Hè bisognu à esse cù un omu per aiutu di un zitellu?

Hè a vostra rilazione di famiglia assai difficiuli di chjamà a famiglia? Una volta u mondu amatu tutti l'avete più avellu? Ùn pudete micca standu, ma vi vanu cun ellu per aiutu di u zitellu?

Prima di "offensione", calma pesa tutti i prosa è cune di a vigliacosa. Risposta in unequagenu à a vostra dumanda: "Avete bisognu per esse cù un omu per a famiglia di un zitellu?" Ùn avete micca truvatu. Tuttu dipende di a situazione specifica.

Se ti cumincià à piglià à pensà chì vi andà in casa solu perchè u vostru figliolu ci hè quì, primu di tutti, dumandate u vostru quistione: "Perchè vi voi cù questu omu?". Sì, quand'è vo pudete sceglie è, cum'è, tuttu era bella, è, cum'è, ognunu viaghja cum'è questu. E perchè vo vi vanu cum'è tutti l'altri? E quandu avete da esse direttamente felice?

L'opinione di e donne chì anu più vechje di voi, chì "avete bisognu à esse cù un omu per aiutu di un zitellu" hà longu rinfigurata. E in generale, questa hè a vostra vita persunale è solu u to figliolu! Let other think they want, and build your life! Amparate da i sbagli. Chì credi da u zitellu, se ellu sente ciò chì i so parenti ghjuramentu, ancu cun ellu, cumu si culpanu l'altri, è Diu oghjettenu, lotteranu? Una persona si cresce, insegenu di ciò chì pò creà una bona famiglia sana. Questa persona hà da pudè edificà solu relazioni "cum'è tutti l'altri". Ma hè questu chì vo vulete u so figliolu benamatu?

Per esse cù un omu per aiutu di un ziteddu hè di fallu micca solu per sè stessu, ma ancu u vostru figliolu. Avete bisogna chì u zitellu, quandu crede, creà una famiglia è crea relazioni cù u sessu oppostu. E quale mudellu di a famiglia copre? Eppuru u vostru! Se un zitellu vi falsità in relazioni trà i genitori di a zitella, ghjuranu, è u pessimu hè luttà, in u so subconscious, a stallazione hè digià firmatu à sente, chì questu hè esattamente cumu a manera di u populu.

I figlioli, davanti à quale era un divorziu, preparendu a vita di a famiglia, inconsentezza di u divorziu. A donna, sacrificare conscientemente per a famiglia di famiglia, pèrdite una residenza cumuni cun un omu, aggravate sempri a situazione. U vostru sistema nervuu riagirarà à quellu chì "ùn hè micca dirittu", cumenzate aduprà micca aduprà micca solu à u maritu, ma ancu in u zitellu. Se tu hà fattu a decisione finali di annunziendu a rilazioni, prossimu accumincià prestu pè stu zitellu in anticipu, altru di perditu a so fiducia. Spiegà chì l'assicuratevi è si fassi cura di ellu, solu tù vinaru per separà.

Ancu se i genitori ùn anu micca scandalu, ma vanu cù solu per u zitellu, a frizza in a rilazioni hè ancu notu. U zitellu ùn vede micca solu, ma ancu si senti.

A cosa più chjachjaru chì pò metta in u so subconscious hè chì hè successu da u so nàscita. Spessu, i donne discussanu di i problemi familiarii in a presenza di i zitelli, è dicenu chì prima era tuttu bellu, ma cù l'avventu di u zitellu u sposu cambiatu, incunenti incunenti, chì stendu un cumprate di culpisce in u zitellu: "Tuttu era bella, ma aghju appare".

Ghjè per via di u zitellu, per u sforzu di u so sviluppu sanu, per vive separatamente da l'omu. Ùn importa in una famiglia sana o incompleta chì u so figliolu hè educatu. Se sapete chì u vostru omu pudarà influenzia positivamenti à u zitellu, qualcosa di bonu è utile per insignà, posto bravamente una decisione nantu à a coeducazione è ùn resistalli micca a so cumunicazione. Ma se un omu hè carattarizatu da u parte negativu, pruvate a prutezzione di i vostri figlioli da sta cumunione. Un tali omu vi diciarà à i vostri figlioli u so avè l'avvucatu negativu annunziate è e accusatori chì site culpite per tuttu. L'alcohol è i drogu sò u destinatu di l'omu debbule. In questa situazione, a rupture of relationships is like a lifeline.

Di i errori è circhisi fatti successivamente, nimu ùn hè immune. U vostru zitellu criscinu è ùn prumove micca permettà sti situazzioni, perchè anu aghjatu sùblicu è in tempu spiigatu à l'esempiu chì hè necessariu è impurtante per i dui parenti, ancu s'elli ùn pudemu micca vive cù l'altri.