Critica - quantu hè questu cunnessu?

Ti piace à esse criticatu? A cunclusione hè evidente: "Curnutu, nò!" - A maiò parte di noi rispose. In verità, chì hè bonu in critica? Stà l'autoestimu. A riescita hè inevitabbile ... Eh, critica ... cumu trattà?

Ma pensemu, chì hè sbagliatu cù critichi? È sempre negativu? Hè periculatu o, per contru, aiuta in sè stà per migliurà quarchi cosa, curreva? Cumu pudemu ognuna di noi virimighjà di a critica? Cumu trattamentu bè cù i so varii spezie?

Paraphrasing l'hépò hélicu Tom Hanks in u filmu "Forrest Gump", a critica hè diversu. Hè saputo chì ci hè critica è critica. A principalità diffarenza trà i cuncetta hè dinò cusì. A critica, vestitu in una forma objettiva, hè ancu inizialmente orientatu versu e situazioni cambiante in generale o certi traits umani per u megliu. Cusì, u criticu hè più o menu in l'umore per u pusitivu - è hè difficiule di disaccordiu cun questu.

Cunteni la capu struitu à tracciate un documentu o, dicendu, un rapportu. Avete travagliatu duru nantu à a so cumpagnia di parechji ghjorni è reparti u papieru nantu à u tempu, mentre chì restu bellu cuntentu. Ma u capu, avè studiatu u travagliu liberatu da voi, disunillatu, chì dici, "per l'osse", è cumu per trattà sta situazione?

Sicura chì a critica hè una cosa prumetta, ùn ci hè dubbitu. E se averete micca quì micca cum'è una mera "giurisdizione", ma cum'è una acquistazione di retrovisu: ma ora sia ciò chì hè turnata "esaminatu", è chì cosa duvete bisognu di travaglià, chì deve bisognu d'accettà A prussima volta? Dunque, unu diventà u patrone di "sapè segreto", à quale ùn avete micca ghjuntu senza assiste prestu.

A critica hè "arti per l'arti". U so scopu principalu hè critica com'è tali. Criticized - in questu casu, solu un mira, un tipu d'uttene per aghjustà "skill". Allora pudete avete u dirittu di saltà stanzi imparziali nantu à sè stessu, o ancu daraghju alcuna resistenza à u vostru avversu.

Allora u sensu di ricanuscià questi 2 conceptu - duie in cuntenutu è forma - è trattate in a manera chì si meritanu.

Pudete ancu vede u prublema da un altru angulu - se ti vede da u puntu di vista di a spidizioni di una percepzione distinta di ciò chì avemu intesu d'altri. Sembra que hè geniale esse à sente è sente u restu di u populu, piglià u "granu racione" di tuttu ciò chì hè statu dichjaratu è aduprà per u scopu di l'autore millenamentu. Per d 'altra banda, unu deve esse pussutu "filtrà" i rifletti di i paroli chì ciuriscenu, piglià in contattitu l'individualisimu di a percepzioni di u mondu per ogni unu di noi, l'permissibile opinione erronee di a seconda persona, l'impidenza di l'educazione, a credenze, attitudini, etc. è simili.

In altre parolle, critica, cum'è a maiò parte di i fenomeni in a nostra vita, hè ambigua è multifocalizata. Hè un grandi putenziali, chì hà capaci di dà una un'uccasioni bisogna di cultivà, sviluppà, alcuni u nivellu più altu di prufissiunalismu o una nova volta di relazioni stretti. À u listessu tempu, a critica s'ammuccieghja in u stessu è parechje periculi per ogni persona - da l'apparizione di resinzione versu u compleitu di inferiorità attuale, da a perdita di l'efficace à l'abbandunatu assulutu di un casu inghjistru, cusì hè necessariu di trattatu bellu. Apparevamu, ci vole trattatu cun cura è cura. È tandu i critichi stessi è i critichi avè rintu una certa tecnica di salvezza in a cumunicazione, chì hè un prucessu intensivu di travagliu chì deve esse maestru.