti amatori. Ùn hè micca un segretu per qualsu qualcosa chì inveci ùn hè micca appruvata da a società. L'invidia hè ancu cunzignatu, ma rializò tutti i fichi: "E invidisce" è "invidie - malu" hè più difficiuli per ellu viaghjà, è in una lotta constante cun ellu stessu.

I sintimi di "grippe pressu"

Comu si cunnosce da u cursu di a fisica di a scola, "nunda hè stata natu in un locu è ùn vai micca in nunda, senza ragiuni". Eccu, l'envezza ùn hè micca nascita da u munnu, ma hè causatu da quarchi cosa a quale ci hè interessu. Se dopu una cunversazione cù quellu chì hà aghjunatu u vostru umore per senza ragione apparente, era tristi, dumande filusòficu in pruspirazioni, ùn sò notte scarsi annantu à a vostra voce - beni, oliu, inveci! Ricumpendemu à calmà, piglià cun tèmpiu, trattà cun a causa è u sughjettu di l'ànima, è più impurtanti - per capiscenu a manera di ottene questu. I riflectioni è u sviluppu strategicu suscitarà l'umore, postu chì stu prucessu si pò esse realizatu da quella parte di u core chì hè rispunzabili d'emozioni pusitivi.

"Toad-chameleon"

Un ghjornu siddu suggeria l'idea di invezza di colore cù parechji culori, chjamemu i biancu è u biancu. A tali classificazione, per esse onesta, hè più ch'è incorrecte. Còntre u spectru di culori bianchi à u neru, si pò vede chì un nùmmulu infinitu di toni, semitonni è sfumature stà in u marche. Perchè ùn puderemu micca pruvà tene o rossa? Quì in i libri spessu scrive: "turned yellow in envy" è "turned green with anger" - questu, in u vostru parè, solu un dispositu artisticu?

Ogni emozioni sò culori brillanti, di a nostra a nostra vita cunsiste è ùn avemu micca dettu l'ogetti cù l'avanti monocromà "biancu è biancu". Hè trita è boring.

Creà a vostra motivazione graduazione di fiertà. Per esempiu, sè vo avete inghjulatu "in biancu" - pigliate com'è un endorsione, elogio, è pudete sentate cum'è un ideale per imitazione ancu per un secunimu (ma micca più). L'envejita russa pò esse un stimulus per a realizazione è promptità di loghini, vittori è a ricerca per novi pichi. Yellow - à u cuntrariu, falla chjaru chì, cù tuttu u successu è a fortuna nant'à un locu, sò assai erucelli - in certi oghji duvete questu invevule. Ogni vulemu vede a situazione diferentamente, senti e persone di rrespondenu à e so emozioni.

Per quarchi ghjente hè inveci chì porta à una perfeczione cuntinua. Hanu e novi scopi, aspirazioni è interessi. U minimu di malice - u massimu di l'azzioni - u massimu di successu. Quandu dicenu: "Vi vede l'aiutu - ùn aghju micca vede nessun obstaculiseru".

In u stessu, l'invidie pò devour una persona, ùn hè micca stata capaci di raligrarà à u successu di un vicinu, chì hè quì à esse, ancu un megliu amicu. "Toad" cum'è s'ellu fate liberà un velu chì si distruggeru l'anima, poison in tuttu u corpu, priva a pace è l'umore.

"L'invidia hè malu, ma se ùn ci hè nunda per esse ghjilosu di - anchi agisce" . Live in modu chì ùn ci hè nimu u tempu è energia per invià nimu, fate tuttu in u vostru putere di invià.