Cume i vostri mani e unghji belle?

Ogni petra voli à vede bè. Ogni vera donna soia di a prisirvà a so ghjuventù. Per quessa, ogni ghjovanu cura di elli. Tutti facenu stu modu: una persona cù l'aiutu di rimedii tradiziunali, qualchissia cù l'aiutu di cosmichi di costu. Ùn importa micca cumu fà, u principale hè chì avete bisognu u risultatu.


Reguli di i pinni di a donna bella

A adherite à e regule simule ogni ghjornu, pudete tene a vostra ghjovana è e belli mani per un pezzu tempu!

  1. Per lavà a manu, utilizate un sapmu cusmeticu chì oculta. In a cumpusizioni di i moisturizers sò parechji olii, erbe è glicerina.
  2. Sempre aduce un remover ungla chì ùn cuntene azetone. Queste significa ùn lasciate micca a siccà di e cuticuli, ùn pruvà a pelle à u circhiu è ùn allergii micca. Inoltre, un tali liquidu ùn ùn sperghje e so unghje, chì significheghjanu micca separati è si furmaranu.
  3. Prima di principià a manicuranza, lasciate e mani in acqua calda. Aggiuncinu un saltu di u mare, un pozzu di pezzi di l'oli essenziale di u tè. Sti sustegni anu un effettu pusitivu nantu à a prublema di a pelle, facenu dolorosa, dispensa è sana.
  4. Prima di applicà l'unghje polonice, lavieva in acqua savore. In u risultatu, u wylak vi sarà chjusu, è e unghje micca seranu debbule.
  5. Quandu facenu i vostri travaglii, porta guanti protettivi speziale nantu à e vostre mani. Hè particularmente impurtante di utilizà quandu si cuntene oghje chì tene un effettu assai dolci à a cundizione di i vostri pensi.
  6. Per chì u vernice seque più rapidamente, ùn utilizate micca a siccarii per unghji. Semplvaramente sguate i manichi in un dispusitore di acqua fredda per 10-15 minuti. Questa prucedura vi pò piglià i vostri mani, ma l'acqua ùn deve esse tanta fridda!
  7. In a stagione fredda, i nostri mani è unghji sò a maiò. Per evitari di danni innevutate à i unghji, utilice vernici curtiri di curabile, è micca di culore chì dannu a toca di u unghje è falla a più dèba. In i casu estremi, dà preferenza à a manicure francese.
  8. I picciotti, ci devi esse sempre una crema di uomo in a vostra borsa. Hè bisogna appricatu dopu ogni cuntattu cù l'acqua.
  9. In u invierno ùn hè micca cunsigliatu per crede unghie chjaru longu. Ùn avete micca esse chjapputu purtatu guanti cun elli. Inoltre, i guanti pardananu i tippi di i unghji, è si separanu.
  10. Sì i vostri mani sò assai misiati, fendu una vacca nutritiva cù u latti di u meli. Dopu à u prucedimentu, applià assai crema.

Maschi è bagni per i vostri pinni

Wintergreen da a pelle è a pelle seca di mani

In u invernu, i nostri mani pisanu a più. Ùn avete micca solu cuntattu d'abitazioni cù parechji detergenti, acqua dura è simile, ma ancu tollerà i ghjàllichi di invierno è u ventu. Per disperse di a sequenza è di scurza, suggerenu chì pruvate tali bagni per i mani:

Pigliate trè zuppi di oliu d'oliu, una vittura d'acìtu di puma è dui vetri di acqua calde. Imbulighjate tutti l'ingredienti in un grande vasu è bassu in le mani per dece à quattici minuti. À a fine di u prucedimentu, si spargiu e mani in bagnu cù crema dessiculante o nutrizante.

Serà gentle, fermu e duce da a tina. L'acitu pò aiutà à rinforzà a pH di a pelle naturali, in più, stenderà i capi mortificanti di a pelle, suduverà a pelle acelerà u prucessu cicatrisu di i microcracces chì si trovanu dopu à u friddu. Oliu d'oliu cuntene polifenols è antioxidanti chì aiutanu à migliurà a pelle di e mani.

Meliella di màccia

Takamasochka aiuta à affrurisce a pelle di e mani è fate u so licitazione. Per fà, avete bisognu di l'ingredienti: 25 grammi di l'amandula o l'oliu d'oliu, 15 grammi di cera di l'abeja, l'unguantia d'ova, un coppiu fretu di zucchero di limonu. Imbuligheghja bè è posa a mutazione resultante nant'à e manichi. Quandu i guanti di cuttuni è ùn abbandunate a mascara in tutta a notte. A matina dopu i vostri pensi sò in cundizione perfetta.

Glycerin, maschera per mani

Sì a vostra pelle hè dura nantu à e to mani, è sceglite l'aiutà à a glycerina mask. Sta mascara hè bona per a pelle scàccia. Per a so preparazione, pigliate una sola cuciada di glicerina (vendita in una farmacevule), duie zuppi di acqua, una cuchita di meli, una cullizzioni di farina di granu (pudete piglià farina d'avena). Mettite bè è fate a mistura resultante nantu à e vostre mani durante una meza ora.

Maschera di patata

A patata maschera facenu i so penseri seduli. Per cocchi, fate dui patate, rastigurate in puré è aghjunghje una cuchite di latti. U mistu risultatu hè colpi nantu à e mani è du uri, è mette in guanti di cuttuni.

Nutricional Mask for problem skin of hands

À a pelle di e mani era sana, avete bisognu à fà màscaru per mani un ghjornu o dui volte. Usamu stu maravigghiatu masochka, chì hà un effettu terapicu nantu à a pelle è aiuta per mantene in cundizione excellentu. A più mascara chì ci vole à appiicà a tuttu a notte.

Mettite una cullizzioni di farina d'avena, una sguilla è una culletta di u meli. Pour the mixture in a peddi di e mani è mette in guanti di cuttuni. A matina, tutte e cìdici nantu à e to manu hè struitu, è a pelle sarà più dulce.

Prucessi per unghie chjavi

In l 'invernu, per a mancanza di vitamini è di friddi, i nostri unti perdenu l'appena sana. Sò stati brittle è exfoliate. Per evitari chistu, ùn passene solu parechji ghjorni à settimana per elli a so tempu. Portonu à a vostra attenzione i meglii procedimi di rinfurzà e unghie.

Cera naturali contra a brittleness di ughjettu

A cera di a cera di l'abeire hè assai efficace cù i bretelli. Un totale di sei prucessi cù a ninfa d'apicultori, è pudete scurdà di i prublemi cù i unghji per un tempu longu.

Melt u bagnu di steam cun una cera neve, è poi abbandunate e di ei bocca è infunditilu subitu a l'acqua fredda. Dopu issu procedimentu, i vostri unti sò cediri. Piani i guanti di cuttuni nantu à cima è abbandunate a cera in tutta a notte. In a matina, pudete facilà di eliminà residuale di cera. Fate sta prucedura duie volte à simana. Un cursu di prucessi hè abbastanza per un pezzu - i ungii micca esfoliate è diventenu più forte.

Ungüe per dà a durezza a ungles

Sì i vostri unghji sò troppu cunsulatori, è per sicuru ch'elli sò spessu rotte. Per rinfurzà è fà più firmerali, preparanu un untuali curative especial per unglie. Pigliate 4 grammi di cera di a cera di abevi, un ghjuvatu dura e un poche friscu. A cera funnuta in un bagnu di acqua, è aghjunghje l'aranciu di u pezzu è a vitellina. Avete bisognu di una cunsistenza uniforme di a crema agria. Pour the mixture in un dispusitore di vetru è frettu ogni notte in u vnutki.

Tracettu per unità

Per rinfurzà i unghji fà dui volte a simana, un bagnu. Maturu in una grandi capacità di duie cullocanadore di u mare o table salt, trè ziani di iodu, 50 ml d'acqua è 50 ml di zucchero d'aranciu. L'acqua si deve aduprà calde. Mantene a testa di u dete in un baño tali durante almenu 15 minuti. Dopu à u prucedimentu, asciugate bè cù e so unghji, è poi li foddi abbastanza cun una crema per mani è unghji.