Dipartimentu dopu a cesareu

A menudo, in a cunsultazione di e donne, e donne chì sò imbrunati ripetitumente è chì anu alluratu per a prima volta cù l'aiutu di una cesarianu dicenu chì dopu à quellu, i nascuti ùn anu naturale. Invece, pocu tempu, i medichi medici anu dumandatu à affirmà chì ùn hè micca necessariu per i ripetuti nascuti chì a cesareà hè devota necessaria. E donne chì anu avutu una stanza di cesareana, in parechji casi, prescriva una reutilizazione, ma una grana parte di elle sò capaci di a parturita normale, è questu hè assai più spidotu.

Hè chjaru chì in una quantità di situazione hè pussibile di dari nascita una seconda volta cù l'operazione di una cesareana. In regula, queste sò situazione quandu u stessu contraindicazione à i nascita normi sorge cum'è per a prima volta, quandu hè assuciatu cù e caractère individuale di l'organiziu di a mamma.

Pò esse tali indicazioni cum'è deformazione di l'osse in a pelvis, troppu ristretta à una bacinu è altri deformità. Hè ancu cumuni sò e malatie somatic, per quessa, vicinu vicinu, un distunimentu retinianu, traumu craniocerebrali. S'ellu ci hè una di e malatie, dopu una cesareana secundaria hè più probatu de prescrire. Se u gravidenza sò prolificu, allura u nàscita in una manera naturali pò esse o troppu difficili o ancu impositu senza risicu per i zitelli.

Inoltre, a secca cesarianu in secca pò esse prescritta per a cumplicazioni cum'è a diabetes mellitus o pressione di u sangue. L'indicazione per ellu serà u casu chì quandu, pè a prima volta, a sezzioni cesarianu ùn anu succorsu, allughjendu una cicatrizite inconsistente nantu à l'utru, o ancu altri cumposti. In ogni casu, a so prisenza di una cicata in l'utru ùn hè micca un indicazione per a appuntamentu di una cesareà.

Un altru casu di cesareà pò esse riuriscumendate quandu un riassignamentu si sviluppa menu di 3-4 anni dopu a prima operazione di cesareà, o quandu l'aborti sò realizati trà a prima cesareà è un novu gravidenza, perchè scraped l'utru ponu a ciclu incomplete.

Eppuru chì a secunna cesareanaria hè stata priscrata prima chì hè l'unica manera solu per u partitu ripetutu, infatti, una altra cesareà hè un prucidimentu assai più cumplicatu chì cumandanti a prima cesareà. Prima di tuttu, dopu à a seconda operazione di cesarean, più di a mità di e donne perderanu l'oppurtunità di stà incinta, chì a funzione menstruale hè interruzata. Hè chjaru chì, se una donna chì hè stata tramuta una cesareana dà nascita à un sicrittu di u zitellu in u travagliu naturale, a probabilità di stà persone di stà incinta cun ella hè assai più altu.

Inoltre, realizanu una repetizione cesarean section in parechje casate guida à l'aspettu di cumponimentu cumplicature cum'è ferita di i urètuli, vesje, intestinali. Questi cunfurmazioni sò debite à i cambiamenti in a relazione anatomica di l'organi, chì sò assuciati cù u prucessu adduce chì si trovani in l'area di Catania.

A probabilità di l'occurrence di cumpetite postoperatorii cum'è endometritis, anemia, trombophlebitis di vini pelvichi hè significativamente aumentatu. Inoltre, a secunna cesareana siconda aumenta u risicu di l'ipertoriu ipotunicu chì, in parechji casi, ùn pò micca esse firmatu da l'aiutu di i metudi conservatorii, chì porta à a necessità di sguassà l'utru, chì, sfortunatamente, hè un risultatu abbastanti freti di una secunna cesareà.

Cusì, cum'è a prima cesareana, è ripetuta, si pò esse realizatu quandu hè nutitu per un medico specialista è solu per ragi medichi è ùn hè micca l'scelta di a mamma in prigiò.

Indicazioni per a secunna cesareanaria, chì pò esse cunsideratu assolutu, solu di questi indicazioni chì necessitavanu a prima cesareà, i medichi riferenu à a cicata longitudinale nantu à l'utru, a prevalenza di u tissue connective and non muscular in l'area di u cicatrix uterine, previa in a cicatrizazione di a placenta.

Inoltre, doppu dui (o più) cezariali, i nascita sò in contraindicazione naturali. E, sicuru, se a donna stessa spressione u rifiutu di pieno spontaneu, una cesarianu hè ancu realizatu. Invece, cumu secondu scrittu, a siconda cesareà ùn pò esse cunsiderata cum'è a scelta megliu, per a mamma è u zitellu.