Comu sceglie un donu per u to amatu

Vulete aduprà u vostru omu divertitu? Pensate à preparà una sorpresa? Comu sceglie un donu per u to amatu? Ùn avete micca parechji cunsiglii creatives? U nostru articulu l'aiutà à decisione nantu à u donu, è i nostri idei freschi darà forza à a vostra imaginazione!

Comu sceglie un donu per u to amatu? Questa hè a dumanda chì tormentemu i donni di tutte e mondu. Di sicuru, unu pudendu prisentà un rigalu banal - un bon perfumu, ma hè improbabile chì questa riflessione a vostra attitudina è a sana di sentimenti sperimentati per a seconda mità. Eppuru, u gustu è u culore di l'amichi ùn hè micca, è forsi u vostru amatu l'hà bisognu à un cologne classy.

E se avete digià sempre cologne qualchì volta? Cosa da fà in stu casu? Comu sceglie u regnu bellu di u to sognu? Intendemu di fà un pianu pianu, un sketch, chì, speramu, aiutà à aiutà u prublema di sceglienu un rigalu.

1. Lyubit - ùn piace micca. Avete bisognu di sicuru ciò chì a vostra segunda parte admira, è ciò chì a porta da ellu stessu. Diciaremu ch'ellu ùn pò esse sulitariu o viole, li piaci à jazz, è ùn pò esse micca rap. Tuttu questu in u futuru avarà da esse u regnu bellu. Cusì dicenu, chì tuttu era claramente à u minimu impruvisu, è ùn era micca u pomarochki. Ancu s'è u rigalu hè eccellenti, ùn avete micca sempre pacà in un casu viola.

2. Pruduttori romanticu. Se u ghjovanu hè un tipu di musi-pusi, li piaci à quandu u chjama un gattu è dà un paru di chjamati intimi in ogni ghjornu, in una parolla, se ellu hè romantica, po ssi duvere aspettà cù qualchì bella, romantica rigalu.

Pudemu dinò un esempiu. Pigliate una buttiglia plastica, dicerete 1,5 litri, solu micca da a cerveza (avete bisognu à tutti per creà un ambiente special). Chì sia bianca è cun un bonu schema di disignu.

Cusì cura cù a parti suprana. Dintra l'buttiglia, postu a rosula, fate l'acqua. Pudemu sempre una buttiglia d 'acqua è una rossa sua in u freezer. Sì, sì, era in u locu! Eccu un rigalu è prestu. Hè u tempu di prisentà à u so amatu, dìcenu cù i paroli: "Sò bella quantu quellu chjoppu, prima di riunitevi, ùn pudia micca funditu questu ghjacciu. Vinarè in a mo vita, è tuttu cambiò. Avà l'acqua di a rosula hè annunzia - perchè u funnu è cun ogni unioni di buntà di un grande amore per voi. Kitty, ti vògliu.

Quellu chì ùn piace di tutti questi pruducini, avete aduprà a seconda opzione - per vede cun rigalu per a pratica. Eppo supponi chì hà bisognu à una casella di utensili, un saccu di discu, una furmazioni nova, un ghiaccio, guanti, antifreeze per l'auto! Opzioni à assai, a cume più chjappu. Dopu tuttu, u romanticista si spende da u prisente, syusyu-musu, è u praticu pensa à ogni situazione cù u so core! Ùn avete micca missu, è megliu preparanu uni pochi rigali!

3. Un canneru per un rigalu in u sensu litterale è figurativu di a parolla. In u sensu litttale - hè una buttrega bellu, risultatu, vintu chì dice, o vice versa, una casata rigala in un tinte beige.

Una buttera in sensu figurativu hè di voi. Quandu più intriga u vostru omu, u dulce u so prublema vi pari. Sceglite un vestitu sexy incantevule, vistutu in un vistitu di cunigine - l'unu cù u spechju è curu. Dismant à a ropa sottili irreale - cunsola tù stessu cun u fattu chì hà passatu u preghjunu di a famiglia ùn hè micca accidintali, perchè a lavanderia hè parte di u pianu di preparà un rigalu per una persona estimata. Se vulete jocà di rollu, pudete dinò mudificà in u vestitu di Capicorsu Rossellu o una infermiera. Hè banale, ma travaglia!

Comu pudete vede, avemu bisognu solu imaginazione. In certi casi, pudete salvà assai in un rigalu per un amatu cù a cucina. Questu hè solu una frazzioni di l'ironia, ùn pensate micca sbagliatu! Invechjenu chì vi pudete cumprà un rigalu per sè stessu.

4. Demu un rigalu. Ci hè parechje scelte ancu. Pudete fà in a cumpagnia di famiglia è amichi o solu solu. Quì pudemu dà un solu pezzu di cunsiglii: u modu di prisentà un rigalu dipende à a maiuranza di casi nantu à a situazione, è, sicuru, à l'umore.

Un rigalu per un omu amatu hè un passu impurtante chì deve esse tastata da u tempu, ma da quale noi chì avemu spessu scurdate, e donne. Sorpetevi a siconda mità più spessu.