Cume a bracciarii bellezza in casa

Oghjettini di ogni donna hè un ughjettu speziale di u so orgogliu. In ogni casu, ogni ghjocu ùn sapi manera di vèllanu bè in casu di contaminazione. Esperemu chì questu articulu serà assai utile quandu avete una pregunta, cumu si pulisce a ghjillanga in casa.
I prudutti di u doru.
A manera più faciule hè di mette in pruduttori in una soluzione di perossu di l'idrogenu è un detergente pulveru. Per 30 minuti, a dicurazioni acquistà u apparenza radiale originale. Pudete mette in acqua bassa è savurosu è bè cù un piacè di cera di dente. In particulare i posti vicinu à i pruritori.

I catene è i braccialetti sò solu struvati cù mani soapie. Pudete ancu mette in una buttiglia cù solu solu solu è imbricà ligeramente finu à ch'ella sera.

Dopu qualcunu di i prucessi supra, hè necessariu di rinà rinchjianu l'ornamenti cù acqua corrente calma è secca cù una siccatura. Hè un pezzu, aghjustatu sicuru chì ùn ci hè nè acqua. A primavera in un tali miccanicu di u metalu negru è ponu vintu.

Sì un pruduttu cù pedichi preziosi, hè bisognu di caccià a contaminazione trà a petra è u quadru cun un sbattulu di cuttuni o un sapienti di sapori di sabbia cù tralcieri aromi. U ramu pò esse umidità in cologne, glicerina o una misura di magnesia è ammonia. Ùn aduprate micca ognitantu scurti, perchè ponu danari à a petra.

Dopu à i prucessi fatti, piglià un pezzu di flanela o suede in leggerie è u polu di u ghjuvellu rifinitu.

Sì i prudutti sò coperto cù rhodium (biancu noble).
Rodiu hè un metu stabilimentu chimicu, ma di u tempu hà presu aduprà. Per quessa, per lavè l'ghjente cun belli, hà bisognu di utilizà un drago brando.

Dopu lavatu a zucchinaria, sceglite per lavandà solu. Questu hè assai impurtante. Sì a superficia segui mussu - hà da avè un effettu perchè nantu à u metale.

Ornamenti di a plata.
Se una plaquette scura figura nantu à l'argentu, pusendu per un pezzu in acqua dissidante cù l'aghjunzione di ammonia (1 settita per 1 litru d'acqua). Pudete risturà u purpurinu di i ghjuvelli nantu à 2-3 ore à l'acqua cù patate scomulate.

Un mètudu cumuni di pulitizzà un colore di dente cù sapunie o di denti. Per rinfurzà l'ornamenti d'argentu cù una petra, u vetru hè pussibile, lavavvi in ​​una soda solu (50 ° in 1 ° calda d'acqua).

Pruttu cù inserti di l'esamillu hè pulitu di u pappu di dentiu cù l'aghjunzione di un pochi gocci d 'ammonia. In ogni casu, questu contraindicazione hè in i prudutti d'argentu cù tinta negra. Qualchese prucessu di purificazione hè cumpletu, lavare l'adduzioni cù l'acqua è siccà cun una bagnera pani.

Bisogni cun piedi preziosi.
I sidici di ghjuvelli cù inseriti di petri sò deve ricordati chì assai di elli cancianu u so culore da l'effetti di a lumera è a rapidità cambiamenti di temperatura. Hè perchè a ghjergera hè stata guardata in caskete o castagni speciali.

I metudi per pusterità di pedicure sò dipendenu da a so durazza.
Pedichi prezzici cù un coefficient de dureza di 5 è esse rubini, beryl, emerald, diamanti, quartz, topazi, sapphire, aquamarine è certi altri. Prodotti cù sti zuccadori sò puliti in una suluzione di alcuna pagliiata di lavà cun un sbagliu. U pruduttu pò esse rinfurzata in acqua distillata.

Sì i vostri ornamenti cù turchese, opale, apatite, girasole, malachita, moonstone, è ancu ambra, perli è coralli, si deve esse lavati di u listessu modu, ma solu in acqua di savonu. Ùn aduprate poluie è pastes quandu si limpighja pietre in casa. I so granci puderanu dannu a superficia di a petra, chì abbanduneti i scorci.

Julia Sobolevskaya , speciali per u situ