Tatyana Navka hà cuntatu di a citadinanza americana

A vita di Tatyana Navka l'annu passatu hè sottu a prestu attenzioni di a stampa. Utten Internet sò discutite cù interesse micca solu l'ultime nutizie nantu à a vita di u patruni di figura, ma ancu dinò parechji rumori chì anu passatu à parechji anni.

Unu tempu, l'informazioni era appressu chì Tatyana Navka avia citatinanza americana. Forsi, tali cunversazioni foru causati da u fattu chì in a meza 90's, a sportista era di viva in l'USA per un pezzu di tempu.

Navka sottu u cuntrattu vinni per l'America in 1992 dopu à u so coach. À quellu tempu, per l'atleti giovani russi, u latinu americanu attribuitu un campo liberu per a furmazione, un'agricultura libbira. Per fà guadagnà cinque dolari in una ora, Navka avia a cammara di erbaccia è lavò i pavimenti. In ogni casu, u futuru campiuni hè statu sempri cunvinta ch'eddu cumerciarà u successu successu, parlendu per u so paese.

Cumpettu Dmitry Peskov hà dettu chì ùn hà mai pensatu di scrive documents per uttene citatinuità americana:
... i persone chì scrivanu nantu à a mo citadinanza americana, babbuamente ghjattu. Qualse elli vanu à PR in questa storia - hanu da parlà micca di qualcosa, o sò pagati per esse articuli è posti.