Cume una pedicure è manicure?

A manicure hè una di e cose più impurtanti in l'imaghjini di ogni donna. E ogni donna pagava assai tempu per stu prucessu. Dopu à quellu chì hà dettu per vede e unghie chjucu, cuticuli o hangnails. Ma manicure hè micca solamente una funzione estetica, hè ancu fattu cun un propiu higiènicu. A maiò parte di u giustu sessu anu pussutu tanta mà chì ùn ponu fà tutte di manera tuttu in casa per fà tuttu ciò chì ne necessite per e so mani è ùn anu micca assiste à i salotti custeri. Vogliu nutà chì a cura di mani è unghji hè solu una sequenza di prucessi semprici. E ogni donna hà da studiari stu sotutti. Ùn amparerà, cura di i calendoli hè un prucessu assai afflagiu è tempu, ma piacevate osservà a forma perfetta è brilla dopu a fine. In questu articulu sarete amparatu cumu fà pedicure è manicurare correctament, o per esse più precisamente, vi diceraghju di a cura di unità complexe, da nantu à e mani o nantu à quelli.

L'arghjintissima più impurtante hè u schedariu di unnesse, o megliu un settore di serra, hè assai impurtanti per micca micca un sbagliu in l'scelta. Quelli chì sò i maraviglii forti, probabelmente, uttene l'uttene di u zafiro u pussibile u rossu. Ma cum'è sapete, ùn tutti ùn puderanu presumirate di unità forti, è per quessa, ricumandemu per uni unghji durable cù serezzi fini è una zona di moltu.

Finu à uu scurdate, vogliu avè notte, ùn mancu ùn anu vistu à i schedarii di metalli, hè ghjuntu passatu u stadiu. A basa di u schedariu di unghje hè pruduttu serà gomma, bè, o in cartone u casu estremu, è i schedarii metalli seranu abbandunati à i nostri omi. In u nostru articulu, avemu un cuncipitu di manera di fà facili cù pedicure è manicurare à bè e donne bè, è micca à l'omi.

Prima di principià a travaglià nantu à e unghji, assicurazione chì sò sicchi, perchè unghie chjucu ponu scritta solu per separà. Semu devi esse ricordati chì ùn avete bisognu di pressu u filu di ughjocatu per riflettente, i movimenti sianu strittamenti in una direzzione, da u punta à u burcu. A bellezza di a forma, in generale, dependerà di u statu di e unghji, è, sicuru, nantu à a forma di i vostri ditte. In l'eventu chì avete duvuti longu faciele, andaranu a forma di quadru di i unghji, altri hè megliu per adduverà a versione classica, ovale. Per alcuni un ispìritu ispìritu pò esse fattu di pulitre u filu, hè fatta cù l'aiutu di serezzi pritugranu speciale, cù figuri stampati nantu à elli, chì indicanu a secùne pulitariu per ottene u massimu effettu.

Elimine a cutícula - da stu puntu assai impurtante è a manicuranza accumenza. A cuticazione pò esse eliminata in dui maneri, ma hè megliu esse elettu un metudu micca ghjuveddu. Una manera più umana è quasi indurendu hè questu. Applientate un liquidu spiciale nant'à a cutícula, è aspittà d'uttene finu à a pelle à u filu di u unghje finisci è diventa più elastica, poi pigliate una vernice specie cun un punta di gomma è prus a prusione a cutícula volta, cum'è si sottu à a basa di u unghje.

Prima di cumincià à sguassà e rete, i mani anu da manghjà in tutta a tina d'acqua calenta cù l'addiziunamentu di glicerina, o, si ùn ci hè micca una glicerina nantu à a manu, pudete aghjunghje una cullizzioni di sal di norma. Cusì, e mani sò stati steamed, e asciuvò cù un napule o una pettinezza sicura, avè ripigliate pinzetta speciale è cumincianu a sguassà e zucchetti. Hè assai impurtante chì i pinzeri sò situati perpendiculari à a pelle. Iè, è davanti à sta prucedura ùn deve micca minatu per disinzià l'strumentu - hè ghjustu, perchè ùn sia micca cunnisciutu quantu microbicchi sò nantu à l'instrumentu, è per purtà à a ferita chì pò esse furmatu durante a sogliu ùn hè micca una cosa piacevule. Dopu chì fate tuttu, fate e tene ferite cù una solu antisettica.

U scopu siguenti seranu applicà vernice. Prima di tuttu, appricamu un vernice-basa, per questu u culore sarà più satu è ancu. Normalmente si secca da 3 à 5 minuti. Allora selezziunate u culore è applicate a lacquea principale. Appena l'applicà un vernice, fate cù cura, ùn mancu appiccicà assai vernici, hè megliu aduprà pè 2-3 avvicinamenti, per chì a superficia hè ancu è senza burbetti. Per u vernici seccu più veloce, pudete aghjustà i vostri ditte sottu u flussu di acqua di ghiaccio.

Sceglite un vernice cù a forma di u unghje è u tonu di pelle. Cù una nota blu, vernici sò adattati per a donna di u tipu di l'invierno o di l'estate. Sì l'ombra di a pelle hè giallu, sera cuntintatu cù i culori rossi rozi o rosa. Cù inzuccaratu di amanduli, i culori scuri è matte sò adattati. Unghji ùn sò micca ideali, ci sò difetti è irregulezi, in questu casu, ùn utilizate micca la lacatura perlana, perchè tutti i picculi sughjetti saranu più notevuli. Ci hè un altru sacchiggiatu cù quale pudete aumentà visualmente l'effettu di unghie finite - ghjè l'appiecà un uglu d'ungliu brillanti nant'à u unghje, ma micca dipinta sopra i fruntieri, è visualmente serà più longu.

U pediziu hè un valore esteticu enormu. Se prima di fà per fà, avete esce da aspittà un'identu adattatu (per esempiu, una festa), oghje una pedicure hè un prucessu obligatoriu per ogni rappresentante femina. In particulare, se u patiu hè caldu di veranu. È hè ghjustu! Dopu tuttu, cacciate i vostri pezzi cù u pezzu chjusu è cù piacè pusassi nantu à e sandali cù dete aperti. Ma quantu hà vistu bè in stu casu, bagnu è piazzatu cù unghji pinzatu nantu à i ghjambi!

A tecnica di realizà una pedicure hè pocu difficili, pò esse fatta in casa.

1. Prima di tuttu, avete bisognu d'esaminà tutte e unghji nantu à i pedicultori, se u vernice vernice hè presentu, frette cù cura, dippulintà u lignu di cuttuni in un rinfrescente per u ungliu o cù l'acetone.

2. U secondu stadiu di u pedicure hè un spedinu di bagnu: fremenu l'acqua calda in u bacinu, aghjunghje un salottu di mare è fate e so gemme per 20 minuti.

3. Dopu chì avete sfruttatu i vostri pedi, purifichje e assicurà e pede per i coralli o corani. L'Hemorrhoïde pò figureru in questi mutandine chì ponu sdegà ponti. Questu hè un stretchimentu di a pelle, chì pò digià da ferite. Nantu à a pelle steamed, stu difettu serà più faciule per sguassà. Allora, avete bisognu à piglià un scrittu per un pezzu abbrunanti o una pittura porosa spiciale, è cumincià per taglià sta fossa. Ma quì ùn anu micca deve fà cunfidenza à l'effettu viscuvaru, unu deve esse risuscitatu da e sensazioni, perchè pare chì l'ochju ùn ci hè nunda più chì sia sguassatu, ma in fattu, a nattochish serà sempre, è prestu prestitu. In u listessu modu, pudete ancu guariscenze u piuvali, u pughjale vole esse finitu à u toccu. Ci hè ancu prublemi, cum'è crachate nantu à i tacchi, questu hè di causa di cura impropritude, perchè e rachjate deve esse trattatu cun qualchissimu disinfittante è curagiu. Dopu tuttu ciò chì hè stata fattu, avete un passatu novu nantu à e duminii problemati, ma cù l'aiutu di un schedariu di unghjunariu, per evitari a rugdura.

4. Ùn hè un sicretu chì, per culpa di i scarpi strette nantu à i dite, i cavalli duru pò appare, è à i cunsiglii di i dete - i denti di a pelle. Hè ancu bisognu à tratà cun cura cù un schedariu di unnessu.

5. Doppu sti prublemi, avemu lubricate i peri cun una crema spiciale, è i crachje nantu à a pelle cun una crema spiciale.

6. U prossimu passu di a pedicure seranu tagliatu i unghji, per quale avemu bisognu bisognu di corta speciale. Allora l'unità per esse dispunibule è, in casu d'uceutu, pulita.

7. U prossimu passu è di caccià a cutícula. Ma da a grande è a cutícula nantu à i braccia è i so ghinchi ùn hè micca particularmente sfarenti, per questi li realizamu a stessa azzioni cum'è scritta prima.

8. Dopu chì avete fattu e so gemme per esse, ùn saria micca superfluous per fà una mascara o ancu una scorcia. Una piccula cantina di soldi si deve strufinata nantu à u pede cù movimenti di massaggi. Avete da prestu attenzioni particulari à quelli posti induve eranu rebati, corn è hornfels. A pelle di u pede si face più su pentu è elliottu per u fattu chì questu significa esfoliate a capa superiura di l'epidermisa. Dopu à quellu, rinfriscà i pene cun acqua calda è di asciucà lasciate. Ùn serà micca superfluitu à impiccà cù mentol per fretà i petti disturbati, chì ùn deve esse micca più di 15 minuti. Dopu u tempu hà spermutu l'asciuvà e so pezziu è l'intrattenimentu entre i dete e lubricate i petti cù crema.

Quì sò cunsiglii simpaticu vi aiutanu à fà apprezzà a manicuranza è duverà cura di i gemme, chì anu ancu esse attrattiva. Dopu tuttu, una bella donna hè stata bella in tuttu - ùn lascià micca! E a biddizza di unghji in stu casu ùn hè micca in l'ultimu postu!

Be charming!