Cume facenu prima chì u zitellu ùn perdi micca a so dignità?

Parechji donne anu un problema cum'è servitù. Quandu amanu un omu più di vita, cumenciani à turnà in esclaves, accunsentendu à tuttu. E cum'è sapete, se permettenu una persone di tuttu, eddu eventualmente ellu aduprà l'usu o ùn hè micca solu interessatu à a so mezza. Perchè sempre, duvete esse sempre capaci di mantene a vostra dignità, ma cumu per fà, si l'amessi più di vita?


Unjustificà

Ogni omu pò agisce sbagliatu è com'è sbagli. È u vostru amatori ùn hè micca escepzione. Dunque, voi chì avete fattu u sbagliu, ùn hè micca ghjustificatu in i vostri ochji è in l'ochji di l'altri. Ricurdate chì avete ogni dirittu di esse espresu a vostra opinion. Di sicuru, ùn significa micca chì in ogni occasione hè necessariu di scorri finaratu un scandalu per un omu è "hà vistu". Ma pudete micca vutallu un ochju à tutti i so punzonate. In particulare, s'ellu si tratta direttamente nantu à u vostru autoestimu è di dignità. Sì u zitellu hè vassosorbil, ùn anu a paura di puntà. Una persona normale amante sempre penserà di a so azzione. Ma s'ellu principia a resentà, accusate di tutti i peccati di u mondu è fècenu culpèvule, pensate à quantu un omu li ti piace. U fattu hè chì un omu amatu ùn mai permettà di umiliazione è insultà un amatu, sia micca solu una donna amata. Allora, invece di truvà scusi per i so scatudi di ciobba, cun tranquillamente è cunfidenza dìcinu chì ellu hà sbagliatu è di sicuru devi esse solu a situazione, postu chì sta sviluppazione di l'evizziunità vi cunvene per sempre.

Ùn insulte tù stessu

Sì una donna hà permessu di un omu chjamà, ag anu più, hà vultatu à a so mamma, è palesa immediata da a dignità in l'ochji. Certu, ci sò situazione chì avemu fattu u mali, è u zitellu palesa in u so core: "Eppuru hè stupidu". Ma questu passava raramenti in questu tempu, avete bisogna chì capisce assai chì si trovanu assai seriu. Sì l'omu permette di parlà in a vostra direzzione ufficiale cù regularità spaventure, avete da impedisce immediatamente. Dientale chì ùn avete micca esse à esse cose e si ùn ùn manca, tandu avete da parte. Ine valenu assicuratevi per questi sò quì parolle solu. Tali paroli sò assai fessi è offesi. Sò humiliate micca solu per voi, ma ancu u chjamaru stessu, cum'è un oliatu nurmale si cunserveghja sottu a so dignità per offensione di e donne. È per quessa, quandu u vostru omu hè un bramante, deverete stabilì immediatamente e vostre regule è fretta stu trattamentu cun voi. Inutile, ellu vi trattassi comu un pudutu è assume chì sì un omu chì hè più bassu chì ellu.

Sentances

Tanti rami custattanu constantemente in tutti i prublemi chì pò esse ghjustificati trà elli è u ghjovanu. Dopu qualchissimu scandalu, truvammi l'omu una scusa, è si mittite à "spende à una curone" è cunvince chì anu più chjucu è sò culpè di tuttu. Per via di questa fiducia, e donne a disculuzioni per l'omi è soffre u sensu di culpabilita. Stu cumpurtamentu distrughja immediatamente u vostru sensu di dignità nantu à a ràdica. Per quessa, se ci sò scandali è disputa, pruvate à circà a situazione adatta. Se ti piace è apprezzà una persona, ùn pò esse micca cusì chì u duverebbe ellu in ogni modu. À un minimu, tutti duvete esse culpèvule per u prublema, è pò ancu esse chì u vostru tipu hè stata incorrechamente ricivutu. Per quessa, se u sensu è sapete chì ellu hè culpè, stà mantene nantu à u vostru propiu. U vostru omu hà bisognu chì u so amatu hà l'elaburazione è u rispettu per ellu stessu. Dunque, ùn hè micca da esse arrastbe constantemente a pisu di a culpabilia è di tramuntana davanti ad ellu. Ricurdate chì e accusatori constanti di sè stessu in tutti i peccati di l'omi nurmali irritate è causanu disgustatu, è quelli chì amate l'usu di l'altri - u sensu di pussidimentu è u desideriu di distruisce in a vostra esencia è veramente un servitore. Perchè, se ùn vulete micca perde u vostru sensu di valore stessu, sapete sempre cumu di difendà a vostra opinion è ùn turnà à a cunciliazioni finu à chì l'omu ricunnosce i so sbagli.

Complexe

Spessu, i donne pò principià a perdiri un sensu di dignità prima à l'omi causa di i so cumplicati. Spécialmente, se a zitella pensa chì u so zitellu hè chjucu è bellu, è ghjè una donna sottopasso, è e donne anu dettu chì ùn anu micca degnu di u muzhchin. Per un paese di rispittàle, ùn mai esportanu in una manera sìmuli. Ancu s'ellu hà iniziatu chì ellu vi cunvince, à a fine, avete da esse trascuratatu. U fattu hè chì l'omi amaru e donne chì sò cunfidendu propii. Ricurdativi di una cosa: se ellu hè un swami, vede in voi bè bellezza è amori, è assai più. È cusì slandering yourself, avete umiliatu è umiliate. Ogni vulissi aviri u megliu per elli. È se ùn avete micca cunsideratu cum'è un such, perchè chì u mo amicu seri preoccupatu? Ricurdativi eccu sempre, è in ogni casu, ùn principià nanzu ogni ghjornu parlendu quantu aggradèvuli sò chì ellu hà cunnisciutu à ellu. Pudete esse aghjustate per l'amori, cura, amori, ma in micca modu per u fattu chì hà scuntatu u difettu è a tullivata à u collu, ma turnate cum'è dichjarà.

Change and parting

E, finarmenti, si vinarà di ricordu di u pessimu, ma l'avvenimentu bastatu in a vita di a coppula: tradimentu è parting. Se u vostru omi hà cambiatu o decide di parte cun voi, avete da fà u vostru megliu per a priservà a vostra dignità, nunda ciò chì hè difficili. Dunque, in ogni casu, pruvate micca di u ritornu è ùn prumettenu micca chì vi pirduna tuttu, se solu era vicinu. Questu hè questu questu chì una donna pò fà. Allora ella literally tramples herself. Quantu ùn avete micca piace, sì un omu hà parechje amassi, ùn avete micca nisun manera di pruvate à mantene è da u back. Inutili, tali tentattivi sò trasformate in imponente, pleating and humiliation. Ricurdativi chì u mari di SMS è chjama in a nuttata di quattru etenni cù cunfessi di amuri ùn mai cunverà i sensi di l'omi. Allora pudete cunvince chì ùn sia una criatura invalyata chì pò esse footballed è spedizione, ma a so rinviata. Sì, dopu à a to umiliazione, u zitellu retourà, ellu vi trattà cum'è sè stata u so servitore à u ghjornu. Perchè, se vulete mantene un sensu di valore nanzu di un omu - liberate cù a testa in altru altu quandu ùn avete micca da pruvà torna. Ancu s'ellu fessi, in ogni casu, anu ancu esse una donna vera, micca una vulgarisore.