Chì hè l'apatia è cumu per esse da stu statu?

Se ti tira a canzona per "no-che-ho-ho, ùn aghju micca" nota di capricciità, ùn avemu micca avutu una principessa, ma un vivu esempiu di una zitella in un statu d'apatia. I noi, i donne di u XXI seculu, si lamenta di questa condicione quasi cummende quantu ci hà pricatu cun affirmazioni: "Sò depressu!" Ma sapemu chì si detti? Perchè vene in sùbitu, da quì, d'avà, quarchi pocu in un locu chjapu, u desideriu di divirtirisce a vita, sparisce è quantu stu sensu ritornu? Da l'esternu, hè ancu annulsu. Ella vive una virginità - sana, attrattiva, hàbila, vai à travaglià è visiti cù u so sposu, cumunicà cù l'amichi, pò permette di qualunque sensu divertimentu, ma à u listessu tempu ella dice: "Ùn vogliu micca qualcosa". Ella ùn vole micca di manghjà u cicculata précision, ùn vole micca di passà à una festa nova è volse à Paris à a muntagna - ancu. È ùn hè micca un caprice. Or, dicerete, vi vede com'è un amicu, sempre cun temerari speciatu à vedende l'apparenza, di colpu si metti à u vistimentu di u primu chjappà di u closet, eseguiu nantu à i tacchi è lavbe a so testa in i tempi. E si cumportanu micca cusì à u fattu di a lotta per a ugualità di i sessi. A strada, ùn avete micca avete succedutu stu modu?

Hè divintatu senza sentenzi
A parolla chjave in a descrizzione di l'apatia hè "indiferenza". Unu di i primi signali hè a frasa "Ùn aghju micca" è u sensu chì ùn importa micca. E in l'esfera unni a vita stessa fiava. Quandu a question: "Chì duverevete esse un bistecche jugoso o un piacè di eclair?" Diciaraghju: "Ben, dà un steak". Ma micca perchè vo vulete chjudaranu o ùn pudete micca tolerà dolce, ma per chì avete sceglie micca di sceglie quarchi cosa, più ricurdate - per mantene a vita hè necessariu alimentariu. Parrannu in patti psicologichi, una persona cù indifferenza si riferisce à ciò chì succede à ellu: per ellu ùn ci hè micca grande diferenza entre avvenimenti chì causanu alegria è satisfaczione, è quelli chì causanu u soffrenu è u dulore. L'apatia hè l'assenza di sentenzi. Ùn deve esse confittati cù abulia - una violazione di l'esfera volte, quandu ùn si vulete micca fà nunda. Dà indiferenza à l'inattività pruvucarà assai. A persona in l'apatia persenta à travaglià, per andà in un locu cù l'amici, di guidà a so vita solitaria - per ineranza, senza sensu u so gustu. Chì passò à u cine, affinch'ellu si pusava à casa, chì a vulintà, chì era stata capu ...

U diagnosticu di "apatia" in sè stessu ùn esiste micca. In u sensu clinicu - hè prubabilmente sviluppatu tutta indiferenza, quandu ùn capisce micca una parte di a vita in un certu periudu, ma tutte (vita) in tuttu. Ma per questu ci hè bisognu di prublemi di seri (malatie): depressione, schizofrenia, dannu di u circondu biulogicu - in questu stampa, una mancanza di senture ùn hè solu unu di i sintomi. Allora u sughjettu hè culpita in un prublema cù u so duttore assistente. Vulemu parlarvi di qualcosa cosa. L'apatia pò manifestà cum'è fenomenu "locu" in a vita umana, un mecanismu chì hè inclusu n certu situatu simili. Per esempiu, u seguitu.

Eċċessi di sentimenti
Per sentu hè cusì cum'è energia cunsumu di fà una cosa. E l'esperimenti (ùn hè micca impurtante, pisanti, cunnessi cù a perdita o dulore o piacevuli è felice) pò volte oghje. Allora l'ingénu inginue decide: "Tutti, bustu!" E cum'è un computer, entra in un modu di salvezza d'energia - ghjusta volte. È in questu ùn hè nunda terrible. In contru, avete a ghjustìzia di restà un pocu. Sì, i sentimenti sò in qualchì volta necessitanu restu.

Esercitu di attività
Sì dite una natura addiculata, fateci da ottene u scopu per tutte l'ostaculi è i spine - hè a vostra maldi. O quì hè un altru tipu - respetuosu è incaricu, chì travaglia senza cura è ùn restanu di restu à u rimuziu tuttu è un pocu da quì sopra. In questi casi, l'heroina ghjacia à aspittà per a fatica - sia fatta fisica è emotiva. Allora hè stata obligata di farfantarìi supra u sacchimentu, ùn fà nunda è ùn sènenu nunda, perchè e forze ùn ne anu più nunda, fughjenu à rializà, à ghjunghje è di sopra. U corpu di novu ponu u sistema nantu à un minimu d'urganizazione per acquistà l'energia per un reinventsu.

Funzione protettiva
Cumpigliemu un esempiu. Andate in una data cun un omu chì piace assai. Ma poi mi dicu à i mo amici chì ùn avete micca cura si chjamava o micca. E u più maravigghiusu hè chì ùn avete micca indubile. U fattu hè chì questu modu ùn pudete micca ghjustificà micca à a realtà, ma à a sonda di l'esperienza negra passata. Sì hè cunnessu cù u fattu chì si senti cusì dulore, periculoso, scary, chì ci hè una tentazione per andà in l'apatia, per pruteggià di l'allegati tortura. U modu, cunforme, unconstructive, è ripiglià per risolse questu solu à u travagliu cù un psicologu.

I cunsequenze di una situazione forte di tensione / traumu / crisa
Hè assulmente impossibile di sentenu, è esse distruttivu in termine d'intensità o qualità d'emozioni. Turning off them, pudete stallà è sguillà. Allora a situazione finisci, ma i sentimi sò stati scambiati. Ci hè necessariu pocu à pocu tempu cumincià à rinviviscia. In ogni casu, hè spessu un sviluppu di l'eventi. U scocu era cusì forte chì era quasi impussibile di principià per avè sentitu - era terribili per l'asporto cù ciò chì vi faciule solu per esse intolerable. E a psique hè protettiva da l'apatia. Sì l'stressi tocca l'isfera limitata di a vita, pudete avvisti a manifestazione di l'indifferenza à questu. Quandu vene à a situazione traumatica di un impattu più global, l'apatia hè pussibule. Quellu chì, in più, cum'è noi avemu digià annunziatu, hè unu di i sindromi di u disordine di l'estressi postraumaticu. Eccu avete bisognu di l'aiutu di un spicializatu è di un certu travagliu psicologicu destinatu à recuperarà a capacità di sentu.

A malatia somatica
Reduced functioning of the body as a whole affects the sensory and emotional sphere in particular - è a so attività, sfortunatamente, hè staffbia. Eccu quì hè listessa apatia.

Quandu ci hè necessariu d'annunzià a campana per ch'ellu ùn chjama micca dopu, a quistione hè indetta. Ma unu deve esse l'alerta com'è l'esfera di a crescita di vita, in quale l'apatia si manifesta. Eccu, per esempiu, in l'esempiu di un omu bonu chì deve chjamà. Quandu l'apatia veramente cumpone una funzione protettiva, cuntinueghja à passà duru a vita, solu turnate sentimenti in una sola parte, in rispettu à una situazioni specifica - "Ùn importa micca avè qualchissia più di più cun ellu". Ma se dopu una data fresca ùn vogliu micca fà nunda in tuttu - cumpresendu à fà, è ùn pudete micca crede in qualcosa di bonu, hè più com'è un state depressiva, ùn hè micca solu è micca tantu di l'apatia.

Comu esce da l'apatia
Allora, avete guardatu da u side, è truvonu signali d'apatia. Avà u vostru travagliu hè di truvà u cuntestu chì hà purtatu è, per esempiu, di cambià. Dì, u casu in u travagliu: hè necessariu di "restaru trattamentu" di reste. Avete vede chì e situazione recurrente ponenu indiffirenza, sèntenu un "pointu" à a sistemichettica - forse bisognu di vultà à un psicologu è di tratta di sta regularità patologica. In ogni casu, hè pussibule chì puderà riesce cun ellu stessu, capiscu per chì avete bisognu di sta apatia. Per fà questu, pruvate à passà un teste chjaru. Sì qualchissioni di sti paroli putissiru pronta è pronunsià da a vostra voce interna, leghjite - ùn hè micca u vostru casu?

"Vivo attiva, chjesa di vita, cumpresiva l'emozioni. Sò felice, ansiosa, anticipazione, ansiosa, triste". Ma hè chì succede, perchè perda a sensibilità, è pare chì a situazione hè impurtante per mè, è ùn importa micca ciò chì falla.

Hè assai prubabilmente, ciò chì succede à voi in u mumentu hè assuciatu cù una sperimentazione negativu in u passatu, quandu a vostra sensibilita pò i fericcile è avete turnatu. Avete bisognu di rimette di a so prughjettu à u presentu, perchè vi pudete campà in tuttu a vostra vita cù tutti l'emozioni assicurante.

"Ùn aghju micca senteri - è micca.
Sì senza elle, a vita hè più faciule è più calmendu. U bonu sonnu, alimentu sana, attività fisica è micca esse tombu à u travagliu - questu hè tuttu chì necessariu. Un capu claru è un pianu chjare d'accion. "

Un grandu pianu! Avete da ripusà. Da esercitiva sensibilita accurately, è forsi, da una attività constante. Allora una ricuperazione successa. E dopu, tornanu à u mondu di l'emozioni - rinnuvatu è pronto per a percive in tutti culori.

"Ùn puderebbe sbaglià di u sensu chì aghju vive in u pilatu automàticu." Sì, sò attivu, successu, aghju una larga scassata di cuntatti, ma ùn aghju nuddu cuntintizza, ma ùn pudemu dì chì mi sentu mali.

Attentu è attentu à u vostru situ emotiu. L'absenza di una attitudine sensible versu ciò chì hè succidendu hè un signu alarmanti, pò esse un passione di a depressione. Forsi, vale u turnà à un spéciale per vultà a vostra vita chì apparteniu è a sentenu cum'è un mondu.