Hè a so surella un donu?

Hè terribili. Hè ghjovana è bella, hè cunvinta di a so rightness è in una bona attitudine in u so maritu. Ella critica continuamente in publicu, cumenti nantu à tutte e ogni muvimentu è in generale pò esce assai difisu. E ùn site micca permessu di esse l'esprimintu di l'imbottiture à a porta, o per pruibitu di fà parolle davanti à l'ochji.


Quale hè "ella"? A me mamma? Un viaghju? A capita? U rivale? No, ùn hè micca. Questu hè a sughjera di u to cumpagnu.

Hà u so ghjocu è l'ugettivi, per alcuni chì ponu utilizà tutte ciò chì hè a manu senza una sullofara di a cuscenza: da i vostri miscalculations casuale, disputa cù u so maritu, cunflitti cù a so mamma-a-lege.

I vostri amichi in una sola vuci dicenu: sì spitu è ​​grignulemu, sta casata hè ghjucatu di voi à u so fratellu. Dopu tuttu, per ella, hè sempri un cammillaru di i ghjucatori di i zitelli è un witless, chì "a prima donna chì hè aghjustata pò" circundà ". Ma a sughjura hè in seriu, sopratuttu s'ellu ùn favurisce micca à a prima vista, pruvate "pruteggià" u so frère da a influenza di "un altru d'altru" per a so persona. Cum'è rappresentante di u clan, ella vole ancu di u so fratellu per dà preferenza è di i so genitori.

Cuntinuemu per a fine di l'equità chì tù ùn anu spessu solu un capu passiu à stu cunflittu di rilazioni. Tù, ancu, permettenu à rimettulà a surella di u maritu chì ùn era micca publicamente, in seguita à l'ochji - quasi scertamente. E dicu chì, in u so indirizzu, cumu studiu chì l'areru trà di voi hè diventatu solu elettrificatu. Families induve dui ghjovani femine sò regnani si non paese è armunia, à quellu almenu un pacte silentu à l'agressione di i partiti, sò micca rari.

Certu, a respunsabilità di u cunflittu trà a sughjura è a figghia, cum'è in ogni cunflittu, si trova nantu à i dui parte. Eppuru, avemu averri chì a sughjera di a to fraterna havi un postu più còmicu - di u so nomu, cum'è un regula, i so genitori sò in cumuni cù u so fratellu, cunnisciutu u so fratellu hobciutu, chì volenu chì sò cun più accu dentu di cume hè megliu "press" è avete i so punti debbiti in u so favore. Ma nantu à u vostru marche - cunsiderazione "superiore" nantu à a bisognu di priservà a pace è a prosperità in a famiglia, è perciò, viulenza, sò più forte. Da questu avemu da custruisce nantu.

I mètudi tattichi per neutralizà l'effetti dannuzii di a surella di u vostru fruttu mondu internu pò esse assai. U primu di elle - in casu di cunflittu cù a fille, per incontru cù a surella di u maritu in u territoriu di l'ultimi. I pareti nativi, cum'è sapete, dà cunfidenza à a so anziani. In u stessu tempu, invitendu à a sughjura di leghje, vi mobilizà tutte l'oportunità evidenti è oculistica per affirmà chì tuttu u to casa hè dispostu chjaramente, in armunia è in modu cusì, ma ancu in a manera chì a sœur hà avutu.

Una regula più: tuttu ciò chì si deve esse dichjaratu. Più cose più in alta voce, più faciule chì a vostra rilazione diventerà. A cosa principal hè di parlà naturali è senza emozioni micca necessarii. Ùn bassu u clarificazione di a relazione à u livellu di Babic hysteria. Ancu s'è avvegatu à dichjarà altìssimu, pensate - hè megliu sempre chì tutte ciò chì di tutte di ricusce da a irritazione impotente ("una volta ella si sviluppa in a nostra rilazioni" o "torna vogliu à questa casa, cum'è Golgotha")?

Ancu s'è disgustate cù a so idea di questu, da u tempu à u tempu fate chì vo sughjireghja l'opinione di a sughjura è ancu prenota di i so cunsiglii. Fighjendu a vostra attenza disprezzativa à a surella di u maritu hè assai simplice. Sbarcate è rintra l'ochji - averemu in seguitu chì ùn hè megliu ùn interferiscenu micca a vostra opinión. Allora chì site? Satisfacazione interna Ma - prima o tardi, e duvete avè bisognu à fàllu - quellu cumpurtamentu duvete per un bellu pezzu, perdiu u dirittu morale per aiutu l'aiutu quandu avete bisognu. E a vita - una cosa longa è imprevisible, pò chì succede chì hè a sughjura chì hà da diventà a vostra "wand-zhalochka" in un momentu difficiule.

U rispettu - prima di tuttu. A vostra attitudine in a so ghjustizia è à l'altri parenti di u vostru maritu, vi mostra u vostru maritu cumu pò esse trattatu, per esempiu, à i vostri parenti (è à voi). Inoltre - i stessi lezziò s'anu assurbili da u vostru zitellu, perchè i figlioli sò assai ricciuti è sensibili in a peculiarità di relazioni familiale. Pensa per quessa chì a sughjura hè inghjennita di u to fratellu è critica a vostra economia. Quandu ella hè solu "traduce" i pretendi di a mamma, chì a mamma-a-lege ùn vole micca, o ùn hà micca a pussibilità di dite? Forsi ùn hè micca veramente cura di u vostru maritu? Sì più prudente - almenu in publicu, dimustranu chì l'amate assai, rispettu è prestu per u cuncepimentu di a so fidanzata à tuttu. Ùn vi scurdate chì per i vostri parenti u vostru maritu hè a megliu persona in u mondu, è mentre è un stranore ...

Fà amici cù a sughjura di u ghjuridichi, includendu in u cerculu di i vostri interessi, intruduce i vostri amici ... O megliu - find a couple for her. Allora pò liberà tutti i pariglii di scontintu rivolgiri a so energia à un altru canale. Tuttu ognunu sarà fine! Smile à a sughjura, avete invitu à un avvenimentu impurtante per voi, dà a so massima attenzione. Ci hè una chance chì a so risuscenza rimette à voi.

E l'ultimi: ùn si caghjà micca à u vostru maritu. Una donna pò mudificà, ma a so suredda ùn pò micca.