Miti cumuni nantu à a salute di a donna

Molti nichi, è l'omi anu ricivutu l'educazione sessuale, à sente cunsiglii di amici o di vita in l'experienti persunale, ma micca à i raccordji di medichi è specialisti. Per quessa, assai donne anu avutu parechje judicie sbagliati nantu à i prublemi fundamentali di l'esfera di vita. Avemu amparate di i miti più cumuni.


Myth number 1. Per mezu di u sedentariu, pudete piglià una infezzjoni.

Fattu . Questa ùn hè micca a rialita, perchè i microorganisimu chì pò causà è causanu malatie di una natura intimusa, pò campà allora di l'organu umanu à pocu tempu. Dunque, ancu quand'elli caderanu nantu à u sedenti di sedentà o in u bancu in u spugliataghju, prestu prestu muriru. In l'urina, troppu, perchè ùn sguassate quì sottu u bagnu è quasi impedente. Hè assai più periculate per avè u cuntattu direttu, ancu s'ellu ùn hè micca necessariu d'esse sessu: per esempiu, a gonorrure di orale è l'herpes sò trasmessi cun un petzu, ma abbrucesi cù una persona chì hà sappie, vi farà purtà à scàbia.

Myth number 2. Quandu a ragazza accumincia a diventà sessualmente, hà da regularmente verificà u cancro cervical.

Fattu . Sta pregunta ùn ponu esse risposta senza dubientu. Un ciclu di u cancer hè un teste effittivu è simplice per a presenza di cèl·lula di u cancer in u cervice. Certi experti dicenu chì questa teste si deve esse fattu per ogni donna, cumincendu cù u primu contactu è trè volte à l'annu. Ma più recenti, i ginoculi americani dicenu chì u papillomavirus umanu (un virus chì un swab responde à) ùn pò micca guidà una donna à u cancer, ma sparisce in trè anni. I fundate per a prublema si sorgienu solu se i caghuli chì sò dannichi, sopravivanu è cumincià à sviluppà più. Per quessa, principiendu à i 21 anni, o dopu trè anni dopu a prima affucazione sessuale, a zitella deve esse verificata per raksha uterina.

U mitu número 3. L'usu di contracepzioni di emergenza hè quantità dapoi l'abortu.

Fattu . Questa ùn hè micca rilazioni versu a realtà. L'urigine è u contracepimentu postcoittiu sò metudi per prevene pregnancialità indèitenze chì sò stati dopu a intimità. In casu, l'avversu è i tabbili sò diverse cosi. In l'avutri, u fetu hè sbulicatu da u corpu, è i pillettes ùn puderanu micca impediscenu a fertilizazione. Questu significa chì dopu à a fecundazione è dopu chì u fetu si sviluppa, i pills ùn puderanu aiutà.

Myth number 4. I preparazione per u prugramma di emergenza sò solu dispunibili nantu à prescription e sò assai periculosi per a salute.

Fattu . Tali drogues sò vinduti liberamente, senza prescription. Se parlemu di i so periculi, pudemu dì chì ci sò effetti effetti sekundarji, perchè cuntenenu una gran dose d'hormone. À l'effetti secundarii di l'effettu: viulenza di u ciclu menstruu, nausea, vomitu, sagnante. E se ti piglianu rigulari, da sicuru hè assai preghjudiziu. I sperti chì u guvernu di fàsula ùn deve esse più di una volta in sei mesi.

Myth number 5. Da i pillettes hormonal pudete fatta in grassu.

Fatturare. Pilloli (contracepzioni oral) hè a modu più affidatu di seguità à a gravidenza. Ma stu mètudu hè micca cusì popular. E questu succorsu, perchè e donne sò cunvinti chì hè preghjudiziu è assai forte nantu à a figura. In ogni casu, infatti, sò assai studii chì sò stati cunclusini chì sò solu un mitu. Arcuni participanti in l'esperimentu sò veramente chinu, ma ùn ci hè micca evidenza chì questu hè cunnessu cunnessu cù stablets.

Myth number 6. Inflammazione di a vaġina (vaginitis) pò esse solamente in e donne chì portanu una vita sessione promiscu è abbandunate e reguli di iedene persunale.

Fatti. Lactobacilli sò rapprisentanti di a microflora vagina nurmale, chì secretanu l'acidu lattice chì mantene un ambiente accu in a vagina è impedisce u sviluppu di i microorganismi patogeni. Tandu i antibiotici, cambià u partitu, l'estresse, l'interventu mediu invasivu, cambiantdu a fondu hormonal, chì hè assuciatu cù a gravidanza, a menstruazione o nascita, è parechje altre razze sò micca sempre direttamente diretti in a sfera sessuale, ma ponu disturbanu l'equilibriu di a biocenosi vaginali è purtanu à u sviluppu di una inflammazione infatigiosa.

U mitu número 7. I più ghjovani ùn ponu micca utilizà contraceptivi intrauterini.

Fattu . I medichi anticucciutorii di l'Intrauterine sò i loidi, paraplues e spirali chì ponenu a vagmata per impediscenu a gravidenza per 10-12 anni. Ci hè un tempu quandu i medichi dicenu chì e ghjovani puderianu aumentà u risicu di inflamazioni pelvica, ma i ginèculi americani dicenu chì such aids son absoluta inutilità per una categurione di età.

Myth number 8. I preparazione chì contientanu iodu ùn deve micca appiicatu à i membranzi nanosiamichi.

Fattu . U sustanza attiva di Betadine, iodine polyvinylpyrrolidone - hè una molécula complexa complechosa chì ùn hà nunda in cumuni (in più di l'atomi iodu) cù a tintura di iodu annantu à l'alcohol. Betadin in no way can prevent regeneration, quasi ùn hà micca un effettu sistemariu. Atomiyodya abbandunà a molècula cun u tempu, cusì, più longa è più stabilita a cuncintrazione terapèutica di a droga in a cavità vaginal è a naslizistoy. Se a preparazione ùn hà alcolu alcolu è altri cumpunenti irritanti, hè tutta sana è còmera.

Myth number 9. À u primu attu sessu hè impedente di stà incinta.

Fattu. Se l'avete vistu da u puntu fisiulogicu, in a prima intimità ùn ci hè nunda parolle. Per quessa, una zitella ponnu geganti cù u primu attu è di tutti l'altri attuale. Anzi u cuntrollu, e statìstichi dimustranu chì un impastu micca planificatu in a maiò parte di casi si trova durante u primu mesi dopu a inizione di una vita intima.

Myth number 10. Drogini chì sò intinziunati per u trattamentu di malati infizziosi, ùn dà micca un sviluppu normale di a microflora è affettanu negativamente u sviluppu di u zitellu durante a gravidanza.

Fattu . Ci sò e drogu chì sustene l'ambientu àvutu di a secrezione vaginal, favurèvule per u sviluppu di lactobacilli è elimina a disbiosi, chì hè a causa primitiva di a vaginosis bacterial. Cù u sustegnu di una bona microflora, una donna ricuperava assai più veloce, ancu s'ellu hè infettatu cù infezione mixte o crònica, ci sò ancu infiziosi specifichi. Inoltre, dichdi drogu pò esse usatu ancu à u principiu di u gravidenza, quandu quasi tutti i droga sò contraindicati.

Myth number 11. Douching hè micca innocu.

Fattu . Ùn avete bisognu di cunvince chì a siringa hè un prucessu obligatoriu per a higiene femine. Spessu, quandu una donna stissa sebenaznachaet syringing, ci hè un lavatu di a micro floricultura. Inoltre, pudete causà disbarcteriosis è tartimentu. Inoltre, a jeringa reduce a resistenza necessaria di a flora à u vaginariu à l'accionamentu di i microbichi chì sò dannusi. I scientisti americani realizanu studii chì amparonu chì e siringi aumentanu u risicu di l'infezzione è u sviluppu di a inflammazioni trè volte. Tuttu chistu hè duvuta à u fattu chì douche cambiassi l'acidità di a vagina, allora chì libera u passaghju di i microchi patogeni, chì à longu u canali di u canali di cervicanu inserisci in a cavità, i ovari sò i tubi uterini.

Myth number 12. In tuttu u menes ùn pò micca imbarcarà.

Fattu . Questu hè micca veru di a verità. A chance per incinta in a menstruazione hè, anche si ferma. Hè sopratuttu chì incontra à e donne incù longa è numerosa. In ocasioni a so assignazione dura finu à u principiu di l'ovulation, è questu hè u periodu quandu pudete cuncepisce probabilmente. Inoltre, in u corpu di una donna l'esperma vive più di 72 ori. Questu significa chì a cuncepzione succorsa digià quandu u periodu menstruali finisci, è per quessa, l'attesta sessuale hè assicurà micca necessariu.