Cù u tempu pruvucarà a scurdari un omu

È ricurdativi di manera chì tutti principiavanu ...

A prima reune. Ghjè inescuvale, quandu a prima volta si ncontranu un visu cù un strangeru è avete a mia, hè Mia. I pinsamenti chì flàtene in a testa sò cusì cunfunditi chì vi scurdate di tuttu è chì solu i sentimenti sò stati, quessi sensibuli inesessuali quandu ùn senti micca nunda, solu a voce - A so voce, ùn pudete micca vedutu nunda, fate quì - U so sguardi. Quì vene nantu à l'internu di sicuru è di siccà tuttu ...

Un vechju parco, un sonoru di saxofoniu, è circundarete in un ballu lento. Tuttu si silenziu intornu, pare chì a natura stessu hè stata cungiata per un mumentu, per ùn ùn disturbassi micca, u vostru ballu d'aire, u volu di dui amanti di coralli, per ùn teme micca u vostru sentimentu. È solu tù è a melodia di u szophone, chì puderia esse più bella?

Passate i ghjorni, l'ora di a semaine, ùn ne micca passà - mosca da. E tu sapete, I LOVE. Avete capitu chì ùn ci hè nimu quì vicinu à voi cà à vive, è ancu ùn pudere micca respira senza ellu. Vogliu chì ellu sempre esse circundate - parlante, sughjettu, ghjicuchi, incisi per una manera infantil. E mai, mai andà in nudda parte. E cumu aspettazione hè aspettazione per riunioni. À esperanza di una telefonetta, un minutu dopu aghju colpu. Intende adurdau cun un pensamentu è esce cun ella - "E". Paria chì a felicità serà eterna.

Ma ogni cosa sempre finisci, a felicità ùn pò micca durà un seculu.

U trillu di una chjama chì era intesa in mezu di a notte, cum'è un rolu in un conte di fata nantu à Cinderella, mette un punteddu fatale nantu à u miraculu.

"Senteraghju, Kid, aghju bisognu à fighjà urgente. Un tour di cummerciale hè statu furmatu. Ma ùn aghju ritruvatu in prestu, definisce ne definitivamente. Sì u principale chì aspetta!

E l'uri, simane, ghjorni ùn volenu più, si stinniu, si stinni stanu in tedious waiting, stancianu per chì u secondu pare avviate in un annu è un ghjornu in un seculu. Chì puderia esse agagliatu quandu ùn hè micca vicinu? E quantu deve esse scuntentu un omu?

E quantu? ...

Viu trà una spluta è un corpu. Perchè ùn sapia micca cumu fà campà diferentamente - hè un omu. Un omu chì porta guardoni, guardendu u nostru sonnu è u restu. Mentri in u mondu, l'ingiustizia è i pardoni inhumani barbusi anu mutu di ghjenti - deve esse esse, induve hè dura è veramente perikulu - in u palcuscenicu.

E ella? ...

L'aspettativa custanti, a sensazione di una rispinga di alarme, "Cumu hè l'Eghjettu, induve hè ellu, perchè ùn chjamà?". Tuttu stu tempu senza ellu vi vanu entre un sognu è un chjamu, u so chjamatu, ùn vi micca, è esisti, avete averemu è crede, ama è aspittà. Cridenzi assai longu e chjucu, durante ellu ùn avete micca tempu di dicenu ancu una petite parte di ciò chì sente, dicenu nantu à u vostru intrattenimentu abbitatu, nantu à u dulore chì sì stanu perchè ùn hè micca quì. E solu in un sognu - maravigliosu, brillanti è bellu, pudete vedere u vostru carìssimu, caru persone, pigliate un camellu cù ellu in u vechju parco, natanu in un ballu lento à a melodia di u saxofone - tuttu questu solu in un sognu chì hè cunservatu, assai breve, è in a matina ùn hè micca Vogliu esce ...

"Ùn hè micca morta, ellu hà partitu è ​​ùn turnava ..." - i carusi diceranu à a tavula commemorativa.

"Ùn avemu a cririri", li labellunni murmuriu, l'ochji ùn ponu micca vistu da i lacrimi, ma solu una parola à a mo testa, corta quant'è questu fatal shot - "Viuda".

"E chì hè stata di l'amore per mè? "Solu u nome". Unu solu tuttu. Cum'è esse circondatu di e persone, sì sempre senti sana solu. Chì puderia agisce? Hè allora, è cumu pudariu vivu? - Una altra volta andate per dumandà una pregunta. Cumu viaghjà, quandu tuttu u circondu, tutte ciò chì straccianu, ricurdeghja solu di questu, quandu ùn vo ùn vulete vedà nimu, ùn senti micca chì quellu nimu vi voli, è quellu chì hè necessariu di ùn turnà? Scurdà? Pigliate è scurdate i so mani, capelli, vuci è astutu. Ma comu? Cù ccu da piglià u tempu è u sforzu? Induve pudete truvà a risposta à sta quistione? Quale hè dettu risposta bellu chjaramente, chiaru è chiaru, perchè ùn ci hè più u dubiu chì, dopu à questu tempu, tutti seranu esse scurdati, i ricordi si spiccà, è cun elli, è tutti i sentenzi stanu.

Turnemu à poeti, à queste curati è cunnosci di l'animi umani. Chì pò dicenu à una sola ànima chì hè in opera cum'è un bassa varchicedda in mezzu di un oceano furioso, senza a so secunna mità? Dopu avè lettu è sintinu u mare di poema di geniuses, autori eminenti è auturiti chì ùn anu micca truvatu a risposta, in quale definiscenu claramente i parametri di u tempu. Ùn hè micca in prose. Allora ci hè ancu?

Pudete i scientisti risponde à sta quistione? Circate e truvate e risposti nè per questi dumande. Avemu da dumandà.

Eureka! In u Regnu Unitu, micca tantu tempu hà realizatu un studiu, i risultati di quali amparonu chì per esse scuntentu un omu amatu, una donna hà bisognu di a meza di u tempu chì anu spent together.

Clear and clear? Sì, in più, l'articulu presenta argumenti tali chì facenu un crescenu in a veracità di e parolle. A risposta di a question hè truvata! Truvatu? - Probabilmente sì, perchè per calculà a quantità di u tempu, cù l'aiutu di l'operazione aritmètica simile un zitellu pò ancu. Ma, ùn ci hè unu BUT, in l'articulu, chì descrizanu i risultati di l'studiu di i scientisti anglesi, si dice nantu à l'omi, ancu nantu à l'amare, ma l'omi!